bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 64 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Tiffany 06-04-2022

Ik ben heel blij dat ik Bax Music leren kennen heb. Het is een talrijke online shop waar je alles vinden kan wat je zoekt. Ik ben aangenaam verrast. Een topservice van de eerste tot de laatste seconde. Dank u wel!

Nick 02-04-2022

Ik ben naar Bax Goes geweest met het idee wat gitaren uit te testen. Op het eerste zicht zaten er wat mooie tussen, maar niet de gewenste kleuren. De kerel van de gitaar afdeling heeft zich over mij ontfermt en echt geluisterd naar wat ik zocht. Hij liet me wat gitaren uittesten op enkele zelf te kiezen versterkers. Erna vroeg hij wat ik van wat vond en na het horen van alles liet hij nog enkele extra uitvoeringen tonen waaruit ik kleur kon kiezen. Ook de gekozen gitaar heb ik mogen testen, hij was niet pusherig en wilde enkel helpen. Ik heb dan ook beslist de gitaar via hem te kopen.

Wilfried 02-04-2022

Het bestelde artikel voldeed volledig aan de beschrijving , het was heel degelijk verpakt en de dag na bestelling al geleverd. Prima service in mijn ogen.

Andrej 01-04-2022

Bestelling, bevestiging en betaling verlopen zeer vlot, website en informatie zijn zeer duidelijk. Ik kon het bestelde product al de volgende dag afhalen.

Benjamin 01-04-2022

Perfect! Alles verliep zoals het hoort. Geen vertragingen, juiste product, perfecte staat.

Marc Cottens 28-03-2022

Prima webshop, met overvloedige keuze en correcte prijzen. Stipt op tijd geleverd!

Jan Sabbe 28-03-2022

Top kwaliteit van allerei producten. Zeker een aanrader voor zowel beginende als prof dj's !!

BartB 28-03-2022

Bax is steeds in orde online! Maar persoonlijk ga ik zelfs nog het liefst naar hun shop in Antwerpen, steeds vriendelijk en behulpzaam en steeds paraat om via telefoon al bepaalde producten te reserveren of te bestellen!

Jürgen B 27-03-2022

Weer wat materiaal besteld bij Bax. Keurig verpakt, keurig product, snel geleverd. Door omstandigheden één dagje later dan verwacht, maar daar werd ik mooi op tijd van verwittigd. Dus ook hier: open en transparant gecommuniceerd, voor mij geen enkel probleem.

Top winkel 27-03-2022

Ze zijn super vriendelijk en geven je genoeg informatie bij de keuze van een instrument. Als ik vragen heb kan ik zeker bij hun terecht.
Groot aanbod aan instrumenten en bijbehoren.

Jimmy De Vos 24-03-2022

Baxshop is Top!!! Ruime keuze en klantendienst is super vriendelijk en behulpzaam!!! Ik bestel alleen nog bij Bax 👍👍🤟

vaarwel 18-03-2022

verzending op tijd en juiste bestelling aan te bevelen voor nieuwe klanten,
voor hervatbaar

PePe 17-03-2022

een keurige en snelle afhandeling van mijn bestelling, een DEVINE M-Mic XLR (W / BK) studio microphone met bij behorende snoeren en tevens een extra snoer voor een XLR verbinding met mijn gitaar. goed geregeld.

Sus 17-03-2022

Fijne webwinkel , en zeer goede en vlotte leveringen , ook prijs kwaliteit is zeer goed ,
Dank jullie voor de jaren samenwerking ,

Sus van ham

Hans Vreven 16-03-2022

Grote keuze aan producten en zeer snelle levering!
Hier bestel ik zeker nog!

Lise 14-03-2022

Heel snelle service, eerlijke prijzen, duidelijke communicatie. M.a.w. top!

rudy bruylant 11-03-2022

vlugge afhandeling en goede producten en vriendelijke persoonenik blijf daar bestellen

Bernard Cauliez 10-03-2022

Vlotte en professionele service. Heb al enkele items gekocht zowel privé als voor mijn werk. De liefde voor muziek en de hoge kwaliteit van de aangeboden producten zijn een grote troef.

John 09-03-2022

Altijd goed om hier te shoppen !
Goede prijzen en heel goede service,
De goederen zijn altijd met zorg en op de juiste afgesproken tijd geleverd
Onlangs de tc electronic mini boost aangeschaft s’avonds bestel en de dag nadien s’morgens bezorgd
Echt top 👍👍👍👍👍

Tech21 VT Bass 200 (B-stock) 07-03-2022

Ik had jaren geleden een Tech21 Boost DLA pedaal aangeschaft en ruim tevreden, op basis hiervan heb ik in de B-shop een Tech21 VT 200 Bass aangeschaft en deze stelt me niet teleur, een brede diepe bas met een karakter mogelijkheid om verschillende vintage klanken te activeren. Sommigen denken Tech21 is niet zo bekend maar deze Tech21 bas moet zeker niet onderdoen voor Fender, Hartke of Markbass. Gefeliciteerd Bax-shop dat je Tech21 in je assortiment neemt, ik ben heel tevreden over deze Tech21 VT Bass 200. Jozef

yanis 04-03-2022

ik had niet beter verwacht super goed handig en heel goed verpakt zeker aanrader

NilWB 03-03-2022

Ik bestelde een zomo platenkoffer, op de website werd er vermeld dat als je voor 23u besteld, je pakje morgen in huis is, uiteindelijk heb ik langer dan een week moeten wachten, om uiteindeoijk een product te krijgen die beschadigd en onbruikbaar is, de sluitings is losgekomen en het leder volledig beschadigs, alsook is de voering aan de binnenkant gescheurd, ik vraag me af hoe dit in godsnaam kan.. slechtste service die ik ooit heb gehad van een online shop

Nils 03-03-2022

Zeer tevreden met de aankoop van mijn hoog kwalitatieve hoofdtelefoon. Dit gekocht aan een zeer goede prijs en met een snelle service. Zeker een aanrader!

Leentje 28-02-2022

Snelle en keurige levering. Alles in tact maar sleutel voor de vijzen zat er niet bij.

luc 24-02-2022

Ik ben al een tijdje klant bij bax music, zowel voor opname materiaal als instrumenten vind ik het een degelijke site, makkelijk om dingen te vinden, vlotte betaalwijze en steeds een onberispelijke levering.