bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Kris 26-09-2020

Snelle & correcte levering ! Zeer degelijk materiaal ! Aanrader !
Ook ontvangen het geen ik besteld had,
Kan soms al eens variëren bij sommige winkels maar niet bij Bax.

Winona 25-09-2020

Bax heeft altijd op voorraad wat ik nodig heb, leveren snel en altijd goeie kwaliteit. Echt altijd top!

Sergie Van den Borne 21-09-2020

Ze hebben veel verschillende opties en instrumenten om verschillende soorten muziek te maken en dat voor een correcte prijs. Voor elke sectie is er iemand dat er iets van kent.

Thomas B 18-09-2020

Bax-shop is de beste muziekwinkel in mijn ogen! Ik heb al zeer veel besteld bij bax-shop en de bestellingen zijn altijd snel geleverd! De meeste bestellingen waren de dag erna al bij mij thuis. Bax-shop heeft ook een zeer goede klantenservice! Ik heb al eens voorgehad dat een artikel een fabrieksfout had maar daar maakt Bax-shop helemaal geen probleem van en ze wisselen het direct om! Na zoveel online bestellingen heb ik ook eens besloten om een bezoek te brengen aan de Bax shop winkel in Antwerpen! Ikzelf ben van limburg, dus dit is ongeveer een uur rijden. Eenmaal in de winkel kwam ik zeer vriendelijk personeel tegen die me met veel plezier konden helpen met beslissen en ze gaven me ook goede raad over mijn aankopen! Dit was de rit helemaal waard! Bax-shop heeft mijn vertrouwen!

+Alleen maar goede ervaringen gehad met bax-shop+

Brandon R. 17-09-2020

Ben zelf al meerdere keren in de echte winkel geweest (in Antwerpen oude locatie toen) en kreeg telkens top service van het personeel. Zodra je iets langer bij een product staat komen ze direct zelf vragen of je meer uitleg wilt over het product en helpen je prijs kwaliteit het beste te vinden voor jou! Ook op de online webshop vindt je super veel informatie ZELFS VOOR BEGINNERS! Met vragen kan je altijd bij hen terecht en voor beginners hebben ze hele mooie pakketten samengesteld voor elk budget zodat je zelf niet teveel moet gaan lopen zoeken.

Kris 16-09-2020

Het online aanbod van Bax Music is indrukwekkend, ik vond hier een MIDI adapter die ik bijna nergens anders vond. Bovendien snel en correct geleverd!

Jako 16-09-2020

Bestelling direct in behandeling genomen. levering is goed te volgen, netjes en vlot afgehandeld. L

Mathias 16-09-2020

Zoek jij iets wat met muziek of geluid te maken dan is bax-shop een echte aanrader.
Alles hebben ze in huis voor de beginnende muzikant tot professionals.
Ook de verschillende prijsclasses die ze aanbieden is een genot voor elke klant.
Daarnaast beschikken ze over een goede service met snelle levering.
Tot slot hebben ze top acties wat als klant vaak leidt tot geldbesparing.

Shana 16-09-2020

Steeds zeer tevreden met de aankopen.
Goede beschrijving van het product.
Levering komt telkens heel verzorgd toe.
Mijn collega-muzikanten en ikzelf kopen steeds bij BAX Music en ik zou het ook aan anderen aanraden!

Kobe 15-09-2020

De site is heel duidelijk en ik had iets besteld werd optijd geleverd maar had een probleem met het product heb onmiddellijk contact opgenomen met hun en ze hebben me proberen te helpen uiteindelijk bleek dat er een productie fout was ik mocht het item terug sturen en kreeg 3 dagen na verzending mijn nieuwe aan waar alles mee oke was top service !

Basisschool Opoeteren 14-09-2020

Duidelijke beschrijving van het product. Het product werd goed en op tijd afgeleverd. Zeer snelle levering.
Erg tevreden.

Brent 13-09-2020

Bax Music is een top site. Alles is op tijd geleverd. Ze zijn ook erg klantvriendelijk. Als je iets vraagt op Facebook reageren ze ook heel erg snel. Als je wil retourneren gaat dit ook zeer makkelijk en vlug. Het is een top site!

