bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

eddy 21-11-2022

gebruiksvriendelijk , corecte levering binnen de voorgestelde termijn , duidelijke berichtgeving

Sharon 21-11-2022

Snelle service en goed product geen raar misleidende producten die achteraf slechte kwaliteit zijn , dus ik ben 101 procent tevreden over BAX.be dank je wel Groetjes Sharon

Klant is koning bij Baxshop 20-11-2022

Snelle levering en uitstekende klantendienst, tot 2 maal toe heeft de klantendienst mij gecontacteerd omdat er blijkbaar een probleem was met leveringsadres. Op de voet opgevolgd en succesvolle afloop.

Carl Moens 20-11-2022

zeer goede ervaring, zowel via webshop als in de Bax Shop in Brugge.
ik werd daar zeer vriendelijk onthaald en kreeg zeer deskundige uitleg van de gitaarman Steven.
een aanrader.

Ludo Van Dingenen 17-11-2022

Ik had (plectrum) de M besteld i.pv H. Dat laatste is geleverd. Ik heb de helft al maar weggegeven omdat deze plectrum te dik is en invloed heeft om het gitaar spelen. Het gaat gelukkig maar over een klein bedrag. Tja ... het nadeel van online bestellen, zal ik dus ook niet meer doen.

VREYS MARC 16-11-2022

Hallo

De levering van de partybox is goed verlopen
Nu bij het opladen van de box komt er een verbrande geur naar boven
Iets dat ik niet normaal vind
Nu deze opgeladen is en ik deze wil gebruiken komt er nog steeds de verbrande geur uit

Wat moet ik doen ?

mvg

Tommy 07-11-2022

Leuke dat je cash kan betalen bij afhaling in de winkel, perfect om zo nog wat vragen te stellen aan het personeel ivm het product. Ga zeker deze winkel nog gebruiken.

Ronny Masco 02-11-2022

Een aanrader voor zowel de amateur thuis als de professional on stage. Je treft er zowat alles wat je nodig hebt. Vlotte bediening, correcte leveringen en zelfs een perfecte dienst na verkoop. Laatst nog een product gekocht (Blue Broadcast arm) in het filiaal te Brugge. Zeer aangename winkel met dito uitbating. Er was zelfs tijd voor zowel een grapje als voor de nodige technische uitleg. En dat wordt soms te weinig vermeld. en neen, ik heb geen belangen bij bax, maar in onze huidige economie mag het al eens vermeld worden dat het klote tijden zijn, en wanneer je dan perfect geholpen wordt....dan is dat een meerwaarde. Proficiat, doe zo verder !!!

2barslimitation 02-11-2022

In de Korg familie waar ik mee werk zag ik nog wel een electronisch plekje voor de Volca Drum. Eén telefoontje naar BAX en ze hebben hem voor me klaar gelegd. Bij afhaling: goedgeluimde behulpzame ontvangst, zeer klantvriendelijk! Vind ik fijner dan zomaar iets online bestellen en aan de deur ontvangen!

Frank 28-10-2022

snelle levering , goede prijzen en probleemloos retourneren, een aanrader !

Roucel 26-10-2022

Zeer tevreden met de aankoop, de MIDI is zeker zijn prijs waard. Voor zo'n prijs is dit product zeker aan te raden. Het heeft een mooie design, geluidskwaliteit is top en makkelijk in te stellen.

Stef 20-10-2022

schitterend op tijd geleverd, heel concurrentiële prijs, prachtig product. vorig weekend reeds gebruikt op een optreden van een 13 koppige jazzband met drums, de kritieken waren over heel de lijn lovend. Dank jullie wel, Bax Music !!!!

HA 18-10-2022

Onlangs een mengpaneel gekocht bij Bax en afgehaald in de winkel in Antwerpen. Service was top. Uitgebreide uitleg gekregen en duidelijke informatie. Mooie winkel met heel ruime keuze. Website ook top. Aanrader!

