bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Flanger 05-09-2022

Bax-music is een prettige leverancier. Bestellingen worden op tijd afgeleverd zoals afgesproken.
Makkelijke betaling en klant wordt op de hoogte gehouden.

ivo 26-08-2022

bestelling super vlot verwerkt en zeer snel geleverd en zeer degelijk verpakt

luc 26-08-2022

goede website, eenvoudig bestellen, top harmonica's aan betaalbare prijs , snelle levering

filip 26-08-2022

donderdagavond besteld en vrijdag reeds in huis. veel netwinkels beloven het , maar BAX doet het
alles goed verpakt. kortom perfecte aankoop . bedankt

Bart Bass 23-08-2022

Snelle en overzichtelijke bestelservice, snelle levering beste prijs.

Joke 19-08-2022

goede bestelling, altijd vriendelijke bediening, producten op tijd, de neusfluit die ik kocht is fantastisch!

jan 15-08-2022

toestel op tijd gekregen, na openen van het goed verpakt toestel, PURE HORROR ontbrekende knop op de potmeter , etensresten met vettige subs , over het ganse toestel , dit is zeker geen B stock , op " 3 knoppen zit er haperingen intern, dit toestel kwam van een studentenfeestje en niet van Bax magazijn, EEN SCHANDE , IK BEN BIJ BAX een goede klant sinds jaren, NU NOOIT MEER;

E. Gilissen 15-08-2022

Ik bestel zowat alle kwalitateitsaudio bij Bax. Ervaringen zijn altijd best en beter. Levering is snel. Materiaal is veilig verpakt voor transport. Klantendienst helpt prima als dat nodig blijkt. De aanbod is zeer ruim. De prijs is niet de laagste v.d. markt, maar als je 1x geen gedoe hebt vind ik dat al gecompenseerd.

Wilson 14-08-2022

Een top shop wat ik iedereen kan aanbevelen. Heb hier al meerdere keren besteld en kan het tot nu toe iedereen aanraden. Zowel voor budget vriendelijke thuis feestjes tot proffesioneel gebruik.

E.L. 14-08-2022

Considérant le nombre de problèmes que l'on peut rencontrer lors d'un achat en ligne, je dois dire que c'est un vrai bonheur d'avoir choisi ce site, à tous les niveaux : produits - choix, descriptif détaillé, prix, et qualité -, les moyens de paiements, les possibilités de livraison - le soin apporté à l'emballage et la fiabilité du processus complet comme, entre autres, le suivi ainsi que la ponctualité. Cohérence : pas de mauvaise surprise, ce sac correspond matériellement en tous points à sa description. En ce qui me concerne, il n'est pas destiné à un usage propre au métier de D.J., mais je cherchais un produit très solide, imperméable, pratique et bien pensé, avec une grande capacité de contenance - tout en étant accepté comme bagage cabine lors des trajets en avion -, afin de pouvoir me déplacer partout et par tous les temps - je parcours à pied une centaine de kilomètres chaque semaine. J'ai beaucoup cherché avant de trouver ce qui rencontrait mes critères et que ce site puisse bénéficier d'une meilleure visibilité et d'un meilleur référencement afin que tous ceux qui sont en quête de l'excellence puissent trouver satisfaction, est tout le bien que je lui souhaite. Merci pour la considération que l'équipe "Bax Music" manifeste à l'égard du client ! :)

Franco 12-08-2022

Onlangs bestelde ik een originele Apogee kabel bij Bax shop. Het Apogee-logo enz stond afgebeeld op hun respectievelijk op de afgebeelde kabel. Vervolgens kreeg ik thuis afgeleverd een goedkope kabel op "AliExpress niveau" om het zo oneerbiedig uit te drukken. De kleine kabel kostte 40 euro. Asjeblieft. Na heen en weer mailen daarover kreeg ik geen antwoord op de gestelde vragen. De communicatie verliep tevens tergend traag (bewust of onbewust laat ik in het midden) maar dat ze mijn bekommernissen ook gewoon negeerden vond ik absoluut niet leuk en frustrerend om te ervaren. Niet erg chique van Bax shop. Uiteindelijk kreeg ik mijn geld terug maar zonder verzendkosten terwijl het totaal hun fout was om iets anders te sturen dan afgebeeld stond op hun site. Principieel had ik een klacht kunnen indienen bij PayPal maar ik heb er mijn energie niet ingestoken. Proficiat Bax Shop. Ik ben steeds een tevreden klant geweest en heb nooit een slechte review geplaatst. Ik hoop dat ze mijn review lezen en hun communicatie aanpassen voor andere klanten als er iets verkeerd loopt. Fouten maken we allemaal voor alle duidelijkheid maar communiceer transparant en eerlijk erover zodat de klant niet met een slecht gevoel blijft zitten.

