bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Nando Mahieu 01-04-2020

Na het leren bespelen van de ukulele heb ik hier mijn eerste gitaar gekocht om de tijd te verdrijven tijdens de lockdown, dacht al het nodige besteld te hebben maar was snaren en een staander vergeten. Contact opgenomen met bax en ze hebben een extra bestelling voor me aangemaakt zonder verzendingskosten. Leveringsdatum als verwacht en alles werd goed verpakt en in perfecte staat geleverd. Topservice met topartikelen!

Elvis 01-04-2020

perfecte combo voor thuis en oefenruimte. Helder geluid, mooi volle bas van toch kleine speaker (8inch). Ik zat te twijfelen tussen 15w en 25W, laatste is het geworden en dik tevreden. geluid via aux in is perfect, je zou bijna zeggen dat er extra tweeter in zit, super om backing te laten spelen en gas er op. Ik heb ervaring met andere combos, veel zijn goed, toch vind dat deze boven uit komt met prijs/kwaliteit verhouding. Volume (1-10) gebruik thuis op stand 1-2 en met live drum kan ik tot 5 gaan, meer hoeft het niet, hele volume reeks blijft geluid mooi deep en vol. exhte aanrader. Bax shop bedankt voor snelle levering, ondanks deze rare tijden, kunnen we thuis plezier uitoefenen.

Peter 31-03-2020

Makkelijk bestelproces, snelle levering ook helpdesk is zeer bereidwillig om vragen op te lossen.

DJ GERD 31-03-2020

Goed toestel en doet wat het moet doen. De levering verliep ook zeer vlot.

Dries 31-03-2020

Tijdens de coronacrisis besloten om een Pioneer XDJ-RX2 te kopen. Ondanks alles was deze de volgende dag in huis! Top service. Was al een tevreden klant maar zal dit zeker ook blijven!!

Judy Spotheim 31-03-2020

Most bad experience with the service and even after one week they can not say where the order is: No real help by the help desk - had to open a PayPal dispute to get my money back - so beware: They sell goods out of an empty wagon and shift the responsibility to the Corona virus - nonsense this is a chaotic seller with no responsibilities to the clients.

Kristof 31-03-2020

Handige en zeer duidelijke webshop waar je onnoemelijk veel audioproducten en instrumenten op terug vindt. Opgepast dat je niet te veel door alle categorieën bladert, je koopt misschien wel eens méér dan je van plan was...

Andy De Witte 30-03-2020

Ik heb een aankoop gedaan ( Yamaha gitaar ) van een B-stock artikel, hier ben ik normaal geen voorstander van. Echter ging het om enkel beschadigde verpakking en het pakket is dan ook in goede orde bezorgd.
Later dan aangegeven en ik kreeg de mogelijkheid om de kosten van bezorging te laten crediteren. Deze mogelijkheid heb ik niet aangenomen, mede door de omstandigheden waar nu in gewerkt moet worden. Service en vriendelijkheid is top bij Bax.

dieter 29-03-2020

ik had op donderdag een audio interface besteld en dacht met corona dat het wel een tijdje ging duren voor die aankwam maar de maandag werd deze al thuis geleverd...top service dus

Niels 28-03-2020

Zoals steeds correcte levering die op tijd was. De DDJ-1000srt is dé controller die ik zocht! Met pioneer de pioneer effecten die ik gewoon ben om te gebruiken. Hij is heel intuïtief opgebouwd en de grote jogwheels zijn voor mij ook zeer belangrijk daar ik graag scratch in mijn sets. Verder heb ik voor deze controller vanwege zijn relatief lichte gewicht en redelijk kleine afmetingen. Gedaan met discussies over het benodigde materiaal of bij een boeking aan te komen en dan tot de conclusie te komen dat ze geen geschikt materiaal hebben staan. Vanaf nu neem ik mijn eigen spullen mee zonder al teveel te moeten vervoeren van zware flightcases en dergelijke! Ik ben alvast zeer tevreden!

