bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 319 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Raymond 20-10-2020
Ja, ik beveel deze shop aan Deze review wordt nog gecontroleerd door Kieskeurig.be

Reeds lang klant, en ik kan enkel zeggen dat er altijd correct wordt gehandeld. De klantvriendelijkheid is enorm, de hulp steeds to the point. Ook bijzonder vriendelijk bij vragen. Top service!

Anirban Ghosh 18-10-2020

Highly recommended. Excellent product and service and Price! I am overwhelmed with my shopping experience with Bax Music so far. Bax music provided me all the detailed feature about the product. The price offered was really less as compared to other seller. I liked the packaging and care made during shipping.
Thanks to Bax music.

Sofie 17-10-2020

Heel goede service en vlotte levering! zeker ook een goede prijs kwaliteit bij alle producten die ik heb gekocht de goedkoopste!

yvan 17-10-2020

perfecte levering , info en service zoals altijd bij Baxshop.
Goede info over wanneer pakket aankomt.
Goede info op webside over product.

Alex Rosier 17-10-2020

heeft een handige webshop,met zeer snelle en goed verpakte levering en altijd correct

Rune Matthijssens 17-10-2020

Ik nog nooit problemen gehad om iets te bestellen of te kopen in de winkel. Ze zijn altijd super vriendelijk, zowel in België en Nederland. Ze staan altijd altijd klaar om te helpen en je vragen te beantwoorden.

toppie 16-10-2020

ik ben aangenaam verrast met de video-uitleg van de vriendelijke (baardige) presentator.

Willder 15-10-2020

Alles is zoals afgesproken, al heel veel besteld bij Bax Music als muzikant, vooral ze hebben het beter materiaal aan een heel goede prijs.....

Robby 15-10-2020

correcte levering van het juiste produkt.
grote keuze en grote voorraad, altijd prettig. Ik zal er zeker nog bestellingen plaatsen.

Miguel-Francisco Ruiz 14-10-2020

Bax-shop shipped my order quickly and on Friday evening as promised. The parcel was well packed and protected. Unfortunately, Bpost delayed the delivery (probably due to Covid19 restrictions) I do not know…
They replied my emails and they are very friendly. The prices are correct and the catalogue very large. I find this online shop a must to check.

J'en ai acheté deux.
Je trouve cet étui pratique pour mes guitares T Style. La serrure TSA est un plus. Les loquets fonctionnent correctement et confortablement.
Ne vous attendez pas à des merveilles sur l’épaisseur de l'ABS à une fraction du prix d'un étui beaucoup plus renommé. À mon avis, c'est correct et je pense que cela durera quelques années.
La guitare s'adapte correctement. Elle est bien protégée et les fentes pour accessoires sont suffisamment grandes et se ferment correctement. Rien ne bouge pendant le transport.
Je recommande cet étui pour un musicien à petit budget, se déplaçant en voiture ou en camionnette. Aussi pour les déplacements en bus ou en transports en commun. Pas pour les vols à mon avis, même si la TSA pourrait vous dire le contraire. Peut-être qu'il résisterait le traitement que les bagage reçoivent par les services d’un aéroport. Mais je ne risquerais aucun de mes instruments pour y'essayer.
En un mot, c'est un excellent étui pour ce prix.
Box-shop a expédié mon colis très vite et le vendredi soir comme promis. Mais Bpost a retardée la livraison probablement à consequence des nouvelles restrictions de Covid19. Je ne sais rien…

MvH 14-10-2020

Feilloos verlopen . Enkel wat verwarring ondervonden omdat er twee ordernummers te zien zijn. Het gaf de indruk dat ik 2 maal dezelfde bestelling deed. Telefonisch geïnformeerd en gerustgesteld.

Danny vW 13-10-2020

Ik heb verschillende producten gekocht en ik kreeg steevast een uitstekende service. De producten worden goed verpakt en er wordt duidelijk zorg gedragen voor wat je koopt, ongeacht de prijs. Op een dergelijke professionaliteit valt niets op af te dingen.

Adelin Goeminne 12-10-2020

Ja wat kan ik zeggen? Eén ding, van bestelling over betaling tot de levering is alles verlopen zoals de firma "bax music" aangekondigd had.
Ik heb mijn Fender FA 115 dreadnought Western gitaar correct op de voorgeschreven (snelle) datum in optimale conditie thuis geleverd gekregen. Zelfs het nasturen van de plectrums, normaal in het pack voorzien maar niet in mijn pack aanwezig, werden na een mailtje van mij onmiddellijk nagestuurd, waarvoor dank. Nogmaals, niet de minste opmerking over de firma, ben 100% tevreden.
Adelin Goeminne.

Remi 11-10-2020

Gemakkelijke navigatie door de site en snel gevonden wat ik zocht, even snel de betaling afgerond.
Ook op de afgesproken datum in de vroege morgen al geleverd.