Boyo Sebo 13-09-2020

Bax Shop is altijd al mijn go-to-place geweest voor aankopen van muziek toebehoren. De keuze is enorm en de levering zijn tijdig. Bij vragen stonden ze me snel te woord.
Kortom een webwinkel waar ik vaak naar terug kom.

Benjamin Rys 12-09-2020

Ik was op zoek naar een klein tuner pedaal voor mijn gitaar, in een specifieke zwarte uitvoering. Ik vond het op Bax Music. Ik wou het snel thuis hebben en omdat de prijs ook goedkoper dan ergens anders was, bestelde ik het meteen. De volgende morgen (!) stond er een koerier met een compact pakketje aan de deur. De man leek zelf een muzikant, alsof de Bax-goden hem zelf hadden gestuurd. Ik bedankte de koerier en kon meteen aan de slag.
Mijn conclusie: onverslaanbare combinatie van prijs en snelheid in levering.

ChrisH 12-09-2020

Op vrijdag Audio Technica headphones besteld. Deze zouden de volgende dag arriveren. Helaas kwamen ze pas maandagmiddag. Zal wel door de corona-regels komen waar zogenaamd iedereen zich nog aan houdt en vertraging door oploopt. ;) Meestal levert Bax Shop prima op tijd.
Headphones zijn prima in orde.

DELEN ERIK 10-09-2020

ik heb al verscheidene producten van deze shop gekocht en vind het echt een goede en eerlijke shop om bij te kopen ik ben 200 procent tevreden van mijn aankopen bij BAX
de leveringen van de bestellingen zijn altijd perfect goede kwaliteit
in 1 woord gezegd
TOP

Tim 09-09-2020

Een R7S halogeenlamp gekocht. Als specificatie stond 50000 lumen aangegeven. De lamp werd geleverd en op het doosje stond 21000 lumen. De kleurtemperatuur van 3200k lijkt ook niet te kloppen. Het licht ziet er te geel uit daarvoor. Heel jammer. Ook de prijs want een lamp van 1000W met 21000 lumen kon ik elders voor slechts 1 euro kopen. En dan zwijg ik nog over jullie slogan "Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld? Volgende dag in huis!". Ik bestelde om 20u46 en kreeg mijn artikel toch pas 2 dagen later. Ik ben niet graag negatief maar hier werd ik echt niet gelukkig van.

DOHA 09-09-2020

Ruim aanbod, duidelijke site, eenvoudige manier om te bestellen, correcte en snelle levering. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Een aanrader.

Top producr 07-09-2020

Prijs-Kwaliteit is dit top, snel en correct geleverd, goede service, dus ben tevreden klant

Dimitri 05-09-2020

Ik vind hier wat ik zoek, behoort bij de goedkoopste... meestal op tijd geleverd,

MK 04-09-2020

Een winkel met een ruim aanbod. Hanteert democratische prijzen. En een vlotte levering.

Marc Willems 03-09-2020

Ruime keuze aan goed en betaalbaar materiaal bij Bax Music. De leveringen van besteld materiaal is altijd in goede verpakking en op tijd ter plaatse afgeleverd. De kwaliteit van de producten is uitstekend !

Lucien 28-08-2020

Goede service, groot aanbod en voor degelijke prijzen. Meerdere producten besteld en nooit problemen gehad. Altijd snelle levering.

Ronanvd 26-08-2020

Zeer eenvoudig en correct te bestellen. Snel geleverd zoals vermeld. Product degelijk en veilig verpakt. Top.

Peter Regaert 26-08-2020

Via een vriend Dj werd Bax-shop aanbevolen. De site is overzichtelijk en gegarandeerd kreeg ik hier een betere prijs voor dezelfde koptelefoon ,vergeleken met andere online winkels. De betalingswijze was perfect opgevolgd. Ik checkte nog eens de klantenservice. Snel, Vriendelijk, rustig en goed geïnformeerd over mijn aankoop werd ik gerustgesteld of alles OK was. De levering aan huis met B-post was perfect gebeurd. Bedankt Bax-shop crew!!