bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

canipel marc 29-05-2023

je hebt een grote keuze van producten,alles is goed weer gegeven,uitleg is proficioneel,verzending is zeer vlug en veilig verpakt.

frank 11-05-2023

mooi uitziende versterker.
heel tevreden van de klank weergave.
had dit veel eerder moeten kopen.

VVE 11-05-2023

Zeer goede service reeds 12 uur na de bestelling geleverd mooi verpakt en goed beschermd ingepakt
Dank u wel

Vico 09-05-2023

Behringer x32 producer besteld. Speciaal naar Antwerpen gereden om een beetje uitleg te krijgen van de mixer maar helaas niemand van het personeel in staat om uitleg te geven. (Geluidsman werkt maar 1 dag per week) toen 2 goedkopere micro’s van Devine willen aankopen om aan mensen te kunnen uitgeven als ze een beetje met de muziek willen meezingen zo om de duurdere microfoons te kunnen sparen. Werd ons afgeraden omdat de devine niet te vertrouwen zou zijn met ontvangst . Word dus eigen merk van Bax afgeraden door personeel. Dan nog meerdere vragen niet beantwoord gekregen. Was dus een hele teleurstelling omdat ik veel meer had verwacht. Toch maar de mixer gekocht en nu hopen met wat zelfstudie er uit te komen

leonardo 09-05-2023

Eerlijke firma met een snelle levering en alles degelijk verpakt .
Een echte aanrader .

Roeland Huys 07-05-2023

De bestelling verliep vlot en de afhandeling bij het afhaalpunt was steeds correct.

Wim 05-05-2023

Zeer tevreden van de Bax Music service.Mijn vorige strike multipad had de geest gegeven.Donderdag net voor 23hr bestelt en vrijdag ochtend werd mijn pad netjes afgeleverd.Mijn backups kunnen terugplaatsen en zaterdagavond heel gelukkig met mijn nieuwe strike multipad een live gig kunnen spelen.Dank u wel Bax Music.

Kriange 04-05-2023

Product aangekocht voor een nieuwe toepassing: een Zoom opnametoestel bevestigen op een standaard micro statief. Is gelukt, doch bovenste schroef iets te lang

Christophe 28-04-2023

Vorige week een Marshall Lifestyle Fridge 3.2 gitaarversterker/ koelkast besteld bij Bax Music om de mancave aan te kleden. Leuke frigo moet ik eerlijk toegeven en de prijs zat goed tegenover andere concurrent leveranciers.
Degelijke levering en dubbel verpakt. De originele doos van de Marshall was nogmaals ingepakt in een stevige doos van Bax Music zelf.

Effren 25-04-2023

Zeer goede service, snelle levering en zeer goede producten. Zeer tevreden

Mario 24-04-2023

Ik ben reeds jaren klant van Bax omdat ze alles zeer degelijk inpakken, de prijs correct is en je bestelling snel geleverd wordt.
Deze shop staat ook voor een correcte garantieverlening en klantvriendelijkheid. Ik kan dan ook ten stelligst aanraden.

Willem 24-04-2023

Ik winkel al jaren bij BAX, steeds een goede service en producten aan goede prijs/kwaliteit verhouding.

Effren 22-04-2023

Zeer goede service, snelle levering en zeer goede producten. Zeer tevreden 👍👍

Ivan 21-04-2023

Alleen maar positieve ervaringen met Bax!!! Steeds correct ook bij retour!

Marc Tackaert 19-04-2023

De gemaakte afspraken met Bax music worden steeds nagekomen. Hun werkwijze is altijd eerlijk en correct. Het product dat je koopt, bij mij was dat een gitaar, krijg je exact zoals het beschreven staat op de website. Geen onaangename verrassingen dus. Wat ik zeker nog moet vermelden is de empatische service. Ze denken met je mee en zorgen ervoor dat je echt een tevreden klant bent. Meer dan één aanrader!!!

BASTIAENS Willy 14-04-2023

Prima online shop!
Uitgebreide en duidelijke website.
Snelle en correcte levering!

Renzo 14-04-2023

Levering was snel, maar het product was niet wat ik verwachte , dus melde ik voor een retour aan . De eerste mail direct gekregen . Maar tweede mail met datum niet gekregen , dan maar een mail gestuurd naar Bax music en ze zeiden stuur ons datums door heb dit gedaan en daarna niets van antwoord terug inmiddels 2 weken later nu

Boni 10-04-2023

Was zeer tevreden over men aankoop 🙂
Het bestellen en laten leveren in de winkel verliep zonder problemen . 👍
De kwaliteit van het artikel ( Krimpkous 12mm ) was zeer in orde .
Deze winkel is zeker aan te raden 👌

paul aerenhouts 05-04-2023

Na lang wikken en wegen besteld. Snelle levering, mooi muziek instrumentje, mooie klank nu kan ik me uitleven.

WL 29-03-2023

Retro Musique KXRM 25 houten krat voor 100 vinyl
Snelle levering, gemakkelijk te monteren, stevig, retro look, ben er echt blij mee. staat heel mooi!

Gilligan Mariano 28-03-2023

It was very easy to buy and get my new guitar. Good email communication on news on my delivery. All good

Benny 28-03-2023

zorg eens voor GOED opgeleid personeel, die bekwaam zijn,
je doet een bestelling van een artikel TWEE stuks en je krijgt er EEN,
je verzend een mail naar klantendienst ,je krijgt geen antwoord

Kevin 21-03-2023

Materiaal op zich voldoet aan de verwachtingen, maar het is duidelijk dat er niet voorzichtig wordt omgesprongen met het materiaal. Dozen waren beschadigd bij levering. Er was zelfs beschadiging aan materiaal zelf, maar niet voldoende om door een return faze te gaan

Danny 20-03-2023

Product zoals beschreven - snelle levering - heel goed verpakt. Voldoet aan de verwachtingen

Dj side 10-03-2023

Stond bij product " voor 23u00 besteld, morgen in huis". Heb het pas 4 dagen later gekregen via b post. Is niet de eerste keer. Dan moet dit niet op de site zo aangegeven worden.doos was dan nog beschadigd. Gelukkig product niet.