bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

rallyluc 06-06-2021

vlot besteld, goede communicatie via mail! blij nog een cd recorder te vinden, toestel getest en goed bevonden!

Van den Berghe Eddy 04-06-2021

Van den Berghe Eddy - Psych/Techno/Trance = Artiesten naam en in 2022 terug producer - opname studio voor diverse. 04 juni 2021

Het eerste wat ik gedaan heb is een 10 tal muziek stores opgebeld met : 1/ verkoop vraag en antwoord volgens mijn behoefte en niet het pushen van één of enkele merken waar ''zij'' waarschijnlijk het meest op verdienen, ook na meerdere herhaling van mij dat het niet is wat ik zoek. 2/ ongeveer een week later terug dezelfde opgebeld om een apparaat die NIET bij hen gekocht had. Daar kon ik al definitief na ieder gebeld te hebben 8 van de 10 schrappen. 3/ levering, service, prijs en totaliteit met een uitnodiging om even de winkel te bezoeken en dan met gespecialiseerd werknemer de winkel en service werking op het no time limit te zien naar de aard van stijl en budget. De 2 winkels in de running, SPRONG BAX-SHOP er met een groot verschil onderuit. CONCLUSIE : Het is normaal dat een winkel wil verkopen, en ja BAX-SHOP heeft me echt geholpen. Ik heb open kaart gespeeld wat ik financieel voorzie en de planning van het terug opbouwen van een opname en voor mezelf de Psych/Techno/Trance, want het vorige hoogtepunt was in eind 1999 en begin de jaren 2000. Dus als 48 jarige man ervaar ik waar ik vroeger van droomde nu bestaat en veel simpeler is. BAX-SHOP is de nummer 1 voor mij en ik dezelfde avond nog een Arturia Drumbute Impact gekocht de donderdag nacht en de vrijdag geleverd is, gewoon een telefoontje om te vragen of het mogelijk was. Massa's producten in stock en volgende week een bezoekje brengen om de Software en dan nog een toetsenloze synthesizer. Waarom 10 schops contacteren, als je vast zit je direct geholpen kan worden. Want dit is belangrijk om al het werk niet te verliezen. ⭐⭐⭐⭐⭐

Kenny 04-06-2021

Ik ben al jaren klant bij BAX: aanrader!
Ik ben al jaren klant bij BAX maar dit wou ik toch even kwijt.
De service, product omschrijving en levering is al sinds het begin top.
Is er iets fout of niet naar wens? Omruilen kan zonder enig probleem.
Deze keer iets gekocht wat niet fysiek was: FL Studio Producer Edition DAW-software (download).
Ik had deze snel nodig en uiteindelijk na bevestiging van betaling een uurtje later een mail ontvangen met de productcode. Echt zeer makkelijk!
Er stond op dat deze mail niet direct werd verzonden en dat dit wel een "paar" uurtjes zou duren, dit was zeer correct gecommuniceerd.
Ik ben fan van BAX, neen was al fan van BAX, en na mijn recentste bestelling blijf ik ook FAN. Zeker een aanrader!

voetse 02-06-2021

snelle en correcte aflevering, materiaal zeer goed verpakt, product naar wens

Sjef Heijster 28-05-2021

Bax Music raad ik iedereen aan die liefhebber, professional die met muziek bezig is. Of je nu een duur of goedkoop investeer de levertijd, service en uiteraard het product is altijd netjes op tijd geleverd. En mocht er onverwachts een probleem zijn, dan is het voor het personeel van Bax Music nooit geen probleem om het correct op te lossen. Het is altijd een genot om ook eens bij de uitverkoop te snuffelen.

mody 27-05-2021

vele mogelijkheden voor afhalingen verzending betaling vind ik top vooral betalen bij afhaling

Pascal RADEMACHER 27-05-2021

Aankoop DDJ-400 bij Bax-Shop/Bax-Music
Alle info die ik nodig had heb ik gevonden.
Het afhandelen ging vlekkeloos.
Snelle levering, alles keurig verpakt

Elias 24-05-2021

Breed aanbod. Van amateur tot professioneel. Makkelijke zoekfuncties (tijdsbesparend) en voldoende achtergrond/technische informatie omtrent producten. Positieve follow-up. Klantensatisfactie duidelijk belangrijk voor deze portal.

