bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Veilig en betrouwbaar bestellen tegen gegarandeerd de laagste prijs? Dat kan bij Bax Music, de (web)winkel voor Licht, Geluid, DJ Gear en Audio/Video en Muziekinstrumenten. Bestel online of bezoek onze winkels in Goes, Rotterdam of Amsterdam. Op werkdagen vóór 23:00 uur besteld, is morgen uw bestelling in huis! Bax Music heeft een grote voorraad en altijd actuele voorraadstatus meldingen online. Bax Music is volwaardig Thuiswinkel.org lid en beschikt over de meest uptodate SSL-verbinding, zodat u onbezorgd kunt winkelen en verzekerd bent van een veilige verbinding. Bax Music: We Support Your Stage!

Deze score is berekend op basis van 263 reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar.

Liesbeth 15-07-2020

Bestelling verliep zeer vlot. Leveringsdatum kon gekozen worden zodat je zeker thuis bent als het pakket geleverd wordt. Ik kocht een pianobank waar ik super tevreden van ben. Mooie kleur, degelijke afwerking, comfortabel en bovenal precies als de beschrijving op de site.
Algemene beoordeling: zeer tevreden!

coole gino 11-07-2020

zijn zeer correct duidelijke uitleg en goede kwaliteit , zeer snel geleverd

Gregory 11-07-2020

Bax Music is de shop met meeste keuze en beste diensten , voor, na of tijdens verkoop, zonder te praten over de goedkoopste prijzen! Bax, “de” shop bij uitstek!

Beni 10-07-2020

Zowat nooit problemen gehad met bestellingen, en ook zijn ze zeer vriendelijk de moment dat je in de winkel stapt.

Mario D. 10-07-2020

Zoals gewoonlijk snel geleverd.
Capo voldoet aan alle verwachtingen en is stevig van kwaliteit. Ik gebruik hem bij een akoestische gitaar. Al vaker gekocht bij BAX en nog steeds tevreden over kwaliteit en service.

Jan Vander Kuylen 10-07-2020

Bax Music is een correcte en betrouwbare partner in mijn muziekgebeuren. En niet onbelangrijk alles aan concurrentiële prijzen. Altijd stipte levering en verzendingsinformatie.

Willy Smit 09-07-2020

Snelle en vriendelijke service.Ongelukkig sat een beschermingskapje van een van de microfone los, iets wat bij een kwaliteitscontrole direct zou opvallen.

paul.d 09-07-2020

reeds enkele malen een bestelling gedaan bij Bax Music.
steeds op de afgesproken datum de levering in uitstekende staat aangekregen.
goede prijs, uitgebreide keuze.
zeer deskundig geholpen geweest door een medewerker

Anne-Marie 08-07-2020

Duidelijke site, vlotte betaling met Payconiq, snelle levering. Product werkt perfect.

Jeremy 07-07-2020

The delivery to Brussels was fast and the product was packaged safely. The website is built cuatomee-friendly and the whole order and payment process very easy. Would definitely recommend and looking forward to my next order!

Rudi 07-07-2020

Zeer goede shop. Steeds op tijd geleverd. Perfecte service. De bestellingen zijn zeer goed te volgen. Een aanrader voor iedereen. Proficiat en doe zo verder. Mijn favoriete muziekwinkel.

Michaël Gryp 03-07-2020

Supergoede webshop met duidelijke info. Perfect geleverd zoals beloofd.
Heel goed starterspakket.
Bedankt Bax Music, niets op aan te merken

Gino Reynders 03-07-2020

Goede service, snelle leveringen. Zeer goede prijs en eerlijk. De afgesproken levertijd steeds nagekomen.

Rita 02-07-2020

Het is een fantastische winkel , veel keus , goede service en prima kwaliteit van de producten.

Peter De Vrieze 30-06-2020

Gemakkelijke website, snelle levering en goed product. Niets op aan te merken.

Pablo 29-06-2020

Eenvoudig om te bestellen. Snelle levering zelfs in de Coronatijden. Zeer tevreden !

Sven Debruyn 29-06-2020

Prima service en levering. Heel mooi en uitgebreid aanbod met voor elk wat wils.

