bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bart 18-01-2023

De levering van de Yamaha APX T2 verliep zeer vlot en het instrument was in perfecte staat.

Serge 18-01-2023

IK raad Bax music zeker aan, online is het gemakkelijk en duidelijk om uw producten te vinden, zelf hen ik verschillende producten reeds besteld van klein naar groot, en steeds was er een snelle levering van mijn aankoop.

Altijd de nodige info, gemakkelijk te bereiken via tel of mail, zeer snelle leveringen met de nodige kans het uit te proberen.

Nico 17-01-2023

Snelle levering,
Bax heeft een groot assortiment . Ze zijn correct en vriendelijke bediening in de winkel top

Jeroen 17-01-2023

Zeer snelle levering en heel goed materiaal hier koop je alleen het beste voor muziek

Herman 17-01-2023

Levertijd wordt niet aangehouden. Mails worden niet beantwoord. Het aangekochte product enkele uren later plotseling goedkoper op de website te zien is ook niet echt leuk. Goed op weg om keymusic achterna te gaan en we weten hoe dat is afgelopen.

Peter J Robert 16-01-2023

De behandeling van mijn aankoop verliep vlekkeloos,ik krijg meteen de factuur per mail binnen en kreeg thuis toegeleverd in perfecte staat. Ik had ook de mogelijkheid direct iemand te woord te staan, Het produkt is top en zo is de Baxshop!

Neil 16-01-2023

Deze shop is heel gebruiksvriendelijk en geeft duidelijke uitleg bij de producten. Hierdoor was het heel gemakkelijk om het juiste product voor mijn eigen gebruik te kiezen. De shop heeft ook een enorm uitgebreid aanbod. De levering was ook perfect inorde!

Filip 06-01-2023

ruime aanbod aan uitstekende kwaliteits producten , snelle levering en goede betalings mogelijkheden

Freddy 06-01-2023

Snelle, nette levering en service!
Dezelfde week na bestelling nog aangekregen.
Netjes en mooi afgeleverd, toppie!

Eddy 04-01-2023

Het product werd duidelijk omschreven op de site. Binnen de vooropgestelde tijd geleverd. Zeer tevreden, aan te bevelen.

Dj dee 02-01-2023

Bax music is gewoon de beste prijs voor de beste artikelen. Er is een zeer goede klantendienst en hun service is gewoon top. Ik bestel al mijn dj gear daar en ben nog nooit teleurgesteld.

Lynn Br 26-12-2022

Duidelijk in communicatie en tijdstip! Het pakket werd snel geleverd en voldoet aan verwachtingen 👍!

gilbert 20-12-2022

verkopers zijn goed op de hoogte van objecten die te koop worden aangeboden , goede prijs voor object

Ted 16-12-2022

Goede service en dit al jaren! Vaak ga ik ter plaatse, dit is gemakkelijker om vlotter zakens te regelen.

Matthias Lens 15-12-2022

Duidelijke prijsweergave. Correcte prijs/kwaliteitsverhouding en een zeer snelle levering!

Wouters 12-12-2022

1- veel op voorraad
2- snelle levering
3- aanrader van derden
Beoordeling: kwalitatief aan het product niet volgens mijn verwachting.
Bleek reeds stuk na 30 minuten branden

Geoffrey S 08-12-2022

Top dienst zoals altijd van Bax.
Kort levertijd, prima behandeling.
Dank u !

JeePee 05-12-2022

Correcte afhandeling en vlotte levering. De mondharmonica Hohner Blues Harp MS C voldoet aan mijn verwachtingen en klinkt goed.

De Groeitoren SEW 04-12-2022

Een heel snelle service, correcte prijs en kwaliteitsvol materiaal! Heel tevreden!

Walter 02-12-2022

Echt een top winkel. Je vind hier alles wat je zoekt op gebied van muziek en dan nog eens tegen echt mooie prijzen, nergens goedkoper en tevens alles van topkwaliteit, keuze genoeg.

Michael 28-11-2022

Een mengpaneel besteld die binnen de 9 dagen geleverd ging zijn maar kreeg een mail dat het langer ging duren. Ok. Dus ging ik op zoek naar iets anders want het was nogal dringend. Het probleem was echter dat er niets binnen was binnen mijn criteria, enkel b-stock was onmiddelijk te verkrijgen. Wat ik dus bestelde was een b-stock product (Word als nieuw verkocht) die iest goedkoper was maar toch moest ik 14 Eeuro bijbetalen!? Ik had het direkt nodig dus betaalde ik onmiddelijk. Ik kreeg thuis een beschadigde doos met een mengpaneel vol met krassen en zonder voedingskabel. Ik heb hem zelf niet kunnen proberen maar het was duidelijk een echt gebruikt product met krassen en deuken. Ik heb hem direkt terug in de doos gestoken en al de stappen gevolgd. Ze trekken 5 euro af omdat ik niet de juiste stappen gevogd heb? Nu heb ik twee weken later nog altijd mijn geld niet terug. Ik had al gemaild en kreeg het antwoord of ik mijn rekening nummer terug kon opsturen omdat deze die ze hadden niet geldig was???
Ik heb opnieuw gemaild maar krijg nu geen antwoord meer. Ook geen geld, niets.
Ik hoop dat ik iemand geholpen heb met deze review.

Ludwig 28-11-2022

Bax-shop heeft een goede service naar levering toe en mocht er iets niet in orde zijn met de levering dan helpen ze je zoals het moet.
De prijs-kwaliteit verhouding is top in orde.

Johan 26-11-2022

besteld product (dempingsmatten voor luidsprekers) was eerder te goed verpakt in een te grote doos. Dus geen kritiek, product was prima verpakt en na 2 dagen ontvangen.

rudi 24-11-2022

bestelling geplaatst op 17 november
vandaag 24 november
bestelling nog steeds niet ontvangen
klantendienst gemaild ...geen antwoord
telefonisch niet te bereiken ...steeds opnieuw meer dan 30 minuten wachttijd
dit zal waarschijnlijk de laatste keer zijn dat ik koop bij bax

T.J.W. 22-11-2022

Fast - ~Efficient - Reliable