DennisM 24-05-2021

Het afstellen van het snarenmechanisme kost wat tijd en is wat zoeken, maar eens het goed staat is het resultaat echt top.
Topsnare, super goeie kwaliteit

Frederik_87 23-05-2021

Topservice! 2 xdj1000 mk2's besteld op dinsdagavond en heb ze woensdagmiddag al kunnen oppikken in Goes.
Alles was fijn geregeld en stond klaar.
Heel vriendelijke verkoper!

Marie-Paule 21-05-2021

Ik ben heel tevreden over Bax Music!
Alles is heel overzichtelijk aangeboden en het is een plezier om online te shoppen.
Zeer klantvriendelijk en de bestellingen zijn makkelijk op te volgen en worden tijdig geleverd.

Bart 20-05-2021

Bestelling van 2 sets behringer 1-C. Zeer correcte levering zoals beloofd werd. Binnen de 4 dagen thuis geleverd. Top service

Paul 16-05-2021

Vlotte levering van een metronoom. Goed verpakt en sneller afgeleverd dan beloofd. Het product beantwoordt helemaal aan de beschrijving op de website. De voorraad was wel beperkt tot 2 exemplaren op het ogenblik van de bestelling en dat klopte blijkbaar ook want de wachttijd is nu enkele weken.

H.P. 14-05-2021

Correcte naleving van de beloofde leveringstermijn. Product van uitstekende kwaliteit, geleverd in een meer dan voldoende beschermende verpakking.

Bruno Vermeersch 10-05-2021

Uiterst tevreden over een vlotte manier van bestellen via de overzichtelijke website. De Levering is vlot uitgevoerd volgens de gedane beloftes bij de aankoop. Een absolute aanrader.

Wouter 08-05-2021

Snel, correct, prijs-kwaliteit is top. Veel keuze in het aanbod, zo goed mogelijk gedocumenteerd.

Peter 05-05-2021

Ik heb enkele weken geleden een Fender draagtas gekocht bij BAX. Bij levering bleek de schouder riem echter te ontbreken wat de draagtas nogal nutteloos maakt.
Na al enkele weken verschillende e-mails gestuurd te hebben naar de klantendienst heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.
Ik vind dit niet kunnen.
Ik vrees dat ik nooit meer iets koop bij BAX.

😉 03-05-2021

Bij Bax music is alles dik in orde: snelle en correcte levering, goede dienst na verkoop.. niet twijfelen, dit is de beste online muziekwinkel!!

Eric Terwingen 02-05-2021

Super snelle levering, betrouwbaar voor 100%, netjes verpakt... niks te klagen .

Ludo 30-04-2021

Hohner mondharmonica MS Meisterklasse in C gekocht. De lage fa ontbreekt. Klinkt sol. Klacht wordt door Bax niet beantwoord.
Complete miskoop dus!

willy 29-04-2021

Het product werd zeer correct beschreven en geleverd zoals afgesproken. Snel en diskreet verpakt, met de originele verpakking binnenin. Goed beveiligd om beschadiging te voorkomen tijdens het transport.

bart vandeneede 28-04-2021

Uitstekende keuze en bezorgingsservice volgende dag, scherpe prijzen, goede website

Jan 28-04-2021

Een perfecte communicatie & een zeer correcte en vlugge levering. Het product is zoals het voorgesteld werd. Zeer tevreden. Aanrader zou ik zeggen !

D De Ridder 26-04-2021

Perfecte service.
Vlot, transparant en correct.
Snelle levering in een goede verpakking is en blijft een must bij de aanschaf van nieuwe gear.
Prijs zit ook altijd goed.

JTaniaaa 25-04-2021

Supervlotte levering van de bestelling en goede prijs/kwaliteit van aangekochte artikel! Aanrader!