bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Bax Music is echt top! 12-05-2022

Bax Music is echt top! Op nog geen 24h stond mijn bestelling thuis, welke verzorgd verpakt was. Aangename webwinkel met een zeer uitgebreid aanbod. Super klantenservice ook. Ik ga het iedereen aanraden wie iets muziek gerelateerd nodig heeft. :-)

hanz 11-05-2022

bax music levering was super snel, correct en perfect, hoe t zou moeten en hoe ze t beloven... thanx

Dadi Katiete 11-05-2022

Goed winkel , snel service, vertrouw en leuke producten
Just informatie en medewerkers helpen graag

Kurisu74 09-05-2022

Zeer snelle levering, goede verpakking, en hele correcte prijzen. Tevens een enorm aanbob.

Bjorn 08-05-2022

Goede dag de keuze dat ik bij baxschop koop is gewoon. Zeer makkelijk alles te bestellen dag er na in huis .zijn goede producten. Wat baxschop heeft en de klantenservice is ook goed duidelijk en vriendelijk .is het product niet goed wordt het goed geregeld of een nieuwe product of geld terug. Dus. Voor mij top winkel een zéér staan rader voor iedereen in Nederland

Matthias demey 08-05-2022

Top service en vriendelijk . De moeite waard om van Brugge naar baxshop goes te rijden ! Heel blij met de aankoop van men marshall jcm 800 studio

armand 08-05-2022

al enkele jaren klant bij Bax music en steeds goede producten ontvangen.
afhandeling en levering top!
net nog een fender deluxe strat gekocht en weer zeer tevreden!

Manuel 08-05-2022

Ik ben zeer tevreden over Bax Music. Ik heb een basgitaar gekocht bij Bax; niet alleen was deze 50 euro goedkoper dan elders, het werd supersnel geleverd.
(om 22.30 uur had ik beslist om het te bestellen en 's anderdaags om 09.30 uur belde de postbode aan...)
Niets anders dan lof over Bax :)

Michel 03-05-2022

Fantastische online winkel. Correcte beschrijving en zeer snelle levering. Bovendien zeer aanvaardbare prijzen.

petur 02-05-2022

Altijd kwaliteitsvol materiaal. Lijkt duurder maar dat komt door de prijs/kwaliteit

Kevin 30-04-2022

Afgelopen week heb ik de 'Stagg SG A100BK gitaarstandaard' gekocht bij Baxmusic.

Voor deze prijs is dit echt een goede gitaarstand! Het statief staat stabiel en oogt mooi in mijn studio. Het klepje dat de gitaar moet voorkomen van omvallen heeft wel weinig nut omdat het statief niet zo zwaar is. Met een simpele tik valt de staander al om.

Als je deze staander koopt voor het klepje zodat je gitaar niet omvalt als er iemand tegen stoot, is dit de verkeerde gitaarstand voor jouw. Als je op een budget zit en je zoekt simpelweg een stabiele, goed ogende gitaarstand om je gitaar in plaatsen, raad ik deze zeker aan!

DJ_Houwse 22-04-2022

Al veel besteld vior Dj apperatuur, super goeie service en helpen wanneer nodig👌.

Marc vs 21-04-2022

Bij Bax Music zijn de artikelen juist omschreven, in combinatie met scherpe prijzen en goede service.
B Stock artikelen hebben tevens de juiste korting, zodat deze ook voor veel mensen interessant zijn.
uiteindelijk gaat het om muziek maken en zo vergeet je de deuk in de doos, die toch maar op zolder ligt of bij het oud papier..

M. 21-04-2022

Bax is altijd snel geweest en heeft een vlotte klantenservice. Nog geen al te vreemde dingen mee meegemaakt.
Gewoon wat een winkel moet zijn...

Sergio 21-04-2022

Heb niet lang gelede deze top website gezien ? en heb meteen twee artikel besteld, goede service ,snelle levering! een aanrader voor iedereen die liefde voor Muziek heeft.
Ik ben heel blij van jullie te hebben gevonden voor de goede kwaliteit van de toekomst van mijn Muziekband!!!!
Veel groetjes, Sergio.

frans jutten 21-04-2022

Al geruime tijd ben ik klant bij Bax Music en erg tevreden omwille van hun vlotte afhandeling en levering van bestellingen.

Cindyq 18-04-2022

Uitstekende kwaliteit en prijzen vallen ook heel goed mee. Is niet de eerste keer dat ik er bestel en het zal ook niet de laatste keer zijn

Jos V 16-04-2022

Heb hier reeds andere spullen aangeschaft en steeds een correcte en snelle afhandeling. Nu een mondharmonica aangeschaft en weer een ben ik tevreden, oké, ik ben een beginner en zonder muziekervaring maar had er zin in. Prijs en service = 10

Tino D 15-04-2022

Ik heb ondertussen al redelijk wat spullen gekocht bij Bax, vooral fysiek in de winkel in Antwerpen. Ze kennen me daar al een beetje en het zijn stuk voor stuk heel fijne mensen die altijd klaar staan om goede raad te geven en je 100% te helpen. Ook de online klantenservice is top, als er al een keertje iets mis gaat of wat langer op zich laat wachten, staan ze altijd klaar om het op te lossen. Toppers!

Walter ceulemans 11-04-2022

Bax Shop is voor mij de enigste shop als het over muziek gaat vandaag besteld en morgen geleverd.
Super service en super keuze qua materiaal,
Bax Shop is mijn lievelings shop

Tine S. 11-04-2022

Groot aanbod voor privé, professioneel, scholen....
Mooie prijs/kwaliteit. Snelle levering.
Degelijke uitleg / foto's / filmjes bij elk toestel op de site.

Degryse udy 11-04-2022

correct,en zeer vlotte levering.Veel keuze,en voor ieders budget.Website is zeer overzichtelijk.

gabriel rosseel 10-04-2022

Het product voldoet voor 100% aan mijn verwachtingen.
Ook de service was van topniveau.

Johan 09-04-2022

Ik shop vaak online en vindt het vooral lastig om te vergelijken. Bovendien kloppen de specs of omschrijving vaak niet. Maar niet bij Bax. Ze zijn compleet, duidelijk en correct. Ook de ervaringen van gebruikers die je vaak terugvindt bij een product zijn behulpzaam. Bovendien hebben ze een enorme keuze en zijn de indeling en filtermogelijkheden fantastisch. Deze laatste helpen je om snel een shortlist te maken en zodoende het juiste product te kopen. Kortom BAX is de MAX!

Yassine 09-04-2022

Zeer verrast om mijn artikel de dag nadat ik besteld had te ontvangen. Bij ontvangst van het pakket was het onmogelijk om het merk bax music niet te herkennen omdat ze een licht roze magenta voor het logo kozen en ik moet toegeven dat hun snelheid en hun werk aan de typefout van hun dozen effect hadden!!