bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 156 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Gert 28-01-2020

Zeer snelle en correct service. Tijdige levering en alle info over verzending te volgen via tracking.
Goede prijs/kwaliteit.

Andy 28-01-2020

Goede en snelle geheugenkaart met een juiste prijs kwaliteit verhouding, aanrader.
Hier in gebruik in verschillende gps (Garmin,TomTom) systemen als geheugen uitbreiding.
Ik ben er persoonlijk zeer blij mee ; snelle levering, goeie kwaliteit tegen een lage prijs.

FinnEli Guitars 26-01-2020

Aankoop van een Semi-akoestische B-Stock Fazley FRC618 SB Gitaar (Rickenbacker copy). Duidelijke omschrijving van de gitaar in kwestie + foto's van de respectievelijke B-Stock gitaar, wat een pluspunt is. Je weet wat je koopt.
Gitaar werd snel en zeer goed verpakt verzonden zonder meerprijs, wat uiteraard zeer goede service is.
Enig minpuntje was dat de hoge e snaar gebroken was. Leek me niet van de verzending want de snaar in kwestie was wat slordig om het staartstuk van de gitaar gewikkeld.
Gitaar had wat afstelwerk nodig en een nieuw set snaren, maar voor de prijs van het instrument overtreft ze ruimschoots de verwachtingen. In de omschrijving staat dat de body uit Mahonie is, maar dit lijkt me sterk. Body lijkt me eerder Basswood (linde) met een triplex birch (Berkenfineer) bovenblad. Maar aangezien ik een fan ben van Basswood en dit naar mening een onderschatte houtsoort is, vind ik dit prima.
Ik zou dit gitaarmodel niet meteen aanraden aan een beginner, maar een gitarist die wat ervaring heeft met het afstellen van gitaren en eens naar wat anders op zoek is dan de doorsnee strat, Les Paul of Tele, gaat met dit instrument erg tevreden zijn.
Uiteraard is dit een budget gitaar, maar de klank en bespeelbaarheid is wat mij betreft uniek. De mini humbuckers klinken fantastisch, zowel clean als met wat overdrive of distortion. De hebben een vintage output en zitten vrij dicht tegen de originele Mini HB klank, wat erg verrassend is.
Hardware is ok en al voelen de stemmechanieken wat goedkoop aan, de gitaar blijft erg goed gestemd. Kortom topgitaartje en prima service van Bax music!

martin 23-01-2020

Goede en snelle levering ,bij een probleem wordt je snel en professioneel en vriendelijk geholpen

Behringer 23-01-2020

Ik ben al van vorige week donderdag aan het wachten op mijn bestelling, en dan vraagt gij mij u te beoordelen? dit getuigt toch van weinig betrokkenheid hè?

Ronny 23-01-2020

Het artikel werd zoals door bax music gemeld. Keurig verpakt. Heb tot nu toe goede ervaringen.

Mathias B. 21-01-2020

Super om online te winkelen! Hebben alles is stock, bestellen en binnen de 2 dagen werd het geleverd aan huis!

Geert S 20-01-2020

Een snelle en correcte levering van de gevraagde artikelen. Meer moet dat toch niet zijn? In de beschrijving van het product staat alles vermeld wat geweten moet worden. Topservice !

Patrick D. 20-01-2020

Al een paar keer bij bax music besteld. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle afhandeling en levering. Ik ben tevreden.

Ps 18-01-2020

Degelijke en vlotte transactie. Jammer dat de beloofde leveringstermijn niet werd nagekomen. Donderdag voor 23u besteld werd pas maandag geleverd! Ligt het aan de koeriersdienst Bpost?

Kevin S 17-01-2020

De eerste maal besteld bij Bax Music. Super tevreden over de stipte levering en de kwaliteit van het product. Hier bestel ik zeker terug.