Koen van Oppens 10-10-2020

Bax shop heeft alles wat een online én real life winkel moet hebben, goede prijzen, extra kortingen, en snelle levering. Bij vragen of dergelijke kan je steeds in de winkel of online terecht voor prima dienst na verkoop. top !!

discoman 08-10-2020

heb al meermaals bij bax gekocht
altijd vlugge afhandeling en goede ontvangst
top

Bénédicte 08-10-2020

Ik heb een online aankoop gedaan. Het was vlug. De prijs was goed en de artikel zijn van goede kwaliteit.
Ik ben zeer blij!

Erwin 08-10-2020

Groot aan bod aan eerlijke prijzen en TOP-deals met uktrasnelle levering.
Ben reeds jaren klant en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Eddy Maes 07-10-2020

Werkt gewoon goed, alles is verzorgd.
Heb toch al redelijk wat muziekmateriaal gekocht en heb nog nooit problemen gehad en heb nog nooit iets moeten terugsturen.

Marc 07-10-2020

Mooie producten die Meestal tot de goedkoopste van dezelfde soort behoren. Levering was netjes op tijd mooi verpakt

Pascale 06-10-2020

Snelle service, zeer correct. Product van goede kwaliteit en zoals beschreven. Aanrader!!

Roland Van Put 06-10-2020

leuke beginners mondharmonica
mooie klank
snelle service van Bax Music
al vele spullen aangekocht
en steeeds tevreden van

Urbain Nachtergaele 06-10-2020

Pianobank aangeschaft met perfecte service geleverd en vooral .... de goedkoopste firma in vergelijking met andere voor identiek hetzelfde product !

Eli 06-10-2020

Er is een zeer groot aanbod, concurrentiële prijzen en zeer snelle service.

jean marc 06-10-2020

snelle levering en goede communicatie
het product was goed verpakt en prijs kwaliteit is zeer goed

Adriaens 02-10-2020

overzichtelijke en goede beschrijving van de aangeboden producten. Na zoeken op andere webwinkels een eerlijke prijs zonder verrassingen of bijkomende kosten .

Umit 02-10-2020

Betrouwbaar en goedkoop!
Levering niet geleverd op de dag dat ik kon selecteren, dat zal waarschijnlijk liggen aan de post bedrijf!

Grotendeels tevreden 01-10-2020

Tevreden met het product, de prijs & het totale productaanbod eigenlijk.

Alleen jammer dat de levering een dagje later dan beloofd was...
En dat ik die dag een mail kreeg met 7.5% korting...
En dat de prijs van het product op de BE site anders is dan in NL...
En dat die prijs nu weer gestegen is ivm wanneer ik het kocht...
En dat die prijs nog verder stijgt nadat ik me aanmeld...

Nicolas 30-09-2020

Uitstekende ervaring. Mijn pakketje is snel en zonder problemen bezorgd, alles was ook goed te volgen en duidelijk.

Joost Verelst 30-09-2020

De winkel beschikt over een zeer uitgebreid gamma, netjes gerangschikt en op te zoeken op hun website.
Bij vragen wordt er vlug en vriendelijk geantwoord.
Snelle en correcte levering

Linda 29-09-2020

Grote keuze, grote voorraad, lage prijs, goede kwaliteit, snelle levering, correct. Gewoonweg top!! 👌 Zeker voor herhaling vatbaar.

Alain Mestdagh 26-09-2020

Veel goedkoper dan andere onlineshops . Aan te bevelen ook om de snelheid van de levering .

Kris 26-09-2020

Snelle & correcte levering ! Zeer degelijk materiaal ! Aanrader !
Ook ontvangen het geen ik besteld had,
Kan soms al eens variëren bij sommige winkels maar niet bij Bax.

Winona 25-09-2020

Bax heeft altijd op voorraad wat ik nodig heb, leveren snel en altijd goeie kwaliteit. Echt altijd top!

Sergie Van den Borne 21-09-2020

Ze hebben veel verschillende opties en instrumenten om verschillende soorten muziek te maken en dat voor een correcte prijs. Voor elke sectie is er iemand dat er iets van kent.

Thomas B 18-09-2020

Bax-shop is de beste muziekwinkel in mijn ogen! Ik heb al zeer veel besteld bij bax-shop en de bestellingen zijn altijd snel geleverd! De meeste bestellingen waren de dag erna al bij mij thuis. Bax-shop heeft ook een zeer goede klantenservice! Ik heb al eens voorgehad dat een artikel een fabrieksfout had maar daar maakt Bax-shop helemaal geen probleem van en ze wisselen het direct om! Na zoveel online bestellingen heb ik ook eens besloten om een bezoek te brengen aan de Bax shop winkel in Antwerpen! Ikzelf ben van limburg, dus dit is ongeveer een uur rijden. Eenmaal in de winkel kwam ik zeer vriendelijk personeel tegen die me met veel plezier konden helpen met beslissen en ze gaven me ook goede raad over mijn aankopen! Dit was de rit helemaal waard! Bax-shop heeft mijn vertrouwen!

