bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Willder 15-10-2020

Alles is zoals afgesproken, al heel veel besteld bij Bax Music als muzikant, vooral ze hebben het beter materiaal aan een heel goede prijs.....

Robby 15-10-2020

correcte levering van het juiste produkt.
grote keuze en grote voorraad, altijd prettig. Ik zal er zeker nog bestellingen plaatsen.

Miguel-Francisco Ruiz 14-10-2020

Bax-shop shipped my order quickly and on Friday evening as promised. The parcel was well packed and protected. Unfortunately, Bpost delayed the delivery (probably due to Covid19 restrictions) I do not know…
They replied my emails and they are very friendly. The prices are correct and the catalogue very large. I find this online shop a must to check.

J'en ai acheté deux.
Je trouve cet étui pratique pour mes guitares T Style. La serrure TSA est un plus. Les loquets fonctionnent correctement et confortablement.
Ne vous attendez pas à des merveilles sur l’épaisseur de l'ABS à une fraction du prix d'un étui beaucoup plus renommé. À mon avis, c'est correct et je pense que cela durera quelques années.
La guitare s'adapte correctement. Elle est bien protégée et les fentes pour accessoires sont suffisamment grandes et se ferment correctement. Rien ne bouge pendant le transport.
Je recommande cet étui pour un musicien à petit budget, se déplaçant en voiture ou en camionnette. Aussi pour les déplacements en bus ou en transports en commun. Pas pour les vols à mon avis, même si la TSA pourrait vous dire le contraire. Peut-être qu'il résisterait le traitement que les bagage reçoivent par les services d’un aéroport. Mais je ne risquerais aucun de mes instruments pour y'essayer.
En un mot, c'est un excellent étui pour ce prix.
Box-shop a expédié mon colis très vite et le vendredi soir comme promis. Mais Bpost a retardée la livraison probablement à consequence des nouvelles restrictions de Covid19. Je ne sais rien…

MvH 14-10-2020

Feilloos verlopen . Enkel wat verwarring ondervonden omdat er twee ordernummers te zien zijn. Het gaf de indruk dat ik 2 maal dezelfde bestelling deed. Telefonisch geïnformeerd en gerustgesteld.

Danny vW 13-10-2020

Ik heb verschillende producten gekocht en ik kreeg steevast een uitstekende service. De producten worden goed verpakt en er wordt duidelijk zorg gedragen voor wat je koopt, ongeacht de prijs. Op een dergelijke professionaliteit valt niets op af te dingen.

Adelin Goeminne 12-10-2020

Ja wat kan ik zeggen? Eén ding, van bestelling over betaling tot de levering is alles verlopen zoals de firma "bax music" aangekondigd had.
Ik heb mijn Fender FA 115 dreadnought Western gitaar correct op de voorgeschreven (snelle) datum in optimale conditie thuis geleverd gekregen. Zelfs het nasturen van de plectrums, normaal in het pack voorzien maar niet in mijn pack aanwezig, werden na een mailtje van mij onmiddellijk nagestuurd, waarvoor dank. Nogmaals, niet de minste opmerking over de firma, ben 100% tevreden.
Adelin Goeminne.

Remi 11-10-2020

Gemakkelijke navigatie door de site en snel gevonden wat ik zocht, even snel de betaling afgerond.
Ook op de afgesproken datum in de vroege morgen al geleverd.

Koen van Oppens 10-10-2020

Bax shop heeft alles wat een online én real life winkel moet hebben, goede prijzen, extra kortingen, en snelle levering. Bij vragen of dergelijke kan je steeds in de winkel of online terecht voor prima dienst na verkoop. top !!

discoman 08-10-2020

heb al meermaals bij bax gekocht
altijd vlugge afhandeling en goede ontvangst
top

Bénédicte 08-10-2020

Ik heb een online aankoop gedaan. Het was vlug. De prijs was goed en de artikel zijn van goede kwaliteit.
Ik ben zeer blij!

Erwin 08-10-2020

Groot aan bod aan eerlijke prijzen en TOP-deals met uktrasnelle levering.
Ben reeds jaren klant en nog nooit een slechte ervaring gehad.

Eddy Maes 07-10-2020

Werkt gewoon goed, alles is verzorgd.
Heb toch al redelijk wat muziekmateriaal gekocht en heb nog nooit problemen gehad en heb nog nooit iets moeten terugsturen.

Marc 07-10-2020

Mooie producten die Meestal tot de goedkoopste van dezelfde soort behoren. Levering was netjes op tijd mooi verpakt

Pascale 06-10-2020

Snelle service, zeer correct. Product van goede kwaliteit en zoals beschreven. Aanrader!!

Roland Van Put 06-10-2020

leuke beginners mondharmonica
mooie klank
snelle service van Bax Music
al vele spullen aangekocht
en steeeds tevreden van

Urbain Nachtergaele 06-10-2020

Pianobank aangeschaft met perfecte service geleverd en vooral .... de goedkoopste firma in vergelijking met andere voor identiek hetzelfde product !

Eli 06-10-2020

Er is een zeer groot aanbod, concurrentiële prijzen en zeer snelle service.

jean marc 06-10-2020

snelle levering en goede communicatie
het product was goed verpakt en prijs kwaliteit is zeer goed

Adriaens 02-10-2020

overzichtelijke en goede beschrijving van de aangeboden producten. Na zoeken op andere webwinkels een eerlijke prijs zonder verrassingen of bijkomende kosten .

Umit 02-10-2020

Betrouwbaar en goedkoop!
Levering niet geleverd op de dag dat ik kon selecteren, dat zal waarschijnlijk liggen aan de post bedrijf!

Grotendeels tevreden 01-10-2020

Tevreden met het product, de prijs & het totale productaanbod eigenlijk.

Alleen jammer dat de levering een dagje later dan beloofd was...
En dat ik die dag een mail kreeg met 7.5% korting...
En dat de prijs van het product op de BE site anders is dan in NL...
En dat die prijs nu weer gestegen is ivm wanneer ik het kocht...
En dat die prijs nog verder stijgt nadat ik me aanmeld...

Nicolas 30-09-2020

Uitstekende ervaring. Mijn pakketje is snel en zonder problemen bezorgd, alles was ook goed te volgen en duidelijk.

Joost Verelst 30-09-2020

De winkel beschikt over een zeer uitgebreid gamma, netjes gerangschikt en op te zoeken op hun website.
Bij vragen wordt er vlug en vriendelijk geantwoord.
Snelle en correcte levering

Linda 29-09-2020

Grote keuze, grote voorraad, lage prijs, goede kwaliteit, snelle levering, correct. Gewoonweg top!! 👌 Zeker voor herhaling vatbaar.

Alain Mestdagh 26-09-2020

Veel goedkoper dan andere onlineshops . Aan te bevelen ook om de snelheid van de levering .