Gregory Jonckheere 17-01-2020

Ik kan Bax Shop alleen maar aanraden. Scherpe prijzen, uitstekende service en bereikbare back office bij problemen. Een voorbeeld voor allen.

Dirk De Cock 17-01-2020

Prachtig aanbod, topsite met alle nodige info.
Snelle levering.
Een aanrader in webwinkel-shoppen.

Danny 16-01-2020

voor mij nog steeds de beste, in afleveren en de grote keuze, TOP doe zo verder

ED Lektrik 16-01-2020

super winkel elke part die ik nodig heb vind ik er :) en super vriendelijke servies :)

Arno 15-01-2020

Heel makkelijk en vlot. Alleen als je een vraag stelt via e-mail duurt het soms eventjes voor je een antwoord terug krijgt. Voor de rest een heel goede web site, zal zeker nog dingen bestellen hier op.

Bax Music is top 10-01-2020

prima service en correct geleverd. Bax Music verzend haar pakjes altijd op tijd.

Nicolas 10-01-2020

Site is gemakkelijk en duidelijk. Levering gebeurde snel en goed. Het product dat ik kochte was volgens specificatie en goed verpakt tegen beschadegingen

kurt christiaens 09-01-2020

De shop verkoopt mooi en degelijk materiaal voor de DJ.
Heel tevreden van Baxshop.
Vriendelijke bediening, zowel via mail, als via messenger.

Brent VH 07-01-2020

Correcte levering, groot assortimenent, scherpe prijzen, goede afterservice!

Bishesh Mali 06-01-2020

Fijne winkel/online shop voor alle materiaal dat je nodig hebt voor muziek te maken en meer.

'SPARK', clean boost pedaal 06-01-2020

klein juweel met grote resultaten, doet wat het moet, geeft je een héél cleane boost

DenDanny 05-01-2020

Zeer ruim aanbod, scherpe prijzen. Hou wel andere leveranciers in de gaten, want de prijzen durven nogal schommelen. Je kan wel steeds melden als je het gewenste product elders goedkoper vindt. Leveringen gebeuren steeds voldoende snel (vermoedelijke wachttijden staan vermeld bij producten die ze niet voorradig hebben).
Minpuntje: laatst bestelde ik een nieuwe gitaartas. Er werd me echter een B-stock exemplaar toegestuurd waarop voetsporen (!) stonden en waarin het aankoopticket van de vorige eigenaar (met naam en toenaam) nog stak. Ik heb dit vermeld in mijn review van het product, maar daar werd niet op gereageerd. Op zich maak ik hiervan geen drama, maar het klopt toch niet helemaal.

Robert de Roode 05-01-2020

De afhandeling van mijn bestelling bij Bax Music is voortreffelijk. Geen uren wachten bij de klantenservice, correcte en vriendelijke servicemedewerkers bij een telefonische vraag.
Een puntje van kritiek
Ik heb een 8 gegeven, geen 9 of 10, omdat de geselecteerde bezorgdienst, Bpost, het presteerde om de bezorgtijd 3x in 1 dag te wijzigen.

Lieve D 04-01-2020

Door de goede informatie over mondharmonica's bij Bax Music wist ik welk instrument het beste was voor een beginneling. Ik ben een leek en omdat er zoveel verschillende soorten zijn heeft dit heel erg geholpen. Als de interesse blijft kan je een betere mondharmonica aanschaffen, is er toch geen interesse in dit muziekinstrumentje ben je niet veel geld kwijt. Voor een muziekinstrument moet je echt bij Bax Music zijn. Daarbij nog een hele snelle levering en hel goed verpakt maken dat ik bij deze website zeker nog ga rondneuzen. Een heel tevreden koper.

vera 04-01-2020

Veel keuze en vlotte bestelling en verzending. Alleen de doos van mijn piano stoel nog eens verpakt in een grotere doos van Bax vond ik er een beetje over :)

joop 02-01-2020

Jammer jammer

mooie winkel maar service en administratie waardeloos
evenals bereikbaarheid per telefoon of mail.
even een bestelling afhalen ----vergeet het maar
keer op keer lukt dat niet.
thomann is hoewel ver weg veel beter in service.

zoals ik al zei...…………………...zeer jammer.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 03-01-2020

Beste Joop,

Bedankt voor jouw review. We hebben ook jouw review via Trustpilot mogen ontvangen en je via die website van een reactie voorzien.
We horen het graag indien we nog iets voor je kunnen betekenen.

