bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bart 25-04-2020

Zoals steeds, snelle en degelijke verzending.
Ook in deze moeilijke tijden levert Bax Music de perfecte service!

Hans 24-04-2020

Top, al meerdere keren bij deze shop besteld, altijd alles keurig op tijd binnen netjes en goed verpakt. Goede website en zoeken naar je product is simpel [wel veel aanbod :)] Mooie aanbiedingen, nette prijzen Een aanrader dus!!

fille 23-04-2020

Supersnelle service ! uitstekende producten ! aanrader ! al meerdere bestellingen gedaan en altijd perfect !

Dieter R 23-04-2020

Uitgebreid aanbod en makkelijk te bestellen. Uiterst snelle levering en uitstekende kwaliteit.

Stany 23-04-2020

Vlotte bestelling en levering en heel erg tevreden over het geleverde product.

Yoran Stevens 23-04-2020

Zeer goede dienstverlening en zelfs als er iets misgaat staat de klantendienst altijd klaar. Je vind altijd kwalitatief goede producten en dat in een uitgebreid assortiment.

Lucie V 23-04-2020

Ik koos deze shop omdat het mij werd aangeraden door een vriend. Ik vond meteen wat ik wou. Ook was er goede communicatie en een snelle levering. Echte aanrader

Rico 22-04-2020

Bestelling snel verwerkt en geleverd. Top. Vooral in deze moeilijke tijd van de corona virus.

Filip 14-04-2020

Ruime keuze muziekinstrumenten, prima service en snelle levering.
Instrument komt in originele verpakking,en extra stevige beschermdoos met isolatiemateriaal eromheen.
Kan niet beter.

Yvan Mertens 14-04-2020

Uitstekende service en waar voor je geld. De beschrijving met de gekozen artikels klopt als een bus.

BjornDR 14-04-2020

Gegroet.
Ik ben sinds jaren vaste klant in het filiaal te Antwerpen en ben aldaar erg tevreden over de service. Dan denk ik in het bijzonder aan de kennis en assistentie van () en vooral ().
Altijd behulpzaam, vol goede tips en kleine wijsheden, en steeds bereid om me een nieuw besnaard wapen in handen te duwen. Gewoon om te proberen en er mijn mening over te geven, zonder enige druk tot aankoop.
Er gaat zelden een bezoek voorbij, dat initieel bestemd was om wat snaren of kabeltjes te kopen voorbij, wanneer ik niet in verleiding kom om ook een nieuwe gitaar mee naar huis te nemen. Ik blijf terugkomen en meestal veel te lang hangen.
Bedankt jongens!

Ludo Van kerckhoven 13-04-2020

Een ongelooflijk correcte service ! Voorbeeld : ik plaatste een bestelling voor twee zaken , het ene heb ik reeds ontvangen ,het andere bleek niet in stock te zijn door opgelopen vertraging van de leverancier , in deze coronatijd . Ik heb dan van Bax een e - mail gekregen met een voorstel om een alternatief te bestellen indien ik niet zou kunnen wachten op mijn aanvankelijke bestelling ! Ik doe regelmatig aankopen via het net , maar dit heb ik nog NOOIT meegemaakt ! Dikke proficiat Bax Music !!!

Ivo 09-04-2020

Omdat alles beter kan een 8/10. Snelle levering en uit ervaring weet ik dat ook de service prima is.

Frank vdS 08-04-2020

Zeer goede webshop, uitstekend materiaal en advies. Vlotte levering, alles zoals het hoort.

Karel8310 08-04-2020

De shop is heel duidelijk over de productomschrijving, ook de foto's van de verschillende aanzichten zijn makkelijk bij het maken van een keuze. De levering was in orde.
Ik ben heel tevreden over mijn gitaar. Een mooie koop. Ik weet waar ik mijn volgende aankoop doe!

Lawrence 08-04-2020

Snelle levering, goede communicatie, correcte prijzen, grote keuze, en het product wordt in goede staat afgeleverd. Kleine correctie wat de website betreft, deze veel beter... nogal aan de amateuristische kant.
Veel meer kan ik er niet over zeggen.
Met vriendelijke groeten
*****

Gijs 07-04-2020

Beste prijs, vlotte levering, stevig voelende kwaliteitsmaterialen, handige kabels meegeleverd, prachtig geluid! Aanrader!

Bart 07-04-2020

Snelle en correcte service. Ik bestelde gitaarhaken op zondag, dinsdagmiddag werden ze geleverd.

Diederik De Mezel 07-04-2020

Geweldig veel keuze en klinkt altijd als muziek in de oren.. Goede service online en snelle levering..

Selin Akgul 07-04-2020

Ik heb op 06/04/2020 in de nacht een bestelling geplaatst. Het was een gitaar. Het geld is eraf van mijn rekening maar ik heb geen bevestigingsmail gekregen? Ik heb al gekeken bij de spam en ongewenste mail daar is ook niets. Ik heb al vaak proberen bellen naar de nummer dat staat bij de klantendienst, maar geen antwoord. Ik heb ook al gemaild en nog steeds geen antwoord? Ik zou graag willen weten of mijn bestelling in orde is

ropers j 07-04-2020

op 30maart gitaar bestelt heb het nog niet aangekregen is nu 7 april . en krijg geen andwoord er op

Marcel 07-04-2020

Top product aan een hele goede prijs en Bax Music bedankt voor de snelle en verzorgde levering. Zeker aan te bevelen, een 5 sterren shop.

Rudi 05-04-2020

Snelle afhandeling en perfecte levering aan een goede prijs.
Voor herhaling vatbaar.

Peter Laforce 03-04-2020

De zaken die men zoekt zijn eenvoudig terug te vinden op de website. Goeie omschrijving, keurig en op tijd geleverd, correcte prijs.

Dries 03-04-2020

Goede en snelle service!
Sometimes it only takes one song to bring back a thousand memories. 🔊