bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

JACQUES VERHAEGEN 12-02-2020

Heel tevreden over Bax Music goede retour service als product niet voldoet of verkeerd besteld.

Steven Malysse 12-02-2020

Zeer snelle levering alsook goede communicatie gekregen betreffende de levering.
Levering was zoals beloofd.

Luc 09-02-2020

Eerlijke prijs kwaliteitsverhouding.
Correcte leveringen.
(B-Stock) zijn zeker een aanrader om te kopen

Luc 09-02-2020

Altijd een eerlijke prijs kwaliteitsverhouding.
Correcte levering.
(B-Stock) producten worden extra stevig verpakt en zijn zeker een aanrader.

Lex 07-02-2020

zeer gebruiksvriendelijke website, waar je kan bestellen zonder een login aan te maken. Bovendien kan je kiezen wanneer alles geleverd wordt.

AlbertK 07-02-2020

Veel keuze, degelijk product en vlotte afhandeling Product binnen de vooropgestelde tijd geleverd.

Paul S. 06-02-2020

Hier koop je dus best niets online. 2 x koptelefoon gekocht waarvan verpakking niet meer verzegeld was alsook de bijhorende accesoires niet meer in plastic verpakt. Bevalt het product je niet ? ach, dat is dan jammer want je hebt het reeds gebruikt (uitleg in de winkel) . Dus als je
niet tevreden bent met je aankoop ben je de klos . 60 dagen "niet goed geld terug garantie" ? vergeet het.
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-02-2020

Hallo Paul,

Wat vervelend dat jouw koptelefoon niet naar wens is. Je hebt recht op 60 dagen niet goed geld terug als je niet tevreden bent met je product. Tenzij er een beschadiging of defect op zit, dan geldt een 30 dagen termijn. Je kan de voorwaarden van de garantie teruglezen op onze website: https://www.bax-shop.be/nl/garantie-en-retouren/60-dagen-niet-goed-geld-terug-garantie.

Mocht je nog vragen hebben, stuur dan even een privé-bericht via Facebook, dan helpen we je snel verder!

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Numan Erdem 05-02-2020

Na verschillende merken en modellen van hoofdtelefoons uitgeprobeerd te hebben verschiet ik van de kwaliteit dat de Beyerdynamic DT 990 Pro levert voor een prijs dat andere fabrikanten niet kunnen aanbieden. Deze hoofdtelefoon gebruik ik voor mixing en mastering. Nu de DT 770 Pro nog voor monitoring en ik kan weer verder!

Bovendien werd de hoofdtelefoon 's morgens vroeg na bestelling geleverd dankzij de snelle service van Bax Music. Al 9 jaar klant, nog steeds tevreden!

Said Gortshanov 03-02-2020

Prima service, snelle levering , behulpzaam en vriendelijke verkopers . Er is zelfs een grote winkel in Antwerpen. Je wordt op de hoogte gehouden van de levering. Aan huis laten leveren of zelf in de winkel afhalen je kan zelf kiezen.
In ieder geval ik ben een tevreden klant. Echt een aanrader

Freddy DM 30-01-2020

Bax music heeft een prime service. Zowel bestellen als de levering gaan vlot en zonder problemen.
De webshop is overzichtelijk en gemakkelijk in gebruik.

Gert 28-01-2020

Zeer snelle en correct service. Tijdige levering en alle info over verzending te volgen via tracking.
Goede prijs/kwaliteit.

Andy 28-01-2020

Goede en snelle geheugenkaart met een juiste prijs kwaliteit verhouding, aanrader.
Hier in gebruik in verschillende gps (Garmin,TomTom) systemen als geheugen uitbreiding.
Ik ben er persoonlijk zeer blij mee ; snelle levering, goeie kwaliteit tegen een lage prijs.