Soulplectrum 24-06-2020

Vlug geleverd, goed verpakt, vlotte omruilmogeljkheden, grote stock. Tot op heden tevreden!

Marius 24-06-2020

It is a good cable. You can trust and buy from Bax Music. I recommand it.

Dirk Bruwier 24-06-2020

Goeie prijs kwaliteit verhouding,perfecte bezorging en opvolging.Snelle levering en perfecte nadienst.

Pim 24-06-2020

Bax heeft kwaliteitsproducten aan scherpe prijzen. Levering is steeds snel en correct. Ook retourneren is nooit een probleem

Heavy 24-06-2020

Was binnen 24uur bij mij geleverd en met de prijs/kwaliteit verhouding ben ik zeer tevreden.

Antoine Matthijs 23-06-2020

Ik ben een zeer tevreden klant bij Bax music shop,de producten zijn van goede kwalliteit en als muziekant zal ik zeker andere aanbevelen, dus super bedankt Bax music shop

Koen Notelé 23-06-2020

Correcte levering. Geleverd zoals gevraagd & juist product. Zeer degelijk verpakt. Regelmatig feedback over de leveringstermijn.

gunter 22-06-2020

snelle levering, het bestelde artikel voldeed aan de beschrijving, goedkoop

desmet hubert 22-06-2020

zeer goed gestructureerde en gemotiveerde mensen met een visie. in uitzonderlijke tijden leveren ze uitstekend werk met veel oog voor detail.een aanrader voor de toekomst.
vriendelijke groet,
hubert

filip bovens 22-06-2020

Supersnelle levering, doen wat ze beloven, aankoop Tailgater was perfecte keuze

Macos 21-06-2020

Super winkel, kwalitatief materiaal aan betaalbare prijzen, snelle en correcte leveringen.
Absolute aanrader!

Danny Pijp 19-06-2020

Vroeger al eens muziekspullen aangekocht bij Bax Music en had toen al een heel goede indruk van deze firma om tal van redenen.
In willekeurige volgorde:
Hun aanbod is gewoon overweldigend!
Uitstekende communicatie en toch ook niet onbelangrijk: in het Nederlands!
Levering gaat altijd sneller dan ze zelf beloven. Te gek.
En misschien wel het belangrijkste: Bax is bovendien vaak de goedkoopste, zeker doordat er vaak onverwacht ook nog een korting verrekend wordt. Als dat geen aangename verrassing is!
Slechts één minpuntje: de zoekfunctie van hun website is een ramp!
Als je bijvoorbeeld "Tama Snappy Strap" invult dan krijg je 5478 resultaten. Gewoon onbegonnen werk dus zoek ik via Google en kom dan steevast in de eerste plaats bij Thomann.de uit. Dat vind ik heel jammer voor Bax!
Maar zoals gezegd al de rest is zo positief dat ik een trouwe klant ben geworden van Bax en dat zal blijven.
Vanzelfsprekend dus dat ik Bax Music warm kan aanbevelen!

Rita 19-06-2020

We zijn toevallig op deze site terechtgekomen . Ze hebben heel veel keus aan instrumenten , alles is goed overzichtelijk , het is een plezier om op de site onderweg te zijn . En muziekboeken zijn er ook voldoende.

Kenny 19-06-2020

Enorm assortiment gitaren dat het soms moeilijk is om te kiezen. Eenmaal gekozen snelle levering (2 dagen). En een fijne dienst naverkoop. Zelfs een mail om te vragen of je tevreden bent met je aankoop

Koen 18-06-2020

Steeds snel en goed geleverd. Degelijk materiaal dat met een goed advies aan een scherpe prijs verkocht wordt.

Les 18-06-2020

Snel, groot aanbod en gerust kopen door de retourpolicy - Steekt ver uit bovn de concurrentie door de aangename site.

stefan 16-06-2020

Geleverd op de dag zoals beloofd. Degelijke kwaliteit voor een goede prijs.

SVDS 16-06-2020

De aankoop van mijn telecaster American performer Is een super gitaar, klinkt en speelt fantastisch. Een USA is niet te vergelijken met alle andere. Een aanrader voor 100%. In de winkel Bax te Antwerpen hulpzaam en vol begrip om mijn aanvankelijk aangekochte gitaar te ruilen voor deze topper.

