bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

N.D.M 19-05-2020

Steeds goed geholpen door Bax.
Soms vertragingen maar dat is te wijten aan de leverancier of eigen distro van de productfirma's.

Door de nodige en tijdige communicatie, is er een goede vertrouwensband.

Ik raad het aan!

Dirk ROMBAUTS 19-05-2020

Dit is mijn derde contact met BAX SHOP. Steeds werd ik goed geholpen. De aankoop van de NATIVE INSTRUMENT KOMPACT12 Ultimate werd zoals afgesproken stipt geleverd en bezorgd mij nog jaren audio plezier !
Bedankt.

Ilse Gilops 19-05-2020

Duidelijke en uitgebreide informatie op de website, hulp bij het kiezen, en het product is precies zoals beschreven en zoals ik verwachtte. Snelle levering en correcte betaling. Top!

Davy 19-05-2020

Sound Forge audio Studio 14 bij Bax besteld op zondag en maandag stond hij al geïnstalleerd op de pc. Alles verliep heel vlotjes via een duidelijk email.

Luke Walker 18-05-2020

Snelle levering, vlotte communicatie, scherpe prijzen en product exact zoals geadverteerd. Top.

m.vanessche 18-05-2020

Bestellingen tot nu toe altijd in orde en snel geleverd, en zodoende een tevreden klant.

kookie 16-05-2020

goede service , en een goede snelle levering.zelfs in moeilijke tijden.bedankt

Baysal Doga 13-05-2020

Al jaren lang blijft het kwaliteit en service even goed doorlopen. Je kan er zeker van ze werken om het klant het beste te geven. Nooit problemen gehad..
Nummer 1 voor alle muzikanten dat opzoek zijn voor kwaliteit materiaal en service!

Fré 13-05-2020

Je bent hier altijd goed bediend en de juiste informatie die je vraagt. TOP! Geen verkooppraatjes of pusherig gedoe. (Ik ben daar nogal allergisch aan ...)

Willy Thoen 13-05-2020

Super content van mijn Gretscsh g5410t. Zeer goed bespeelbaar en het oog wil ook wat. Perfect op tijd geleverd ondanks corona. Met dank.

Glenn De Neef 11-05-2020

Recent een effectenpedaal aangekocht die net uit stock bleek te zijn. Na een kort telefoontje hebben ze het bedrag teruggestort en kon ik meteen een andere bestellen die de dag nadien aankwam. Schitterende service!

Rob Van Dyck 08-05-2020

Ik kocht onlangs, online, een Tascam dp 32 SD. Ik ben zéér tevreden van het toestel, maar nog meer tevreden over de snelle en correcte levering door Bax-Shop in deze, toch wel rare tijden van Corona! Bedankt Bax voor deze prima service!!!

Ben 07-05-2020

Duidelijke website met gevarieerd aanbod en snelle levering.
Je vragen worden ook steeds beantwoord.

Griet 07-05-2020

Handige website, makkelijk om een bestelling te plaatsen, snelle levering. Top!

GG 07-05-2020

super. geweldige producten. ideaal voor onze setup. snel geleverd.uitstekende service

Davy C 07-05-2020

Tevreden over de service bij Bax Music.
In vergelijking met Thomann en Music Store vind ik de website van Bax sowieso duidelijker (Meer uitleg over een product, meer/duidelijkere specificaties).
Ook het retourbeleid en de retourtermijn is super. Ik heb nog niet zo veel retour gestuurd, maar wanneer dit wel zo was, had ik hier enkel positieve ervaringen mee.
'Vandaag besteld voor 23 u., morgen in huis' klopt niet altijd. Soms duurt het een dag langer, maar dat is het dan ook. Er over klagen is niet mijn bedoeling, maar het moet wel vermeld worden vind ik. De klantendienst telefonisch bereiken duurt soms even, wegens drukte, maar daar staat dan wel tegenover dat je te maken krijgt met behulpzame en vriendelijke medewerkers/medewerksters. Alles samengevat vind ik Bax zonder twijfel een aanrader!

Yannis 04-05-2020

Overzichtelijke site met betaalbare en kwalitatief goede producten.Zeer tevreden van de levering.Top!

Syx JM 04-05-2020

Ruime voorraad en snel bezorgd, al was dit laatste geen prioriteit. Voetjes nodig ter vervanging op onderstel glockenspiel. Doen wat ze moeten, antislip en antikras op gevoelige ondergrond.

Parochiale Werken Grembergen 04-05-2020

Ondanks technische problemen bij bestelling, prima service!
Tijdens de online bestelling waren er wat technische problemen, maar de mensen van de helpdesk hebben alles netjes in orde gebracht en had ik mijn bestelling slechts een dagje later dan gepland.

Marc Jorissen 04-05-2020

Snelle en correcte levering van kwaliteitsproducten, goede prijs-kwaliteit verhouding na vergelijking met gelijkwaardige websites.

Joeri Quina 04-05-2020

Konig & Meyer 16240 gitaar muurbeugel
Deze zijn de beste om de lak niet te beschadigen - gebruik vijzen van 8x40 fischer pluggen 8mm steenboor - éénmaal bevestigd kan je eraan hangen - persoonlijk weeg ik 70 kilo oersterk !

Jonas van Horssen 01-05-2020

Ik vind Bax shop een zeer aan te raden winkel. Er is veel keuze, de prijzen zijn laag en toen ik een vraag had werd die vrij snel beantwoord door de klantenservice. Van alle muziekwinkels die ik tot nu toe heb bezocht is bax toch wel mijn favoriet.

Sarah Neyrinck 28-04-2020

Bax music levert altijd goede service. Je kan er snel terecht met vragen en mag er van op aan dat de geleverde producten zijn wat je ervan verwacht had. Voor muziekmateriaal bestel ik altijd via Bax Music en voor gespecialiseerd advies ga ik soms even langs in de winkel. Top!

Ramon 26-04-2020

Bax shop heeft een groot assortiment en levert snel. Bij vragen reageert de klantenservice vlug.

Fabian 25-04-2020

Helemaal prima, goede levering en kwaliteit van product. Blijf zeker bestellen bij Bax!