bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hugo 12-06-2022

Een wonderbaarlijk klank en echt goed gepolariseerd voor de klank hertz voor high Mid and Low speakers, gewoon één aanrader om aan te schaffen, zeer tevreden klant🙏🙏

Nico 12-06-2022

Zeer efficiënte webstore, duidelijk en snel. Eens de bestelling geplaatst was, was alles keurig opgevolgd, met alle info : factuur, levering, tracking. Werd de dag erna geleverd, pakket was stevig en zorgvuldig verpakt. Uitstekende service.

Dominique 05-06-2022

Snelle levering op een correcte manier. Product voldoet altijd an de beschrijving en de bijhorende kwaliteit.

Jp duran 03-06-2022

Altijd top materiaal bij een bestelling. Al jaren klant en steeds tevreden en ultra snelle levering.

Ruben Vranken 03-06-2022

Ongelooflijk snel, betrouwbaar en gemakkelijk. Vrijdag besteld, maandag geleverd. Duidelijke, eerlijke productomschrijving en waar voor je geld. Elke keer opnieuw. Zo zou het bij elke webshop moeten zijn!
Zou wel ook graag eens fysiek bezoekje willen brengen in de winkel. Bax is de max!

Patrick Mommen 30-05-2022

Bax -7% op alles, wil net lukken dat ik de SSL2+ paar maanden bij hun kocht aan 260€, toevallig kom ik uit op de SSL2+, staat die aan 303€ dus moet je 9% meer betalen ipv 7% korting, bedriegers zijn het, heb een reactie gestuurd, wat het antwoord was dat alles duurder geworden is met de oorlog in Oekraïne. Ongelooflijk , wat een leugens, op andere sites waar de SSL2+ verkrijgbaar is , is er geen enkele bij die de prijs verhoogd heeft. Bedriegers zijn het, als je niet van ervoor al een tijdje iets wilde van muziek laat iedereen zich vangen aan de -7%, maar betaal je 9% meer, mij als goede klant, nooit meer.

Vitalie 29-05-2022

Recommend! Next day delivery! Top service! We found some gifts inside our order box. Thank you!

Vitalie 27-05-2022

Super happy we found Bax Music on google. We initally ordered a piano with another store, and 6 months later, and we still didn't have it. With Bax Music, we ordered, and next day we were already using the piano. Super fast delivery, comunication, and overall experience. We totally recommend this store!

Ht Roberts 26-05-2022

Indrukwekkend! Besteld in de voormiddag en prompt de volgende ochtend geleverd. Helemaal zoals beloofd.

YOURI VI 25-05-2022

Fantastische winkel, zoals de verkoper zei bij aankoop van mijn Thunderbird basgitaar.... amaai u heeft hier al heel veel gekocht. 😊 Inderdaad. Super goede service, zowel online als in alle winkels. Reeds verschillende shops gedaan en overal top mensen. Heel behulpzaam en vriendelijk.

Anthony V 24-05-2022

Heb al verschillende gitaren en amps gekocht via Bax.
Ging altijd vlekkeloos en meestal de volgende dag al aan huis.
Moest dit niet het geval zijn, ligt dat meestal aan het postbedrijf zelf.
Zeer veel keuze aan diverse muziekproducten en mooie winkels.
Een aanrader.

Dries 24-05-2022

Snelle en correcte leveringen. Meer dan voldoende keuze in klank en licht materiaal

FVO 23-05-2022

Ik ben zeer tevreden over de snelheid waarmee gewerkt wordt, Ben ook goed op de hoogte gehouden van het traject van mijn bestelling. Het product zelf is correct.

Cato 22-05-2022

Ik kocht al regelmatig iets bij Bax Music en ik ben er telkens heel tevreden over. Het is betrouwbaar, wordt correct geleverd en de kwaliteit is uitstekend. In één woord omschreven: TOP!

Detlef 20-05-2022

Onlans een (B-Stock) Behringer Eurolive B1800XP actieve subwoofer gekocht tot nu toe zeer tevreden wat een beest van een woofer! En om (B-stock) te zijn ziet hij er uit alsof hij nieuws. Levering ging ook vlot en snel. Ik bestel zeker terug bij jullie de volgende keer!

Alain 20-05-2022

Bax is dé referentie voor muzikanten; als beginner vind ik op hun website uitgebreide info en uitleg over instrumenten en accessoires. Meestal biedt Bax ook de laagste prijs. Levering aan huis is supersnel.

Gerry 18-05-2022

Bax Music verkoopt kwaliteitsvolle producten en levert een goeie service! Ik ben al jaren klant en ben altijd zeer tevreden geweest.

Kris Vos 17-05-2022

Perfecte winkelervaring, scherpe prijzen en snelle levering. Enorm aanbod en duidelijke beschrijvingen.

Leon 17-05-2022

Goede verhouding prijs/kwaliteit
Gitaar uitgeprobeerd in de winkel. Toch pas na enkele weken online besteld en werd snel geleverd

Voor mij de ideale gitaar stand 17-05-2022

Ik koop al jaren Bij Bax-shop prijs kwaliteit alles oké . De gitaarstand was zeer goedkoop en toch goede kwaliteit

Andy B 16-05-2022

Brilliant customer service, very informative and clear communication - some of the best I've ever seen. The product line offered by Bax is quite good and the prices are quite good also. Shipping is very fast and accurate, never any problems with my orders. It's sometimes difficult to know who to trust these days, but for sure Bax has proven to be trustworthy, reliable, and a great partner for any musical gear you need. Thanks to all the team at Bax!

Stan 16-05-2022

Ik kocht onlangs een recording king RP-G6 uit de b-stock van Bax music. Op de website waren duidelijke foto's te zien van de preciese gitaar die ik heb gekregen, er waren geen defecten te zien en bij levering heb ik ook geen enkele beschadiging of probleem kunnen vinden. Gezien de hoge korting van het b-stock product had ik mij verwacht aan enige cosmetische schade, maar ik kreeg een gitaar in zo goed als perfecte nieuwstaat, mooi verpakt, geen krasje te bespeuren, met nieuwe snaren en de volgende dag onmiddellijk en vlot geleverd. Zeer tevreden! De klank van de gitaar vind ik uitstekend, zeer aangenaam geluid, zeker voor de prijs. Goede website met veel keuze, en zeer mooie kortingen op 'b-stock' producten die zo goed als nieuw zijn, een echte aanrader!

beerke 15-05-2022

gelijk omschreven, zeer goed en ook zeer sterk en goed handelbaar ,
ik wilde deze al langer aanschaffen, en nu EINDELIJK

Tiany 14-05-2022

Ik heb al meerdere keren iets gekocht op bax music en elke keer is de service super aardig en alles verloopt super snel en vlot.
Ook kreeg ik een coole sticker bij mijn bestelling!! :)

Marc 12-05-2022

Absoluut snel, efficiënt, gebruiksvriendelijk en efficiënt.
Een aanrader voor iedereen die snel en veilig iets uit het uitgebreide assortiment instrumenten/versterkers/ toebehoren.... van Bax music in huis wil hebben.