FinnEli Guitars 26-01-2020

Aankoop van een Semi-akoestische B-Stock Fazley FRC618 SB Gitaar (Rickenbacker copy). Duidelijke omschrijving van de gitaar in kwestie + foto's van de respectievelijke B-Stock gitaar, wat een pluspunt is. Je weet wat je koopt.
Gitaar werd snel en zeer goed verpakt verzonden zonder meerprijs, wat uiteraard zeer goede service is.
Enig minpuntje was dat de hoge e snaar gebroken was. Leek me niet van de verzending want de snaar in kwestie was wat slordig om het staartstuk van de gitaar gewikkeld.
Gitaar had wat afstelwerk nodig en een nieuw set snaren, maar voor de prijs van het instrument overtreft ze ruimschoots de verwachtingen. In de omschrijving staat dat de body uit Mahonie is, maar dit lijkt me sterk. Body lijkt me eerder Basswood (linde) met een triplex birch (Berkenfineer) bovenblad. Maar aangezien ik een fan ben van Basswood en dit naar mening een onderschatte houtsoort is, vind ik dit prima.
Ik zou dit gitaarmodel niet meteen aanraden aan een beginner, maar een gitarist die wat ervaring heeft met het afstellen van gitaren en eens naar wat anders op zoek is dan de doorsnee strat, Les Paul of Tele, gaat met dit instrument erg tevreden zijn.
Uiteraard is dit een budget gitaar, maar de klank en bespeelbaarheid is wat mij betreft uniek. De mini humbuckers klinken fantastisch, zowel clean als met wat overdrive of distortion. De hebben een vintage output en zitten vrij dicht tegen de originele Mini HB klank, wat erg verrassend is.
Hardware is ok en al voelen de stemmechanieken wat goedkoop aan, de gitaar blijft erg goed gestemd. Kortom topgitaartje en prima service van Bax music!

martin 23-01-2020

Goede en snelle levering ,bij een probleem wordt je snel en professioneel en vriendelijk geholpen

Behringer 23-01-2020

Ik ben al van vorige week donderdag aan het wachten op mijn bestelling, en dan vraagt gij mij u te beoordelen? dit getuigt toch van weinig betrokkenheid hè?
Officiele reactie van Bax-shop.nl 12-02-2020

Hallo meneer/mevrouw,

Wat vervelend dat je een tijdje op jouw product aan het wachten bent, dat is niet de bedoeling natuurlijk. Deze mails zijn automatisch gegenereerd en houden geen rekening met vertraagde zendingen.
Mocht je nog vragen hebben, stuur dan even een privé bericht via Facebook met jouw klantnummer en vraag, dan helpen we je snel verder!

Met vriendelijke groet,

Bax Music

Ronny 23-01-2020

Het artikel werd zoals door bax music gemeld. Keurig verpakt. Heb tot nu toe goede ervaringen.

Mathias B. 21-01-2020

Super om online te winkelen! Hebben alles is stock, bestellen en binnen de 2 dagen werd het geleverd aan huis!

Geert S 20-01-2020

Een snelle en correcte levering van de gevraagde artikelen. Meer moet dat toch niet zijn? In de beschrijving van het product staat alles vermeld wat geweten moet worden. Topservice !

Patrick D. 20-01-2020

Al een paar keer bij bax music besteld. Goede prijs-kwaliteitsverhouding, snelle afhandeling en levering. Ik ben tevreden.

Ps 18-01-2020

Degelijke en vlotte transactie. Jammer dat de beloofde leveringstermijn niet werd nagekomen. Donderdag voor 23u besteld werd pas maandag geleverd! Ligt het aan de koeriersdienst Bpost?

Kevin S 17-01-2020

De eerste maal besteld bij Bax Music. Super tevreden over de stipte levering en de kwaliteit van het product. Hier bestel ik zeker terug.

Gregory Jonckheere 17-01-2020

Ik kan Bax Shop alleen maar aanraden. Scherpe prijzen, uitstekende service en bereikbare back office bij problemen. Een voorbeeld voor allen.

Dirk De Cock 17-01-2020

Prachtig aanbod, topsite met alle nodige info.
Snelle levering.
Een aanrader in webwinkel-shoppen.

Danny 16-01-2020

voor mij nog steeds de beste, in afleveren en de grote keuze, TOP doe zo verder

ED Lektrik 16-01-2020

super winkel elke part die ik nodig heb vind ik er :) en super vriendelijke servies :)