Lief 15-06-2020

Alles verliep zeer correct. Gemakkelijk om e bestellen, vlotte betaalmogelijkheden en stipte levering en afspraken.

Bert Gijselings 14-06-2020

De levering gebeurde snel en de verpakking was verzorgd. De prijs/kwaliteitverhouding was zeer correct. Ik vond wel het opbergvak in de koffer te klein.

Michiel. 14-06-2020

Bax-shop is een heel betrouwbare site. Ze geven alles weg voor de juiste prijs. Hun service is top. Ondanks de coronacrisis werden al mijn aankopen de volgende dag geleverd. Ik ben heel tevreden!

Rudi 13-06-2020

Zeer goede service. Bestelling binnen de 3 dagen ontvangen. Zeer goede kwaliteit/prijs verhouding. Warm aanbevolen.

Manu Riga 13-06-2020

Bax.nl is de snelste manier om jouw instrumenten thuis te krijgen .
al jaren klant en op enkele kleine dingen na nooit geen problemen gehad.
de keren dat er een probleem was bleek het steeds de transporteur te zijn en niet Bax.
Aanrader 10/10

Mb 13-06-2020

Ik ben vaste klant bij bax Music.
Deze keer was ik redelijk teleurgesteld.
Ik vond het jammer er geen extra verpakking was gedaan rond het product.
Het kwam gwn in de doos van het product, die naar gevolg helemaal beschadigd was. Er was enkel een sticker op geplakt.
Dit verlaagd ook de herverkoopwaarde...
Het product (+-1500 euro was gelukkig niet beschadigd. Jammer, normaal verpakt Bax music alles extra grondig...
Verder ben ik ik niet te spreken over bpost, altijd problemen mee.

Johan 09-06-2020

Goede service, top bediening en info in de winkel te Antwerpen. Eén minpuntje, de beschikbaarheid van sommige producten is soms wat aan de lange kant, maar....dat is meestal te wijten aan de producenten die liever leveren aan nog grotere ketens ipv een beetje te verdelen over de verschillende spelers op de markt. Maar een groot pluspunt, een winkel op een kleine 50 km waar je alles mag uittesten. TOP dus.

Guido Thoelen 09-06-2020

Het bestelde product werd stipt en correct geleverd. Prima!
Juist omschrijving op de website.

Sven Masschelein 09-06-2020

MIDI kabel besteld aan de hand van de beoordelingen. De kabel werd perfect op tijd geleverd.

William De Maeseneire 08-06-2020

Ik heb al verschillende keren gerief gekocht bij Bax en ben super content,vlugge levering en alles perfect in orde.

Lara 08-06-2020

Bax Music levert een geweldige service! De producten komen vaak veel sneller aan dan er bij staat en dat zorgt voor aangename verrassingen ;). Ik koop heel graag bij Bax Music. Alles is van heel goede kwaliteit en de mensen staan op elk moment klaar om je te helpen.

Tom Verhoeven 08-06-2020

Vorige week een Fenton AV380BT karaokeset voor onze jongste zoon besteld via de website en gaan afhalen in de shop in Antwerpen.
Vriendelijk ontvangen en we kregen ruim de tijd en aandacht om de set even uit de doos te bekijken.
Dit weekend is de set getest en goedgekeurd, perfect toestel voor slaap en huiskamergebruik zonder de buren te storen :)

patje stew 06-06-2020

geweldige service steeds alles tijdig en netjes verpakt geleverd en top adviseurs

Jimmy 06-06-2020

Bax heeft vaak de beste prijs voor de beste spullen, ophalen loopt altijd vlot, winkels zijn ook perfect in orde daar wordt je goed verder geholpen en kan je uittesten voor je koopt wat een must is af en toe!!

Yana Pichal 03-06-2020

Een welverdiende dikke 10 voor Bax music! Ik bestel hier altijd mijn benodigdheden voor mijn ukelele en (niet mijn eigen) gitaar. Altijd veilig verpakt. Retouren is ook geen probleem. Kortom, Bax staat altijd voor zijn klanten klaar!