bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Lamoen Jozef 23-04-2021

Nog nooit teleurgesteld! Ben nu toch al een aantal jaren klant en heb nog nooit geen enkel item moeten terugsturen of omruilen! Sterk aan te raden.

Sound Research (Patrick B) 22-04-2021

Ik heb vele sites bezocht om een goede prijs te vinden voor lange 'snake cables' 8x 6.35mm jack stereo - 8x 6.35mm jack stereo 5m.
Bax Shop was de enige die onmiddellijk een goede prijs/kwaliteit kon leveren uit voorraad. Afbeelding van de Bax website is conform aan de geleverde kabel. Er bestaan duurdere kabels, deze kabel wordt eenmalig en permanent geplaatst in een patchbay. Geen nood om uitzonderlijke kosten te maken, deze kabel is hier optimaal.

vito 20-04-2021

Verschillende zaken besteld voor een thuis studio en nooit problemen gehad. Snelle levering en producten zijn in orde.

Brian 19-04-2021

Snelle picking, verzending en levering.
de juiste bestelling kwam toe.
Goed materiaal.

Stijn 19-04-2021

Ruim aanbod, vlotte levering, prima prijzen. Ik probeer altijd prijzen te vergelijken als ik iets aankoop en telkens zitten ze mooi in het goedkopere segment, zowel voor de grote merken als voor de 'huismerken'.

jack 18-04-2021

goede service en uitleg . beste prijs
snelle levering .Ben zeer tevreden over mijn aankoop

SD sound 17-04-2021

Fantastisch product voor uitlichting van producten
Tevens snel geleverd van Bax
Een tevreden klant

Hendrik Jan 16-04-2021

Ik heb voor Bax-music gekozen omdat zij het gezochte artikel (een statief voor 3 gitaren) tegen de beste prijs verkochten (gezocht via internet). Bestellen was eenvoudig, de bestelling werd snel verwerkt en geleverd, en ik werd goed op de hoogte gehouden van de vorderingen in het bezorgtraject.
Het enige mindere puntje was de veel te grote doos waarin de op zich heel stevige doos van het artikel was verpakt, opgevuld met uitzonderlijk veel luchtkussentjes. De oorspronkelijke doos was voldoende geweest: veel efficienter en duurzamer, en had bovendien veel minder afval opgeleverd.

gunter 13-04-2021

superklantvriendelijk en de bestelde artikelen steeds tijdig afgeleverd,zeker en vast een aanrader

Daan Huens 13-04-2021

Ik heb bij Bax besteld simpelweg omdat dit de goedkoopste optie is, maar dat merk je zeker en vast niet in de service! Pakketje was binnen 1 werkdag geleverd, wat altijd fijn is.

lucky 10-04-2021

correcte winkel ,

eerlijk over de producten
producten zijn zoals in hun review
snelle levering.
voordelige prijs
topwinkel

Erik 10-04-2021

Heb onlangs een behringer produkt besteld bij bax shop online snelle levering en alles naar wens verlopen

Raphael Smekens 06-04-2021

Nog nooit problemen gehad met baxmusic,
Als je op een weekdag besteld ontvang je het de dag erna al thuis. De site is ook verzorgd & gebruiksvriendelijk en de prijzen zijn altijd redelijk.
Conclusie:
Dik in orde

Jan 05-04-2021

Goede service door heel bekwame mensen. Ze denken mee na en stellen alternatieven voor als iets niet blijkt te werken.

Patrick 01-04-2021

Overzichtelijke site, duidelijke info, snelle service & prima opvolging!
En daar bovenop top-kwaliteit (over-ear koptelefoon Devine PRO 4000)
Aanrader!

EVG 29-03-2021

Zeer snelle en efficiënte opvolging en levering. Vriendelijke communicatie! Bedankt voor de uitstekende service!

Joris 29-03-2021

Nadat ik wel even moest wachten omdat de twee verkopers druk aan het praten waren met klanten die wat hadden gekocht/besteld, werd ik vriendelijk verder geholpen en ging men de bestelde snaren voor mij halen. Daarna ging ik nog even naar de gitaren kijken die zeer aantrekkelijk waren tentoongesteld en in verschillende prijscategorieën. Ruime keuze ook.

Pascal Petit 24-03-2021

Professioneel, snel en top. Ik ken Bax Music van hun winkel in Antwerpen. Meer dan behoorlijke informatie op de webshop. Een kei van een koptelefoon aangekocht die binnen enkele dagen bij mij thuis is aangekomen. Betaling ging zeer vlotjes en achteraf nog geld teruggekregen. Prettig kopen

eLVee 23-03-2021

Duidelijke website en een correcte afhandeling van de bestelling. Een winkel om naar terug te komen.

Jeroom 20-03-2021

het laatste item dat ik besteld heb bij Bax music is een zeer stevige en handig opvoubare statief (Hercules Stands DS513BB standaard voor trompet, kornet en bugel)
waar de drie instrumenten samen of apart stevig op geplaatst kunnen worden, daarbij komt nog de zeer aantrekkelijke prijs, had ik het geweten dan had ik dit vroeger aangekocht.
zoals gewoonlijk zeer snelle en corecte afhandeling van de bestelling door Bax music.

Gunter 17-03-2021

Ruime keuze aan producten
Zeer goede prijs kwaliteit verhouding
Heel goede track & trace
Aanrader

Lander M. 17-03-2021

Ik heb een hele goed ervaring met BAX shop. Alle bestellingen werden heel snel geleverd en de kwaliteit is super. Onlangs heb ik een harmonica gekocht en ik ben heel tevreden over deze aankoop. Ik raad BAX shop zeker aan!

Patrick 16-03-2021

Reeds vele bestellingen geplaatst bij BAX , de producten zijn heel snel geleverd.En als je vragen hebt heel klantvriendelijk en zoeken steeds naar gerichte oplossingen voor de klant.

Sofie 16-03-2021

Super service, eerlijke prijzen en snelle levering! Top!
De artikelen waren in uitstekende staat geleverd.

Sven 08-03-2021

Blijkbaar is dit de enige manier om van de klantendienst van Bax een antwoord te krijgen. Ik ben reeds vele jaren klant en heb altijd fijne ervaringen gehad. Vorige week zondag (nu 8 dagen geleden) kocht ik een software licentie aan voor Presonus studio professional. De licentie zou direct beschikbaar zijn na betaling. De dag erop krijg ik de code toegestuurd. Wat blijkt, de licentie is reeds geactiveerd op een andere naam. (dit werd mij gemeld door de klantendienst van Presonus zal). Na 5 emails, dagelijks telefonisch contact proberen opnemen, krijg ik enkel het antwoord, we zoek het uit en houden u op de hoogte. Ik had de software reeds vorige week nodig voor een werk voor een klant. Gelieve me een werkende code te bezorgen en intern jullie probleem op te lossen. Wat een ongelooflijk slecht service aan de klant, wat is er met jullie gebeurd? Zoek het aub uit, want dit is de laatste maal dat ik bij jullie iets aankoop!!! Ordernummer K606657459