bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Folmer 11-03-2020

Een goede overzichtelijke site met veel keus. En de levering was perfect, één minpunt de verpakking van de koptelefoonkabel. Er werd een doos geleverd van 25 cm bij 15 cm en 15 cm hoog met een zakje waarin de kabel zat, het zakje was zo klein dat kon gewoon door de brievenbus dus onnodig veel verpakkings materiaal.

Nicolas 10-03-2020

Snelle levering goede productinfo. Prijsbeleid tikje misleidend: De promotie prijs is dezelfde die concurrenten als standaardprijs hanteren. Buiten dat: zeer goed!

Oscar 10-03-2020

Zeer uitgebreide en scherp geprijsde webshop. De levertijd durft al eens een dagje of twee langer te duren dan aangegeven maar voor de rest is alles in orde. Goede, overzichtelijke webshop, scherpe prijzen, goede klantendienst/service.

staf 10-03-2020

Heb 2 mondharmonica's van hohner besteld bij bax music. Deze werden in perfecte staat en in een mum van tijd geleverd. Super service.

lw 09-03-2020

levering was snel, exact het gevraagde en voordelig ! voor herhaling vatbaar !

Boi Jean Pierre 08-03-2020

Ik ben uiterst tevreden bij Bax Shop . Van de snelheid dat ik mijn toestel kreeg en ook de verpakking was uiterst verzorgd . Ook de prijs was de laagste tegenover andere winkels . 1 nadeel van het toestel zelf : er is geen nederlandse handleiding

Johan 05-03-2020

Bij het zoeken van een product krijg je een ruime keuze met voordelige prijzen. Info is zeer uitgebreid

stefaan 04-03-2020

Goede zoekfunctie, zeer ruim aanbod, goede prijzen, handig dat je kan laten leveren op een dag naar keuze. Bij terugsturen van een product na een verkeerde aankoop volgde ik een foute procedure, maar de klantendienst heeft het toch in orde gebracht.

armand slechten 03-03-2020

goede service,perfecte afhandeling,prijzen bij de concurrentie meestal duurder.
reeds een aantal producten bij Bax gekocht en super tevreden!

dieter 02-03-2020

al regelmatig iets besteld en nog nooit problemen gehad
zelfs retourneren of omwisselen, altijd correct gebeurd
ondanks dat ik dichterbij huis materiaal kan kopen verkies ik toch steeds Bax omwille van de prima service :-)

RB 29-02-2020

Goede uitleg over welke producten het best pasten bij wat ik zocht : omdat het aanbod groot is was dat nodig. Nadien on-line besteld en perfecte afhandeling.

Ludo 29-02-2020

Bij Bax vind je alles wat een muziekliefhebber nodig heeft.
Mooie overzichtelijke site en een zeer uitgebreid aanbod.
De meeste artikelen zijn binnen 1 dag leverbaar in België.
Producten kunnen ook geleverd worden in een bpost afhaalpunt.
Alles wordt trouwens heel goed en verzorgd verpakt.
Een echte professionele service, een aanrader!

Bart VH 28-02-2020

Als muzikaal gezin kopen we regelmatig nieuw materiaal. Dit gaat van piano, keyboard, slagwerk, dj-gear tot audio PA. Wanneer we dan iets nodig hebben is het vanzelfsprekend om naar Bax-music te gaan of online Bax-shop te kijken, zij hebben dan ook een heel groot assortiment. Onlangs nog gingen we voor studio monitors naar Bax Goes. We hebben echt alle mogelijke types en merken kunnen uitproberen met de nodige gedetailleerde uitleg van een Bax-medewerker. Zelfs toen we een bepaald type monitors buiten de demo ruimte wilden horen werden deze verplaatst en aangesloten in de demoruimte om goed te vergelijken. Dit noem ik 'fantastische service', Top! Ook wanneer we een probleem hadden met een aankoop werden we direct geholpen en werd het product onmiddellijk omgeruild.

Dani 27-02-2020

Ik kan het niet genoeg herhalen... een TOP-(web)-SHOP !
Ik ben trouwe klant en heb al menig artikel uit verschillende categorieën en klassen besteld en ben elke keer aangenaam verrast door de snehield, assortiment, goede en duidelijk product info en top service !

Fré 26-02-2020

Leveringen die in voorraad zijn komen altijd op tijd aan.
Ben super tevreden over Bax-shop.
Met vragen kan je ook altijd bij hun terecht.
Ik kan deze winkel alleen maar aanraden.
Hopelijk komen er nog meer winkels in Belgie.

Mieke 26-02-2020

Ik heb hier een goede, stevige staande gevonden voor mijn dwarsfluit. Snelle en correcte levering!

Vo Blec 24-02-2020

Als het netshoppen ooit op punt staat (juiste prijzen aangeven en betere zoekfunktie) gaat Bax er nog komen.

Yannick Degeef 22-02-2020

Zeer vriendelijke en vlotte klantendienst. Ik had een technisch probleem met een promotie en ik werd zeer snel en correct geholpen! De levering van mijn product was snel en de cymbalen waren goed verpakt. Ik ben zeer tevreden van Bax music!

Seppe D. 22-02-2020

Overzichtelijke site. Goede klantenservice en goede service in het algemeen!
Groot aanbod aan verschillende instrumenten en hebbedingetjes. Hier koop ik zeker nog!

Jos 21-02-2020

super afhandeling en verzending , dank u Bax
ik zou zeker nog overwegen bij Bax te kopen en zal Bax aanbevelen bij mijn collega muzikanten

DJ Tinnitus 20-02-2020

Perfecte service! Had een stofkap besteld voor mijn Pioneer DJ controller. Deze was niet uit voorraad leverbaar, maar Bax Music hield me regelmatig op de hoogte van de te verwachten leverdatum. Heel netjes!

Valentino 18-02-2020

Mooie producten. Altijd correct. Kortweg. Het is altijd fijn shoppen bij Bax Music!

miet 18-02-2020

JB systems MJMJf-3M stereo mini 3.5 mm jack verlengkabel 3 meter
Doet wat moet en prima geluidskwaliteit !
Leuk dat het kon aangekocht worden tegen een zacht prijsje.
Ik ben alvast tevreden.

Johan Beekmann 17-02-2020

Als je naar de Winkel toe gaat heb alles zo gevonden en dat maakt het makelijk winkelen.
En daar bij zijn ze ook gewoon goed koop, ik denk zoals ik heb lopen zoeken dat deze Winkel wel de goedkoopste is in batterijen.

greet 17-02-2020

Fantastische aankoop, goed geluid, correcte prijs, snelle levering, aanrader