bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ferre B 10-07-2022

Wat een goede kwaliteit, een vlotte levering. Alles is zeker zijn geld waard.
Alles aan de beste prijzen en blijft mooi om mee te musiceren.

Kris 10-07-2022

Zeer goede kwaliteit , veel keuze en super service bij bax music, soms wel wat druk als je telefonisch contact wil maar contacteren je vrijwel direct terug .

Elza 08-07-2022

duidelijke website, ook vergelijkingen mogelijk; bestelling verliep vlot, ook de informatie over de levering. Top!

Koen 04-07-2022

Zeer betrouwbare en complete winkel. De service en prijzen zijn zeer goed en de verzending gaat snel. Ze hebben alleen maar top producten!

Marnix 03-07-2022

Al redelijk wat dj materiaal gekocht hier
Altyd deftig verpakt en ongeschonden gekregen
Ook de b stock is zeer deftig verpakt en alles werkt naar behoren al was de verpakking al eens opengedaan merk je niks aan het matriaal
Doe zo verder alvast en tot de volgende bestelling

Pat 03-07-2022

Telkens weer word ik vriendelijk beantwoord.
De levering gaat heel vlot en correct.
Ik koop graag bij BAX MUSIC
Ze geven ook een de juiste prijs, meestal goedkoper als bij een ander.

Noah Tomaz 30-06-2022

Echt topservice! Heel klantvriendelijk en pakketjes in perfecte staat geleverd. Ik kan hier alleen maar positief over zijn. Hier word ik vast en zeker vaste klant !!

Lebowski 30-06-2022

Groot aanbod, makkelijk te vinden wat ik zocht, sterke prijs en een dag later netjes verpakt geleverd. Wat moet een mens meer hebben???

KARF 30-06-2022

Zeer slechte klantenservice. Mijn gitaar bleek beschadigd. Ik heb meteen een video gestuurd met de schade en 3 dagen later heb ik nog steeds niets gehoord. Blijf bij Thomann.

GuitarGuy 29-06-2022

Be very careful when buying B-stock here. They do not mention in the description if parts are missing and have a very expensive return policy!

Wim Van den Borre 26-06-2022

Net een Elektron digitakt gekocht via bax music business. Super pro advies en zoals steeds heel snelle en correcte levering.

Ibanez RG370AHMZ-BMT Blue Moon Burst 24-06-2022

Ik kende de winkel aanvankelijk niet maar ontdekte deze winkel via internet en probeerde de website uit. Resultaat: zeer correcte afhandeling, van bestelling via betaling en levering, alles tiptop in orde zoals het dient te horen. Ik bestelde reeds meerdere zaken en het verloop was steeds 100% in orde, ik kan deze winkel vanuit mijn standpunt dan ook zeer aanbevelen.

Stef Vancoilllie 24-06-2022

Vooraleerst, blij dat Bax nu in Brugge een vestiging heeft. De persoon in de winkel is heel goed op de hoogte van alles. Zoals altijd met Bax een correcte service!

jean 23-06-2022

Een goed produkt moet je nooit ver zoeken, het zelfde als de service, toppie

Jinte Michiels 21-06-2022

Top service en top product

Op de open dag in Goes enkele weken geleden een nieuwe hoofdtelefoon gekocht. Na deze te kunnen testen, wat uitleg te krijgen besloten deze mee te nemen. Bestelbon gemaakt, nog wat rondgekeken in de winkel en mijn bestelling lag klaar bij het afrekenen. Kon niet vlotter gaan!

jean 20-06-2022

snelheid en vriendelijkheid en behulpzaamheid redelijke snelheid en u op bellen doen ze ook

Jean-Marie C 19-06-2022

Goede producten prijs kwaliteit zeer goed.
Eigenaardig bij mijn aankoop op de website van Bax Music kwam ik op 2 verschillende prijzen met meer dan 20 € verschil.
Snelle levering en goede service.
Aanschaf Ayra Compar Kit Jr. Licht Set mooi lichteffect goede aankoop.

Jan 19-06-2022

Enorm tevreden klant! Bestellingen zijn steeds in orde en op tijd geleverd. Een winkel die kwaliteit levert aan een correcte prijs en zijn beloftes nakomt.

fernand vanden broecke 19-06-2022

ben heel tevreden met bax music en voor de snelle levering van mijn aankoop squier gitaar pakket ook in de winkel waar ik het besteld heb zeer vriendelijk zal zeker nog produkten kopen in een bax music winkel

Marcel 18-06-2022

Alles is correct en eerlijk gegaan. Er was de kwaliteit die ik verwacht had. Het ging redelijk snel. Er waren aanbiedingen/voorstellen zonder opdringerig te zijn. Bax music is een aanrader. Is voor de vierde keer dat ik er een keyboard voor de kleinkinderen koop en nog geen problemen mee gehad. Ik zoek nog naar 3 gitaren en drie stemmers op batterij, als ik die bij Bax vind koop ik ze zeker daar.

philip 17-06-2022

ik beoordeel de service als rampzalig. reden is dat er geen antwoord wordt gegeven op mail en ook niet via telefoon. een artikel kopen dat door hen daags nadien wordt geleverd en dat dit niet is kan hun fout niet zijn. maar als men dan nog niet de moeite doet om hier op te antwoorden. sorry daar moet echt aan gewerkt worden. de bestelde artikellen gaan retour terug ik koop ze morgen in een andere winkel

Bax music 16-06-2022

Deze muziekwinkel is de perfecte store voor de muzikant... Goede kwaliteit, goede website, goede informatie over het gehele muziek gebeuren. Ik ben er zeer tevreden over en kan deze muziekwinkel aan iedereen aanbevelen

Pippe Steenhoudt 16-06-2022

Snel geleverde, goed verpakte hoofdtelefoon. Juiste prijs en volledig volgens de webshop info.

Marc Lambrechts 13-06-2022

Altijd mooi verpakt en snel geleverd , personeel in Antwerpen vriendelijk en hulpvaardig.

savas 12-06-2022

altijd alles gekregen zoals het moet,goed verpakt, en voldoende info,ook gemakelijk de levering.top bij bax.