Sitti 26-03-2020

Op 13 maart bestelde ik bij jullie een Samson draadloze pxd2. De courier bracht het produkt mooi op tijd. De microfoon bleek het in het begin goed te doen, maar na enkele keren te testen, vond ik dat het volume veel te laag was, zelfs als ik de input op mijn computer en de gain knop van de microfoon op het hoogste volume aanpaste.
Mijn stem valt meerdere keren uit, zelfs als ik dicht bij mijn computer zit. Er zijn vaak geluidstoringen tijdens de sessies. Hierbij een link van een opname vorige week, zodat u kunt horen wat er scheelt.

De microfoon voldoet niet naar mijn verwachtingen. Ik vermoed dat hij niet helemaal in orde is. Ik bekeek de feedback op verschillende websites. Het bleek een topprodukt te zijn.
Mijn vraag is: "Wat kunnen jullie voor mijn doen?"

Johan Boeren 24-03-2020

Bax music staat garant voor uitmuntende kwaliteit,vlotte en correcte service.

Katia 24-03-2020

Gebruiksvriendelijke site, snelle levering (zelf in Coronatijd)
Mooi en kwaliteitsvol en dit in een stevig doosje

Jolypoly 24-03-2020

Het toestel van Line 6 voldeed aan de verwachtingen, zoals alle zendingen van Bax was ook dit goed verpakt en verzonden met B-post, waarvoor dank

Pat 21-03-2020

Tablethouder gekocht. Vlotte levering. Veilig verpakt.
Nogmaals heel tevreden over Bax webwinkel.

Lode Van Eyck 21-03-2020

Kort & bondig: Altijd correcte levering en goede klantenservice alsook van de klantendienst.

LiamDM 19-03-2020

Ik ben al in de winkel geweest en heb ook al online besteld en bij beide ben ik meer dan tevreden van de werking! In de winkel krijg je altijd met veel zin en passie de hulp die je nodig hebt en uitleg over producten. De bestellingen gaan ook altijd heel snel en vlekkeloos.

Rutger van Gent 19-03-2020

Bax Shop, op zijn kortst gezegd de beste (online) muziekwinkel van Nederland, België en omstreken.
De service is super, de website is erg klantvriendelijk opgesteld met informatie en meestal een filmpje, zodat je precies weet wat je kunt verwachten. Daarnaast is de bezorgtijd ook uitstekend: vandaag besteld morgen in huis heb ik al meerdere malen mogen ervaren.
Kortom; de service, kwaliteit, prijs, bezorging en klantvriendelijkheid zijn hier op de hoogste kwaliteit: echt een top zaak.

Christoph 19-03-2020

Vlotte bestelling en goede communicatie met de helpdesk. Het product werd snel en vlot aan de deur gebracht.

Jan 18-03-2020

Ik shop al jaren bij BAX en heb dit altijd een prettige ervaring gevonden gehad. En zelfs in het geval van problemen staat de helpdesk staf altijd gereed om je zo snel te helpen.
Soms rijden we ook eens op naar Goes, wat meer een dagje uit aan het worden is met mn partner.

Tom Aatje 17-03-2020

Mooie units geen lomp logo aan de voorzijde en modulair bestaande uit 4 losse delen voor meerdere speaker formaten.

Jordy Hollevoet 15-03-2020

Top bediening alles is goed overzichtelijk op de website alles is gemakkelijk te vinden en een zeer goede service na betaling vind je alle gegevens terug wanneer het pakketje geleverd wordt heb deze site gekozen omdat het alles soorten materialen heeft alles wat ik zoek vind je erop gewoon weg geweldig.

Lies 14-03-2020

Product was 35€ goedkoper dan de concurrent! Had op vrijdag avond de zaterdag levering aangeklikt, maar uiteindelijk product de dinsdag erop ontvangen. Ligt meer aan De Post dan Bax Music. Product was verpakt in een gebruikte doos, maar wel met luchtkussens dus product in prima staat ontvangen én gedacht aan het milieu.
Ik raad deze winkel zeer sterk aan!

Marc Blancke 13-03-2020

Goed verpakt en correct geleverd, maar een paar dagen te laat .
- was op vrijdagavond ruim voor elf uur besteld, op stock, maar levering slechts op dinsdag .
Gitaar zelf : kwaliteit voor zeer scherpe prijs .

Jan M. 13-03-2020

Goede website, artikels snel terug te vinden. Alle nodige info en technische specs aanwezig. Concurrerende prijzen. Perfecte en snelle afhandeling. Ga hier nog bestellen.