bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Willem Versteeg 05-02-2021

Prima winkel, prima service.
Prachtig aanbod.
Waarom zou ik dan nog verder zoeken?

roelvm 04-02-2021

Super snelle levering, super tevreden van de service! Producten zijn steeds goed verpakt en indien nodig kan je hen telefonisch bereiken voor advies.

MS Tongeren 04-02-2021

Correcte service!
Eenvoudige manier van bestellen, vlotte betaling, snelle levering, goed verpakt!

Marc 03-02-2021

Over het gamma, de kwaliteit van de produkten en de afhandeling van transacties heb ik alleen maar lof. Maar de after-sales service verraste mij toch wel! Ik had een kleine opmerking, een voetnoot eigenlijk i.v.m. een bepaald produkt maar toch werd daar uitermate grondig op ingegaan. Chapeau!

Ali S 01-02-2021

Heb lang getwijfeld over het online bestellen van deze Jazzmaster omdat ik bang was dat er eventueel schade aan zou zijn, iets fout zo lopen bij de levering of eender wat. Nam contact op met de klantendienst en ze konden me onmiddellijk geruststellen. Al mijn vragen werden een per een vakkundig beantwoord en ik besloot dan toch te bestellen. De gitaar kwam twee dagen later aan; geweldig goed verpakt om te voorkomen dat schade zou oplopen onderweg. De staat was INTACT bij het unboxen, er was letterlijk niet eens eens vingerafdruk op te zien. Moeilijk te geloven maar de snaren waren zelfs correct gestemd. Ik denk niet dat ik ergens anders nog zal kijken voor music gear. BAx is echt een pionier met hun lage prijzen, kolossale productengamma en hun topservice. Thanks!

Manuel 01-02-2021

Online kopen is altijd een goede ervaring in Bax Music: goede producten, goede prijzen en heel snelle levering.

Iris b. 01-02-2021

Ik kwam 2x in de winkel. De eerste keer had ik enkele ukuleles laten overbrengen van Goes naar Antwerpen zodat ik mijn voorkeur kon uit testen. De 2de keer kwam ik om een strap / draagband.
Vriendelijk personeel, alleen heb ik beide keren vrij lang moeten wachten vooraleer iemand me kon helpen.

MBO 30-01-2021

correcte beschrijving artikel op de website, correcte prijs, vlotte online bestelling en levering zoals gevraagd.

Patrick 28-01-2021

Zoals beloofd de dag nadien geleverd. De lamp die ik kocht komt volledig overeen met de beschrijving.

Giel B 26-01-2021

Alles werd in orde gebracht zoals afgesproken.
Levering was op tijd, alles zat in het pakketje en was volledig in orde.

Christian 25-01-2021

Zeer tevreden van de winkel in de paleisstraat, alleen het parkeren is een probleem.

Bert 25-01-2021

Versterker besteld die een vrij lange levertermijn had. Op de Bax site vond ik dezelfde versterker in B stock, direct leverbaar. Even gebeld en de B stock versterker stond 2 dagen later aan de deur. Aan de originele, goedkopere prijs die ik voor mijn 1e bestelling betaald had (de versterker was intussen in prijs verhoogd).

Vincent 23-01-2021

Bax Music een echte aanrader als je muziek materiaal nodig hebt zowel de toestellen als de onderdelen. Gewoon een aanrader, als je twijfelt gewoon je twijfels weglaten en kopen echt lege Goede service en kwaliteits volle producten tegen enorm scherpe prijzen.
Heb je problemen met iets, mailtje zenden en je wordt binnen de kortste tijd op een vriendelijke manier geholpen. Echt TOP
Merci

Sven 23-01-2021

Bax shop is een super webshop met een arsenaal aan producten voor beginners en gevorderden. ik koos deze winkel omdat ik zekerheid wil dat ik kwaliteit en waar krijg voor mijn geld. goede feedback en service, juiste levertijden, nooit problemen gehad.
10 op 10

Wolfgang Heenen 22-01-2021

The decksaver from Bax Music is perfectly fitting my MPC X. It is all the more incomprehensible that Akai does not include a dust cover as a standard for its top sampler.

Florian 22-01-2021

Een zeer ruime keuze in alle prijscategorieën en muziekproducten. Al redelijk wat music gear besteld op Bax shop van gitaren en versterkers tot opname en DJ materiaal. Altijd snel en probleemloos geleverd.

Donovan 20-01-2021

Deze bon besteld als cadeau voor mijn vader. Bij gebruik werkte deze niet!!, mijn vader heeft meermaals proberen contact op te nemen met jullie, maar jullie laten van niks meer weten!!

eddy 20-01-2021

snelle service product binnen 24 uur in huis goede service en respons
aanrader waard , top fan van bax

Steve 18-01-2021

Nog nooit problemen gehad met Bax en ook nu weer niet. Wegens de korting een no-brainer en meteen aangekocht. Zeer vlotte levering, volgens de afgesproken datum. Cymbaal had nog iets secuurder mogen vastzitten, het had nu nogal wat bewegingsruimte, maar gelukkig was er niks schade. Hartelijk dank!

R. De Becker 16-01-2021

Prima en snelle service! Afgelopen maand hier meermaals langs geweest om advies te krijgen. Heel content van de aangeschafte producten.

Ludwig 15-01-2021

Correcte en snelle levering!
Overzichtelijke website waar je alles kan bekijken.
Verschillende betalingsmogelijkheden.

Erwin 14-01-2021

Top! Vlotte en duidelijke website, volgende dag in huis. Dochter is er heel tevreden mee.

Luc Ziegler 13-01-2021

Bax Music is een vooruitstrevende muziekwinkel. Dat was hij vroeger ook al (Muziek en Visie). Het is DE winkel in België en Nederland voor al je materiaal zowel voor zanger, muzikant, geluidstechnicus of dj. De keuze is enorm en online is alles te bestellen met korte wachttijden. Qua prijs zijn ze top! Na zo'n 40 jaar is deze winkel nog steeds mijn lievelingsshop.

Guy 12-01-2021

duidelijke website, uitstekende orderafwikkeling , betrouwbare betalingsmechanismen , goede belevering , en bijna altijd de beste prijs

Glenn 12-01-2021

Bestellen bij Bax is een feestje. Je weet dat je waar krijgt voor je geld, ze hebben over het algemeen de scherpste prijs, ze leveren ongelofelijk snel en hebben een enorm vriendelijke klantendienst. Zoek je advies of heb je een vraag bij je aankoop dan word je op een heel persoonlijke manier geholpen.
Ik weet waar mijn muzikale aankopen gebeuren.