Met vriendelijke groet, Bax Music

guy deraedt 31-12-2019

overzichtelijk , snelle levering en goede info.Uitstekend product , zeker eens bekijken als je een instrument zoekt

Jef V 31-12-2019

Product gezien de feestdagen toch redelijk snel geleverd en goed verpakt.
Bax stelt me nooit teleur!

laurens 28-12-2019

bax music = top
onlangs een paar artikelen bestelt er stond bij vandaag/morgen bestelt maandag in huis toch niet het was al vrijdag in huis zodat ik toch het weekend heb kunnen door brengen met het materiaal. Een artikel was jammer genoeg niet meer in voor raad dus moest nog even wachten. Ik wou nog een artikel bestellen maar was onder de €50 dus even een mailtje gestuurd om te vragen dat ze het erbij konden voegen zoals gevraagd gedaan dus geen verzendkosten moeten betalen. Ik kijk op mijn factuur en zie ineens overal 3 jaar garantie staan ik denk dat zij een van de weinige shops zijn die dat aan bieden.
(ik heb besteld op kerstdag daarmee wat verwarring)
Maar dit zijn wel de voordelen van bax.
-Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld? Volgende dag in huis!
-Gratis verzending boven € 50,-
-Échte muziekwinkel in Antwerpen
-Gratis retourneren
-60 dagen "niet-goed-geld-terug" garantie
-Ruim 46.000 producten direct uit voorraad leverba

Verzending

Klantenservice
Ze hebben mij via facebook zeer goed geholpen en snel maar ook correct

Tevreden klant 26-12-2019

Duidelijke website. Goede prijs/kwaliteitsverhouding, leverings- en betalingsvoorwaarden. Artikelen worden goed verpakt en volgens afspraak geleverd.

patrick 25-12-2019

De service zit wel ok ,maar de prijzen zijn de laatste weken snel gestegen !!!!!!!
Komt dit door de eindejaars actie's of om het bedrijf wat rendabeler te maken ?
Staat nu over het algemeen duurder dan andere respectable music winkels .
Kijken en vergelijken is de boodschap ,voor je er iets besteld of koopt.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 27-12-2019

Hallo Patrick,

Bedankt voor jouw review. We zullen jouw feedback meenemen om onze service te verbeteren. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur dan even een prive-bericht via Facebook met jouw klantnummer. Dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen.

Jacques Vanderborght 24-12-2019

Zeer makkelijk om vergelijking te maken binnen de categorie.
Zeer goede weergave van product. Scherpe prijs.Vlotte service.
Vlotte afhandeling betaling, verwerking en super snelle levering.
Top.

Dhr. de Vries 24-12-2019

Prima winkel met een groot aanbod voor schappelijke prijzen.
Aandachtspunt: communicatie over de aanmelding bij DHL kwam niet overeen met de feitelijke situatie.

NICK DEHOUWER 22-12-2019

Heb bij BAX MUSIC al heel wat gekocht onder andere: Pioneer Dj materiaal waaronder de Pioneer DJM 750 MK2 en de Pioneer CDJ 850 K over beide niks negatiefs aan te merken top materiaal van Pioneer zoals Pioneer ons het gewoon heeft gemaakt daarnaast ook Niet te spreken over hoe een ongelofelijk goede service ik telkens verkregen heb door de medewerkers van BAX MUSIC, Ik heb zo al verschillende keren ook waardebonnen gekocht bij BAX MUSIC nooit geen problemen mee gehad en alteid alles goed op tijd zoals aangegeven nu de laatse keer was het pakket bij Bpost kapot geraakt waardoor toevallig enkel mijn waarde bonnen eruit waren en de rest van men bestelling terug verzegeld is geweest ik heb direct bax shop gecontacteerd hierover en raad eens binne de 24 u stuurde BAX MUSIC. Mij nieuwe cadeaubonnen toe wat een vertrouwen en een top service mij hebben ze daar zeker als vaste klant!

