bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 55 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,4

Dickel 02-02-2022

Goed verpakt, goede informatie, paste perfect op mijn pickup en snel geleverd

Mitchell beckers 01-02-2022

Bax Music 110%!!!
Bax Music, ondertussen geen onbekende voor mij Bestellen hier al jaren!
Altijd goede service, altijd snel antwoord op uw vragen. Nog niets moeten retourneren omdat ik altijd de juiste info vind op hun website en alsnog snel antwoord krijg op mailtjes. Prijzen zijn ook altijd scherp en vaak krijg je een kortingsbon voor volgende aankopen. Simpelweg top zaak met top personeel

De Cock - Ons 01-02-2022

Stipte verzorgde levering. Helemaal wat ik zocht. Geen problemen met betaling. Reeds meermaals besteld en altijd 100% tevreden.

Maarten 27-01-2022

Roland td07 dmk besteld en geleverd na 2 dagen! Ben heel tevreden! Bax is top!

Maarten 27-01-2022

De Roland Td07 Dmk is Super! De kit speelt heel fijn! Sterk materiaal en de mesh vellen zijn top! Blue tooth feature is geweldig en de module klinkt heel goed! Super gelukkig met mijn aankoop!

Evy 20-01-2022

De beloofde levering (binnen 24 uur) was er (terwijl ik dat eigenlijk niet verwacht had). De pianobank zat goed ingepakt.
Ondertussen heb ik die nu al een weekje.
Heel content van de service van Bax Music!

Hendrik vdp 20-01-2022

Bax shop heeft een enorm aanbod aan producten voor heel scherpe prijzen. Ook de levering gebeurt snel en de productie die ik bestel komen vlekkeloos toe.

Walter De Schutter 19-01-2022

Voordelige prijs en onmiddellijk beschikbaar. Goede beschrijving van het product en goede evaring met Shure, vandaar mijn keuze.

Alex 18-01-2022

Voorlopig heel goede en snelle service.. ik had een kit besteld waarvan 1 onderdeel niet voorradig was en na telefonisch contact en kleine bijbetaling gewoon dat element vervangen door een ander welk wel aanwezig was.. en enkele dagen later mij pakket perfect ontvangen! Super service en enorm ruime keuze!
(Ook al zijn vele zaken momenteel uit voorraad)
Zeker een aanrader!

marc 18-01-2022

Heel goed beter kan niet altijd optijd geleverd doe zo voort.Veel produkten beschikbaar.

Gergoe 17-01-2022

Super ervaring zoals elke keer. Alles correct en op tijd geleverd. Vriendelijk, behulpzaam en technisch onderlegt personeel die hun afspraken nakomen.

Henry 04-01-2022

Altijd al een goede klantenservice gehad van Bax Shop. Ben daar zeer tevreden over!

melmaar 01-01-2022

Snelle en correcte levering. Een van de reden waarom we liezen voor Bax music shop.

Thomas 15-12-2021

Een paar jaar geleden Kocht ik een Fender American Special Telecaster, mijn keuze was echter niet beschikbaar in de gewenste finish. Na enkele weken wachten en steeds verschuiven van de levertermijn contact opgenomen met Bax. Zonder enig probleem hielp de klantendienst me om dit om te boeken naar een andere Fender American Special Tele in een andere finish. Dat was mooi meegenomen want de American Special serie ging dat jaar uit productie! Heb er de laatste 4 jaar niets dan speelplezier aan gehad, alsook vele goede ervaringen met Bax bij het aankopen van m'n verdere gear.

Lanvdk 08-12-2021

Bax Music heeft een heel ruim aanbod. De website werkt voortreffelijk en de levering gebeurde als aangegeven heel snel.
De pianobank die wij er bestelden voldoet helemaal aan onze wensen. Een aanrader!

Matvi Bilis 05-12-2021

Beste prijzen, snelle leveringen en top service. Kreeg na ontvangst van de motu 828es interface en na een telefoontje, de Black Friday extra korting in aankoopbonnen terwijl ik die een paar dagen eerder besteld had! Top klantenservice!

Pedro Verhulst 28-11-2021

Ik ben zeer tevreden over mijn aankoop had ik het geweten wat ik nu weet wat mijn combo kan had ik het al veel eerder mijn bestelling gedaan

Pedro Verhulst 25-11-2021

Arno 25-11-2021

Ik had snel een microfoon statief nodig voor opnames en de levering was de volgende dag als beloofd toegekomen.

Zeer tevreden.

Pedro Verhulst 25-11-2021

Van velthoven vinyl & more 23-11-2021

Super
Marshall ijskast gekocht bij Bax music
Knap uitzicht van binnen en vanbuiten echt koel
Levering was prima op tijd vriendelijk en behulpzaam

Gwen 15-11-2021

Ik kocht de launchpad X van novation via de webshop. De fysieke shop is voor mij te ver weg van mijn woonplaats waardoor ik op hun webshop keek. De webshop is heel gebruiksvriendelijk en de layout van de site is heel overzichtelijk. Ik ben recent begonnen met producen en had dus niet veel kennis over midi controllers. Ik belde Bax om wat extra informatie te krijgen over de verschillende controllers die ze in hun winkel hadden. De man aan de telefoon was heel vriendelijk en nam uitgebreid de tijd om mij telefonisch alle informatie te geven die ik zocht en op al mijn vragen te antwoorden. Er zijn slechts weinig winkels die telefonisch zo klantvriendelijk zijn. Na de uitleg die ik kreeg, heb ik mijn launchpad onmiddellijk via hun webshop aangeschaft. De levering van het pakket was wel enkele dagen later dan er op hun website wordt gezegd maar dit kwam door bpost en niet door Bax. Het pakket was ook goed verpakt om schade tijdens het transport te vermijden. Het was de eerste keer dat ik bij Bax iets bestelde maar zeker niet de laatste keer. Ik heb de shop ondertussen al enkele keren aangeraden aan vrienden die nieuwe muziekinstrumenten gingen aanschaffen en ook zij waren ongelooflijk tevreden over de service.

GuyKman 15-11-2021

Bax levert ook steeds zoals afgesproken. Veilig verpakt zodat er geen beschadigingen kunnen ontstaan tijdens het transport. Als amateur DJ koop ik al mijn spullen bij Bax. Ze hebben mij nog nooit teleur gesteld.

Jan K. 13-11-2021

Tot nu toe twee bestellingen geplaatst. Telkens vlotte levering, correcte prijs en kwalitatieve producten.

Ronny Trippaers 10-11-2021

Snelle levering, goede service, veel keuze, veel stock, goede bediening in de shop etc... Lijkt wel een sprookje maar las ik dan toch een negatief puntje mag laten horen, parking in Antwerpen is een pain in the ass... OP de website staat dat we een buurtparking kunnen gebruiken maar die werkt met code en is niet publiekelijk toegankelijk lijkt het...

Af en toe wat geluk hebben in de straat.
Ze zijn het wel waard :-)