bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

William De Maeseneire 08-06-2020

Ik heb al verschillende keren gerief gekocht bij Bax en ben super content,vlugge levering en alles perfect in orde.

Lara 08-06-2020

Bax Music levert een geweldige service! De producten komen vaak veel sneller aan dan er bij staat en dat zorgt voor aangename verrassingen ;). Ik koop heel graag bij Bax Music. Alles is van heel goede kwaliteit en de mensen staan op elk moment klaar om je te helpen.

Tom Verhoeven 08-06-2020

Vorige week een Fenton AV380BT karaokeset voor onze jongste zoon besteld via de website en gaan afhalen in de shop in Antwerpen.
Vriendelijk ontvangen en we kregen ruim de tijd en aandacht om de set even uit de doos te bekijken.
Dit weekend is de set getest en goedgekeurd, perfect toestel voor slaap en huiskamergebruik zonder de buren te storen :)

patje stew 06-06-2020

geweldige service steeds alles tijdig en netjes verpakt geleverd en top adviseurs

Jimmy 06-06-2020

Bax heeft vaak de beste prijs voor de beste spullen, ophalen loopt altijd vlot, winkels zijn ook perfect in orde daar wordt je goed verder geholpen en kan je uittesten voor je koopt wat een must is af en toe!!

Yana Pichal 03-06-2020

Een welverdiende dikke 10 voor Bax music! Ik bestel hier altijd mijn benodigdheden voor mijn ukelele en (niet mijn eigen) gitaar. Altijd veilig verpakt. Retouren is ook geen probleem. Kortom, Bax staat altijd voor zijn klanten klaar!

Robertbecool 02-06-2020

Vriendelijk en belofte nagekomen en het artikel voldoet aan mijn eisen.Top shop

M.Spaerkeer 01-06-2020

Leuk shoppen, goede prijs, vlotte info over levering. Goede verpakking met bescherming voor lompe behandeling door post.be. Heeft verkoper geen schuld aan.

Tobie 29-05-2020

Heb al meerdere bestellingen gedaan bij Bax Music. En tot op heden nog steeds geen problemen ondervonden. Nu tijdens deze periode had ik wat schrik om te bestellen. Dit ondanks Covid-19 m.b.t. vertraging van verzending/levering. Maar toch blijven ze er voor zorgen dat je je pakketje zo snel mogelijk ontvangt.
Gewoon weg top!

Tom B. 29-05-2020

Geweldige service, super uitgebreide keuze, vriendelijke klantendienst. Top!!!

Ciel 28-05-2020

Er werd iets niet direct mee geleverd. Maar dit werd direct met een paar mailtjes geregeld. Goede service dus!

SarCasticTGG 27-05-2020

2x sennheizer HD 600 besteld voor 12u morgen in huis, snel besteld en makkelijk en heel snel geleverd. zoals het hoort, al paar dingen hier besteld altijd content geweest van BAXMusic online shop. Thanks guys u rock !

Andoni 27-05-2020

Geen enkele slechte ervaring mee, alles altijd netjes geleverd.
Geen 10 omdat ik nog niet in aanraking heb hoeven te komen met de klantendienst en dus niet weet hoe vlot dat gaat.

jan Barbry 27-05-2020

Zeer overzichtelijke cataloog, vlotte manier van winkelen en betaling.
Snelle en correcte levering,

Sakaneno Arnold 25-05-2020

Uitstekend Service Snel levering was vandaag besteld 2 dagen daarna gelijk netjes geleverd
en Bent Blij met mij product M-Audio 49 Keystation Mk3 blij mee ...

Vanderhoven 25-05-2020

Op vrijdagavond besteld. Om middernacht mail ontvangen verstuurd voor zaterdag te leveren,ook van Bpost dat ze het pakket hadden ontvangen. Bpost gebracht op dinsdag.Dus fout van Bpost-niet van Bax-shop. Helaas waren de 2 wieltjes onder de speaker scheef gedrukt (waarschijnlijk bij transport) en bij de microfoon ontbrak een veertje voor de batterij te plaatsen. Gemeld bij Bax-shop en kon hem omruilen voor een nieuwe.Alles goed en wel maar dat ding weegt 20 kilo,terug inpakken,naar postkantoor sleuren etc.De speaker speelt perfect,mooie diepe bass die je natuurlijk kan regelen evenals de hoge tonen. Bleutooth werkt perfect evenals de radio FM.voor de meeste zenders.Zou hem dus moeten terugsturen voor de wieltjes en veertje van microfoon. Mooi niet dus.Vroeg voor nieuwe wieltjes maar konden daar niet op ingaan omdat de produkten terug gestuurd worden naar Lenco en zij geen wieltjes hebben.Begrijpelijk.Heb dus zelf wieltjes geplaatst en veertje in micro. Al bij al tevreden en ook over comunicatie mat klantendienst Bax-shop.

Felix 24-05-2020

Alles perfect in orde, snelle levering, Goede producten en netjes verzonden. Dank u wel.

Bassbrain (dj/producer) 22-05-2020

Snelle service en levering, product voldeed aan de verwachtingen. Super content!

Frans 22-05-2020

Ruim arrondissement en snelle levering, ideaal voor een project onder tijdsdruk

Jasper 22-05-2020

Bij Bax telkens al een correcte en vlotte verwerking van mijn bestelling gehad. Ook deze keer product perfect in orde en snel geleverd. En voor het betreffende product (Beyerdynamic DT770 pro) net iets goedkoper dan via andere platformen.

Johan 22-05-2020

Perfecte service, switchen besteld voor de Pioneer DJJ SX en die werkt weer zoals tevoren!

Burm Erwin 22-05-2020

Zeer correcte en snelle levering... Ben je op zoek naar een fijne winkel voor je hobby... Bax Music is the place to be...!!!

Gerben 22-05-2020

Zeer snelle levering, zoals beloofd! Chapeau dat jullie in tijden van corona nog steeds dezelfde levertijden behouden. De Pioneer DDJ-800 was meteen voorradig met een fikse korting, geen enkele reden tot klagen dus. Zeer tevreden!

Raf 21-05-2020

Op verschillende sites gekeken, maar Bax was het goedkoopst. Bovenop nog een kortingbon die op het juiste moment in de bus viel, dus ja: lang heb ik niet moeten twijfelen. Betaling loopt vlot en via mail wordt je duidelijk stap voor stap op de hoogte gehouden: heel geruststellend. Door mijn eigen nalatigheid had ik de kortingsbon vergeten in te sturen: geen probleem voor de klantendienst, werd direct gefixed. Wel lang moeten wachten aan de telefoon. Waarschijnlijk pokkedruk met deze corona-crisis. Ook de extra 10EUR voor snelle levering van DHL was weggegooid geld. Een dikke week moeten wachten. Werd wel netjes geleverd en met zorg behandeld, dat merk je als je de doos aankrijgt.

mayetcomte 20-05-2020

goede service en geen enkele slechte ervaring wat beloofd is wordt uitgevoerd