Denis VW 13-12-2019

First order to Bax Music but probably not the last!
Good price and service, quick delivery and good material

Jef L 12-12-2019

Zeer vlotte en correcte bestelling top winkel super overzichtelijk met een variatie uit veel verschillende topmerken echt TOP!!!Dit maakt een muzikant als mij zeer tevreden om zo verder te kunnen werken !!!

Bianca 07-12-2019

Duidelijke site met scherpe prijzen.
De dag na de bestelling werd al geleverd.
Ik ben een heel tevreden klant!

eddy vanthomme 02-12-2019

Zeker een aanrader als oefenversterker zonder de mooie Marshall klank te moeten missen.
Op 5 watt is hij zeker luid genoeg voor op een appartement en best dat je de 5 watt nog terug kan brengen naar 1 watt met een simpele druk op een knop.
En is ook nog een buizen versterker voor een zeer mooie prijs.
En zeker de snelle levering en top service van Bax niet te vergeten.

Een zeer tevreden klant

Filip Vandecaesbeek 24-11-2019

Correcte levering, goede dienst na verkoop. Vriendelijke bediening in de winkel te Goes.

Beste Filip,

Leuk dat de inzet van onze winkelmedewerkers wordt gewaardeerd, tot de volgende keer!

Paul Keulemans 20-11-2019

Tot op heden altijd perfecte service gehad bij Bax. Alles wat je besteld komt op afgesproken tijd aan en ook mijn laatste bestelling was wederom op tijd en een ware verassing qua kwaliteit !
Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-11-2019

Fijn om te lezen Paul, bedankt voor je review!

Brooklyn 13-11-2019

Ik vond deze winkel online en was er in het begin wat onzeker bij. Heb er een launchapd en een capo aangekocht, allebei uitstekende kwaliteit. De levering verliep top, bezorgd op de opgegeven datum zonder problemen. Zeker een aanrader!
Officiele reactie van Bax-shop.nl 25-11-2019

Bedankt voor jouw review Brooklyn!

Martijn 13-11-2019

Vaker op besteld, vanuit meerdeze firma's van ons bestelde we hier onze audio toebehoren, laatste keer geweest! Nooit problemen gehad tot het ééns tot een retour kwam. Product 2 maanden geleden opgestuurd naar hun, dit werkte niet bij levering maar oké kan gebeuren! Bleek het een ander adres te zijn waar het naar is opgestuurd (hun winkel) als retour, terwijl ik netjes aan BPOST de juiste label, verpakking etc heb afgegeven. hier gaan hun in mijn ogen al de fout in als BPOST niet eens een juist adres van hun retour functie heeft. Op de TRACKING van retour staat dat het pakketje gewoon is afgetekend aan hun winkel de dag erna, maar ze zijn al letterlijk 7 weken "ermee bezig". Als ik mail hierover duurt het 10 dagen voor ik een onnuttig en een niet eens informatief antwoord krijg hoe ze dit gaan oplossen (simpel in mijn ogen; stuur een nieuwe op, gaat over een product van €200,00 terwijl wij jaarlijks voor grotere bedragen bestellen hier.) Als ik bel duurt het iedere keer minstens 30 minuten wachtrij voor ik een medewerker spreek, die ook nog eens onvriendelijk is en mij totaal niet kan verder helpen. Het slot antwoord; " ze zijn er mee bezig ". Al 7 weken lang. Mijn laatste mail die ik verstuurd heb is 8 dagen geleden, geen antwoord. Schandalige retourservice. Alles gaat goed, tot je product ééns niet werkt. Wat ik kan begrijpen, maar de service die erbij hoort echt schandalig.
1. product werkte niet/half
2. fout retour-adres van bax shop & bpost uit.
3. medewerker afgetekend (bewijs aangeleverd via trackentrace)

en toch moeten ze iets onderzoeken al maanden?

triest.