Ben 11-08-2022

Ik zocht een prijsgunstige koptelefoon, liefst van goede kwaliteit. Ik heb hem gevonden! Hij overstijgt mijn verwachtingen. Zeker een aanrader.

Johan C 06-08-2022

Heel eenviudig: snel de juiste adaptor thuis ontvangen aan een correcte prijs. Meer moet dat niet zijn.

Danny Davis 05-08-2022

Ik ben al enkele jaren klant bij BAX en het is fantastisch hoe zij zich ook inzetten voor kleinere klanten (mag ook eens vermeld worden), niet enkel de verkoop is belangrijk maar ook de klantvriendelijkheid neem daarbij de snelle levering en je hebt een TOPFIRMA om mee te werken, Ik zal als kleine klant zeker nog jaren van hun diensten gebruik maken.

Rudy B. 04-08-2022

Eerste kalimba voor onze 14-jarige kleinzoon. Dit een prima keuze gebleken. Relatief goedkoop, maar echt kwalitatief verantwoord. Verbazend hoe zuiver het klinkt. Dus zowel de oudjes als de muzikant (die ook ukulele speelt) zeer tevreden. Ik kan dit instrument met een gerust hart aanbevelen. Ook de levering was top, deze keer gekozen voor ophalen in Brugge. Persoonlijk telefoontje van Steven om te zeggen dat het klaarlag, schitterend toch 👌🏼

Serato DJ Pro 28-07-2022

het programma Serato dat ik heb ontvangen is niet geschikt voor mij de start en stop toetsen zijn veel te klein .
ik zou dit program willen ruilen voor een ander of voor een andere aankoop. Ik heb dit program verwijdert kan er niets mee doen.
Mvg Eddy B. eddy.bruers@skynet. be

Asal 22-07-2022

I had a great experience with Bax Music. The first and the best was user friendly website with wide range of options to search. Very affordable packages are offered to customers. I bought a digital piano in person at the store in Antwerp . Communication with employees was great with very helpful comments. They delivered the piano after one day with 30 days guarantee for refund even without any reason. I am really satisfied with their responsiveness and commitment. I offer them to every beginner and professional who look for efficiency.

Dirk 21-07-2022

Prima service dat Bax Music levert. Materiaal is zoals het hoort en onderdelen die 1 dag later binnen komen verzenden ze apart, zodat je het meest direct hebt.
Ik ben zeer tevreden over Bax Music, en de prijzen liggen ook goed.

Kopen bij Bax in vertrouwen. 21-07-2022

Kopen bij Bax geeft mij steeds een tevreden gevoel.
Beste prijs, af en toe met een kortingscode die je krijgt, niet tevreden geld terug garantie, wat wil je nog meer?
Een 10 voor Bax!

Robin Vermeulen 21-07-2022

Bij problemen word er naar een degelijke oplossing gezocht, en dit gaat op een vlotte manier. Tevreden klant dus.

Marie 17-07-2022

Heel tevreden over deze gitaar . Mooie klank. Zachte hals. Aangenaam om vast te houden. Geleverd zoals aangekondigd. Prijs kwaliteit dik in orde.

Anoniem 15-07-2022

Altijd heel goede service! Gisteren een pedaal besteld, en vandaag al aangekomen!
Zeer tevreden over bax music!

Dirk 15-07-2022

Ik heb online mijn bestelling geplaatst en nog geen twee dagen later lag mijn bestelling klaar in de winkel naar mijn keuze in Antwerpen de winkel was zeer ruim en proper en zeer klantvriendelijk zeker de moeite waard om eens langs te gaan. Dit was voor mij de eerste bestelling en zeker niet de laatste

Jeroen 12-07-2022

Bax shop is de beste online shop voor alles rond muziek. Ze zijn klantvriendelijk, leveren snel en beschikken over een heel uitgebreid arsenaal aan producten. Hun aanbod bestaat ook uit een heel uitgebreid arsenaal en vaak hebben ze ook de beste prijs voor producten. Kortweg een topwinkel met topservice.

Gijsbrecht 12-07-2022

De service was vlot en op tijd opgezonden. Het contact met de winkel was onberispelijk en to the point