bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 73 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,2

Marc Ceulemans 06-03-2024

Reeds meerdere malen besteld bij deze webwinkel en ook in de winkel in Goes.
Goedkoop en goed degelijk
Maar ook zoals gewoonlijk vlugge levering

Jan De Muynck 28-02-2024

Alles tiptop in orde, van de telefonische inlichting vooraf, de reservatie van het product, de uitvoerige demonstratie van verschillende producten tot de aangeboden hulp bij het inladen, dat alles met de grootste vriendelijkheid.

Sylveer 26-02-2024

zeer goed instrumentje , goedkoop maar heel goede kwaliteit , iets dat je altijd bij je kan hebben

The 6th Sense 13-02-2024

Geweldig aanbod met regelmatig kortingen op het assortiment, snelle levering.

JustMeTheBass 11-02-2024

Heel vriendelijke mensen en goede service, maar wanneer ik een pakketje liet leveren kwam dit in een veel te grote doos. De site werkt het beste op pc en ik hou van de functie om aparte lijsten te maken per instrument, dit helpt om te onthouden wat er nog nodig is.

Danny 17-01-2024

Zeer correcte en vlotte levering, uitstekende kwaliteit en een voordelige prijs, top.

Evelyne 10-01-2024

Snelle levering, goede communicatie, goed verpakt. Groot aanbod. Professioneel.

Kristof 02-01-2024

Snelle en correcte levering en een goede communicatie wanneer het geleverd wordt.
Ook scherp geprijsde artikelen

Dylan Swysen 02-01-2024

Altijd super tevreden bij bax-shop.be, snelle levering en degelijk ingepakt! Daar kunne vele webshops nog van leren!! Top dit!!

Emil iliev 26-12-2023

Super snel en correct firma dank je op tijd naar mijn adres correcte levering goed kwaliteit van mijn bestelling

Patrick 23-12-2023

Een van de weinige winkels waar je als "gast" kan kopen. Je moet dus geen account aanmaken en ze willen weten hoeveel suiker je in je koffie doet. Dat is al prima.
Levering was de volgende dag, een zaterdag nota bene! Uitstekende communicatie en prima service.

Raymond 21-12-2023

Grote keuze aan producten. De paar keer dat ik om advies heb gevraagd, deze heel snel gekregen. Achteraf was ik blij met het product dat mij werd geadviseerd.

Christel 19-12-2023

Ze laten je echt het gevoel geven dat je belangrijk bent en helpen je goed. Je bent altijd welkom met vragen of eender wat. Bedankt Bax music

Maarten 18-12-2023

Epiphone melody maker is een geweldige mooie en goeie gitaar! Stevig gemaakt en klinkt vet! Aanrader! En tegen een betaalbare orijs! Love the yellow sunset kleur!

Dirk 15-12-2023

Na eerst een telefonisch contact omtrent de juiste keuze te kunnen maken , heb ik hun zeer deskundig advies gevolgd en de aanbevolen koptelefoon aangekocht. Deze overtreft mijn verwachtingen. Ook een zeer snelle levering.

Franky 11-12-2023

De bax shop in Brugge is een zeker een 9 waard. De werknemers begeleiden je heel goed in de keuze naar jou wensen. Bedankt bax Brugge.

DiMME 06-12-2023

Best in prijs, directe levering van een degelijk product, veel mogelijkheden en mooie sound

Jürgen Lammens 06-12-2023

Makkelijk om te bestellen en vlot geregeld

(Enige minpunt is Bpost die niet op de juiste plaats (veilige plaats - afhaalpunt) levert.( (op ander afhaalpunt....)

Guillermo 29-11-2023

Snel geleverd. Werkt perfect, geen vervelende geluiden qua voeding. An te raden.

Gerd 21-11-2023

Via de webshop een aankoop gedaan.
Vlotte levering
Zeer goed verpakt
Zeker voldoende status update over je bestelling en levering ervan!

Werner2950 09-11-2023

Mooi assortiment. Veel keurze. Altijd stipt en correct geleverd. Top winkel

Koen Goetschalckx 08-11-2023

Het was de eerste keer dat ik een instrument kocht bij een webshop, maar het gaat ook de laatste keer zijn. Ja ze zijn goedkoper, ja ze hebben veel op stock. Maar de afstelling van de bas is niet goed. De intonatie is niet zuiver, een kleine beschadiging aan een stemsleutel, als de bas gestemd is dan kletteren de snaren. Dus gewoon de afstelling en kwaliteitscontrole is ondermaats. Nu moet ik de bas nog ergens laten afstellen wat me dan uiteindelijk duurder gaat uitkomen dan de bas gewoon in een lokale winkel te kopen.

Eved 30-10-2023

Degelijk materiaal,zeer snelle levering.gunstige prijs.winkel zeker aan te bevelen en ze doen zeer mooie acties

Soors 17-10-2023

zeer snelle levering, alles goed verpakt, vlekkeloos aangekomen. product voldoet aan de eisen en dat tegen een hele mooie aanbiedingsprijs

Marc 11-10-2023

Heel goede en vlugge service.
Vlotte en correcte afhandeling bij de aankoop van het toestel.