Hallo Martijn,

Bedankt voor jouw review. Wat vervelend om te horen van jouw ervaring. We begrijpen niet helemaal waar het mis is gegaan, maar we willen je graag helpen. We hebben dan wel wat gegevens nodig. Stuur even een privé-bericht via Facebook met je klantnummer en verhaal, dan helpen we je snel verder.

Chris Temmerman 11-11-2019

Prima service, snelle levering! (Van B-Post ben ik minder tevreden, "stampt" het pakje gewoon in de brievenbus.

Beste Chris,

Onze excuses voor de manier waarop het pakket is geleverd. We zullen de feedback doorgeven aan onze vervoerder. Mocht je product zijn beschadigd, dan kun je het kosteloos retour sturen en laten omruilen voor een nieuwe.

Antoine Goemaere 10-11-2019

Eeb mackie RMA 450 besteld werd vlug geleverd en goed verpakt Een hoes wordt nog in nalevering geleverd.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-11-2019

Fijn om te lezen Antoine, veel plezier met jouw nieuwe Mackie!

T. Orens 08-11-2019

Reeds mijn 3de bestelling en alweer goed verlopen. Goederen waren degelijk verpakt voor verzending, echter kwam het pakket een dag later aan als vermeld op de website. Vertragingen komen uiteraard voor, maar een bericht hierover had misschien wel leuk geweest, in verband met drukte of iets dergelijks, echter is dit eerder muggenziften van mijn kant, aangezien je de voortgang wel kunt volgen vanuit de track'n trace. Verder is de website zeer overzichtelijk, en krijg je een uitstekende selectie aan producten te zien voor elk budget, met competitieve prijzen.

Hallo T. Orens,

Bedankt voor je review, we zullen jouw feedback meenemen!

Bart | Bax Music

theo 08-11-2019

Snelle levering. Grote keuze aan verwijderbare media. Juiste informatie op de website.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 11-11-2019

Bedankt voor je review Theo!

Rudi 03-11-2019

Het product voldoet aan de beschrijving, prachtig geluid en heel gebruiksvriendelijk. Vlugge en correcte levering.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Bedankt voor je review Rudi!

eric 03-11-2019

Uitstekend! Heb voor de eerste keer een artikel gekocht in deze winkel en niet voor het laatst ... Heb de brugpinnen gemonteerd en ze werken voortreffelijk.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Fijn om te lezen Eric, veel plezier met je nieuwe product!

Mark V 22-10-2019

Pakket ondanks de "levering de volgende dag"-reklame pas twee dagen later ontvangen wegens een "organisatorisch probleem" bij Bax. Daardoor een repetitie met de band moeten annuleren. Eerste keer dat dit gebeurt, voor het overige steeds tevreden geweest, vandaar toch nog een 2 op 10. Jammer. Volgende keer hopelijk beter.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 06-11-2019

Hallo Mark, wat vervelend om te lezen dat je een repetitie met de band hebt moeten overslaan. Het kan soms inderdaad gebeuren dat er vertraging ontstaat, gezien we duizenden bestellingen per dag verwerken. We raden onze klanten ook altijd aan om niet op het allerlaatste moment te bestellen. Mocht je nog niet geholpen zijn, stuur dan even een privé berichtje via Facebook of Whatsapp, met jouw klantnummer en verhaal. Wie weet kunnen we nog wat voor je betekenen. Hopelijk verdienen we de volgende keer weer een dikke 10!