Viper 17-10-2022

Geleverd zoals beloofd, op tijd en stevig en betrouwbaar verpakt.
Materiaal kwalitatief zoals beschreven op de website.
Gebruiksvriendelijke website met betrouwbare betalingsmethode

Bajart marc 29-09-2022

Super shop met goed opgeleide vriendelijke mensen dewelke echt tijd voor je maken opdat je niet zomaar wat koopt maar je daadwerkelijk info en uitleg geven zodat je naar huis gaat met het product dat het beste bij jou past.

Bajart Marc 29-09-2022

Ik koop hier reeds jaren materialen voor mijn bijbedoelingen als Dj- karaoke.
Deze keer heb ik een gitaar ( Cordoba c5) als B product gekocht met aparte toebehoren. Zowel in Antwerpen alsook in Goes werd ik zeeg goed geinformeerd wat ook nodig is want van gitaren weet ik niets .Eerste gitaarles net gehad.
Wederom ben ik supertevreden over de ganse lijn. Zowel Qua uitleg,service, de vriendelijkheid en het product . Eigenlijk ben ik al jaren een meer dan tevreden klant.

Frank 29-09-2022

Bij het artikel stond vandaag voor 22uur bestellen morgen geleverd.
Op donderdag voormiddag besteld op maandag pas geleverd.
Artikel was voorradig.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 29-09-2022

Beste Frank,

Niet fijn om te lezen dat je jouw bestelling niet eerder had ontvangen. Op dit moment is het onduidelijk waarom deze vertraging plaats vondt, wel excuses voor het ongemak.
Als we je op dit moment nog kunnen helpen stuur ons dan een bericht via Whatsapp +31610192964.

Met vriendelijke groeten,
Bax Music

Yakub 28-09-2022

Sinds vorig jaar bestel ik mijn gear bij Bax Music, deze krijgt steeds mijn voorkeur op andere online winkels. De bestellingen worden steeds snel en op tijd geleverd, meestal gebeurt dit de volgende dag. Daarnaast wordt er ook voldoende aandacht besteed aan de verpakking, vooral als het om kwetsbare voorwerpen zoals instrumenten gaat. Enkel eenmaal heb ik een verkeerde product gekregen, maar dit werd onmiddellijk opgelost door een conversatie met de klantendienst medewerkers. Hierdoor raad ik deze website aan iedereen aan, zeker als je niet genoeg tijd hebt om naar een fysieke muziekwinkel te gaan.

dj controler 28-09-2022

bax shop goes fantastisch, bax shop antwerp disaster, bax goes direkt profesioneel geholpen met een enorm deskundige advies, bax antwerp een half uur in mn neus staan peuteren zonder dat er iemand kwam vragen of ik iets moest hebben of voor ik in iets intresse had, bedankt bax goes ,toffe winkel.

Ludwig 26-09-2022

alle producten zijn aan lage prijzen. goede site en overzichtelijk. steeds snel geleverd. Telkens top kwaliteit , het opvolgen van de levering is makkelijk via het tracing systeem.

ik ben zeer tevreden over "bax music"

Deprez Emanuel 23-09-2022

Ruim aanbod, vriendelijke service en competitieve prijzen. Zeker een aanrader!

Dimitri 22-09-2022

Deze schop vind ik goed en gemakelijk deze gitaar is super heerlijk geluid om te horen,levering was heel goed en snel,denk wel dat er wat plekjes zijn op de gitaar denk ik maar anders mooi gitaar en zalig om op te spelen

Caroline 19-09-2022

Zeer tevreden. Bijzonder vlotte levering, correcte productomschrijving en goede kwaliteit voor een heel redelijke prijs.

Kurt 18-09-2022

Heel vlugge en vlotte levering, goeie service.
Bax heeft altijd een heel ruim aanbod van kwaliteitsmateriaal tegen goeie prijzen.
De gitaar kwam heel goed verpakt toe en was direct bespeelbaar eens uitgepakt.

Alex 11-09-2022

Snelle levering, 's middags besteld en de volgende dag in huis.
De site is duidelijk en navigeren / zoeken naar het gewenste artikel is erg makkelijk.
Verder zijn er goede uitleg en films over de producten beschikbaar om de keuze (s) af te wegen