+Alleen maar goede ervaringen gehad met bax-shop+

Brandon R. 17-09-2020

Ben zelf al meerdere keren in de echte winkel geweest (in Antwerpen oude locatie toen) en kreeg telkens top service van het personeel. Zodra je iets langer bij een product staat komen ze direct zelf vragen of je meer uitleg wilt over het product en helpen je prijs kwaliteit het beste te vinden voor jou! Ook op de online webshop vindt je super veel informatie ZELFS VOOR BEGINNERS! Met vragen kan je altijd bij hen terecht en voor beginners hebben ze hele mooie pakketten samengesteld voor elk budget zodat je zelf niet teveel moet gaan lopen zoeken.

Kris 16-09-2020

Het online aanbod van Bax Music is indrukwekkend, ik vond hier een MIDI adapter die ik bijna nergens anders vond. Bovendien snel en correct geleverd!

Jako 16-09-2020

Bestelling direct in behandeling genomen. levering is goed te volgen, netjes en vlot afgehandeld. L

Mathias 16-09-2020

Zoek jij iets wat met muziek of geluid te maken dan is bax-shop een echte aanrader.
Alles hebben ze in huis voor de beginnende muzikant tot professionals.
Ook de verschillende prijsclasses die ze aanbieden is een genot voor elke klant.
Daarnaast beschikken ze over een goede service met snelle levering.
Tot slot hebben ze top acties wat als klant vaak leidt tot geldbesparing.

Shana 16-09-2020

Steeds zeer tevreden met de aankopen.
Goede beschrijving van het product.
Levering komt telkens heel verzorgd toe.
Mijn collega-muzikanten en ikzelf kopen steeds bij BAX Music en ik zou het ook aan anderen aanraden!

Kobe 15-09-2020

De site is heel duidelijk en ik had iets besteld werd optijd geleverd maar had een probleem met het product heb onmiddellijk contact opgenomen met hun en ze hebben me proberen te helpen uiteindelijk bleek dat er een productie fout was ik mocht het item terug sturen en kreeg 3 dagen na verzending mijn nieuwe aan waar alles mee oke was top service !

Basisschool Opoeteren 14-09-2020

Duidelijke beschrijving van het product. Het product werd goed en op tijd afgeleverd. Zeer snelle levering.
Erg tevreden.

Brent 13-09-2020

Bax Music is een top site. Alles is op tijd geleverd. Ze zijn ook erg klantvriendelijk. Als je iets vraagt op Facebook reageren ze ook heel erg snel. Als je wil retourneren gaat dit ook zeer makkelijk en vlug. Het is een top site!

Boyo Sebo 13-09-2020

Bax Shop is altijd al mijn go-to-place geweest voor aankopen van muziek toebehoren. De keuze is enorm en de levering zijn tijdig. Bij vragen stonden ze me snel te woord.
Kortom een webwinkel waar ik vaak naar terug kom.

Benjamin Rys 12-09-2020

Ik was op zoek naar een klein tuner pedaal voor mijn gitaar, in een specifieke zwarte uitvoering. Ik vond het op Bax Music. Ik wou het snel thuis hebben en omdat de prijs ook goedkoper dan ergens anders was, bestelde ik het meteen. De volgende morgen (!) stond er een koerier met een compact pakketje aan de deur. De man leek zelf een muzikant, alsof de Bax-goden hem zelf hadden gestuurd. Ik bedankte de koerier en kon meteen aan de slag.
Mijn conclusie: onverslaanbare combinatie van prijs en snelheid in levering.

ChrisH 12-09-2020

Op vrijdag Audio Technica headphones besteld. Deze zouden de volgende dag arriveren. Helaas kwamen ze pas maandagmiddag. Zal wel door de corona-regels komen waar zogenaamd iedereen zich nog aan houdt en vertraging door oploopt. ;) Meestal levert Bax Shop prima op tijd.
Headphones zijn prima in orde.

DELEN ERIK 10-09-2020

ik heb al verscheidene producten van deze shop gekocht en vind het echt een goede en eerlijke shop om bij te kopen ik ben 200 procent tevreden van mijn aankopen bij BAX
de leveringen van de bestellingen zijn altijd perfect goede kwaliteit
in 1 woord gezegd
TOP

Tim 09-09-2020

Een R7S halogeenlamp gekocht. Als specificatie stond 50000 lumen aangegeven. De lamp werd geleverd en op het doosje stond 21000 lumen. De kleurtemperatuur van 3200k lijkt ook niet te kloppen. Het licht ziet er te geel uit daarvoor. Heel jammer. Ook de prijs want een lamp van 1000W met 21000 lumen kon ik elders voor slechts 1 euro kopen. En dan zwijg ik nog over jullie slogan "Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld? Volgende dag in huis!". Ik bestelde om 20u46 en kreeg mijn artikel toch pas 2 dagen later. Ik ben niet graag negatief maar hier werd ik echt niet gelukkig van.

DOHA 09-09-2020

Ruim aanbod, duidelijke site, eenvoudige manier om te bestellen, correcte en snelle levering. Prijs/kwaliteit is uitstekend. Een aanrader.