bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Lynn 11-11-2020

het artikel komt volledig overeen met wat beloofd werd. Snelle levering bovendien.

Robert 11-11-2020

Snelle levering, goede qualiteit van de producten. Zeer tevreden van de klantenservice

JV 11-11-2020

Relatief snelle levering. Echter laten ze je een dag kiezen wanneer de levering plaats mag vinden (wanneer je thuis bent om het pakje te ontvangen) en komen ze dan niet opdagen. Maar dit zijn geen dingen om van wakker te liggen. Toch 8/10 verdiend!

Bart 11-11-2020

Snelle levering, datum van de levering is makelijk te kiezen. Heb wel een dag langer moeten wachten omdat het eerst nog door de post kwam.

Guy Bruyndonckx 04-11-2020

snelle en correcte levering - mooier concept dan er in de info staat - duidelijke website

Tim 03-11-2020

Aangekocht uit B-Stock. Zoals beschreven was de doos beschadigd maar binnenin vond ik een perfect werkend apparaat met de nodige kabels en handleidingen. Iets goedkoper dan nieuw, maar even goed. Aansluiten en spelen. Super gemakkelijk!

Vlotte levering, zoals altijd!

PB 03-11-2020

Eens je keuze gemaakt ... geen zorgen meer, het komt terecht.
Ik ben al sinds jaren klant en weet dat ik altijd terecht kan voor meer uitleg. Hulp online wordt meer en meer scharig en ik kan me bedenken dat er soms typische vragen opduiken.
Keuze genoeg en nog nooit teleurgesteld geweest.
Dank.

KS 02-11-2020

Goed verpakt en goede prijzen, voor 23u besteld morgen geleverd kunnen ze wel best weglaten want dit was niet zo.

Michaël Van Belleghem 01-11-2020

Bij Bax Music bestellen betekent levering op de beloofde datum ; soms vraag ik me af hoe ze dat daar doen . Laatste levering was een koffer voor een dreadnought gitaar die ik kreeg van een klant . De geleverde koffer past als een handschoen rond mijn nieuwe aanwinst ! Dank !

Muszia 31-10-2020

Zeker een aanrader om al je muziekinstrumenten en materialen aan te kopen. Ze hebben een breed assortiment aan instrumenten... Verschillende cadeau aanbiedingen, de beste deals en heel veel kortingen! Je kan er ook instrumenten huren voor een mooie prijs. Heel belangrijk: wat je hebt besteld, heb je de volgende dag al in huis! Als deze in stock zijn. Ik persoonlijk heb al verschillende materialen en instrumenten gekocht via Bax-shop en zal dit ook blijven doen!

Rik 30-10-2020

Snelle service! Ik had een probleem met een cadeaubon die niet kon ingevoerd worden: na telefonisch contact werd dit sito presto geregeld. De Squier ziet er perfect uit, jammer dat de toonregeling niet werkte...

Carl 28-10-2020

Bestellen vanuit de zetel en het product snel krijgen, en dankzij een extra korting op dit moment het goedkoopste in EU... dan laat je die kans toch niet liggen. Dank u wel !

Finrod 27-10-2020

snelle reactie als je helpdesk contacteert, alleen jammer dat het 3 dagen geduurd heeft voordat het product er was en niet de beloofde dag zoals op de site!

De Blauwe Christophe 26-10-2020

Onlangs kocht ik het Xvive U2 Carbon draadloos gitaarsysteem bij BAX,
wel ik ben uiterst tevreden met dit artikel die zeker voldoet aan de eisen waarvoor het dient, Ik vind dat BAX een super online service biedt, en kan iedereen BAX ook warm aanbevelen, ook het leveren is zonder problemen verlopen, doe zo verder zou ik zeggen,

Gianni Vt 26-10-2020

Ik koop nu al 5 jaar bij Bax.
Altijd tevreden klant geweest. Altijd tijdig geleverd en een zeer goed service! Wanneer er problemen zijn, lost bax ze meteen op.
Ik ben ook al enkele keren naar de winkel in Goes geweest. Nette winkel & zalig dat ze er test-rooms hebben voor gitaren & amps.
Great job Bax

Bert 23-10-2020

Bax-Music shop goede prijzen en snelle levering.
Het draaitafelelement was ook nog eens met korting!

Ivo 21-10-2020

Snel, professioneel en 100 % betrouwbaar, top ***** 5 sterren, ik ben nu reeds vele jaren klant bij bax-shop, een echte aanrader voor elke liefhebber van muziek, light & sound.
En ingeval met technische vragen of problemen kan men in goes, antwerpen, .....

Fabien 21-10-2020

Duidelijke informatie, goeie prijzen en snelle levering
Duidelijke informatie op de webshop, goeie prijzen, snelle levering.
Ik blijf fan van Bax :-)

Raymond 20-10-2020

Reeds lang klant, en ik kan enkel zeggen dat er altijd correct wordt gehandeld. De klantvriendelijkheid is enorm, de hulp steeds to the point. Ook bijzonder vriendelijk bij vragen. Top service!

Anirban Ghosh 18-10-2020

Highly recommended. Excellent product and service and Price! I am overwhelmed with my shopping experience with Bax Music so far. Bax music provided me all the detailed feature about the product. The price offered was really less as compared to other seller. I liked the packaging and care made during shipping.
Thanks to Bax music.

Sofie 17-10-2020

Heel goede service en vlotte levering! zeker ook een goede prijs kwaliteit bij alle producten die ik heb gekocht de goedkoopste!

yvan 17-10-2020

perfecte levering , info en service zoals altijd bij Baxshop.
Goede info over wanneer pakket aankomt.
Goede info op webside over product.

Alex Rosier 17-10-2020

heeft een handige webshop,met zeer snelle en goed verpakte levering en altijd correct

Rune Matthijssens 17-10-2020

Ik nog nooit problemen gehad om iets te bestellen of te kopen in de winkel. Ze zijn altijd super vriendelijk, zowel in België en Nederland. Ze staan altijd altijd klaar om te helpen en je vragen te beantwoorden.

toppie 16-10-2020

ik ben aangenaam verrast met de video-uitleg van de vriendelijke (baardige) presentator.