bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ludo Siebens 07-03-2021

Goede snaren augustine classic blue, zijn de snaren die ik altijd gebruik voor mijn klassieke gitaar.

Peter 07-03-2021

Pianobank gekocht. Zit goed,stevig gemaakt. Zeer tevreden. Ook snel geleverd. Geen minpunten over het artikels.

Terry van Kerrebroeck 06-03-2021

Steeds top kwaliteit snelle levering en goede service opvolging na levering door Bax

Tony 28-02-2021

Ik heb onlangs een B-stock H&K versterker gekocht bij Bax -shop.be.
De website bevatte een goede omschrijving en duidelijke foto's van het effectief geleverde B-stock product. Het product werd goed verpakt en zeer snel geleverd ('s avonds besteld en de voormiddag nadien al geleverd). Zeer tevreden met de correcte en snelle service!

Bedankt Bax Music 26-02-2021

Bedankt Bax Music, jullie leveren het correcte product aan correcte prijs op het afgesproken moment en goed verpakt.
Proficiat!

Ferket Steve 26-02-2021

Super snelle levering en netjes op tijd aangekomen
Alsook duidelijke webshop
Alles netjes volgens categorie

Kris 24-02-2021

Bax shop is al jarenlang mijn favoriete leverancier van professioneel audio materiaal. Correcte prijzen, uiterst snelle en soepele levering, professionele service. Reusachtig gamma, enorm veel op stock, vandaag besteld is echt morgen geleverd. Dikke proficiat, een echte aanrader.

Vossen Robert 23-02-2021

Voldoet ruim aan mijn eisen, goede klank, diepe bas .mooie klank.
idiaal om muziek te schrijven en componeren.
een aanrader.

Ronny De Temmerman 21-02-2021

Deze hoofdtelefoon gebruik ik mijn yamaha keyboard tyros4 en sx 700!Deze Roland is ongelooflijk goed,de hoge tonen komen heel zuiver over en ook de bas en lage tonen komen tot zijn recht!!Als je deze op hebt,dwaal je af naar in wereld zonder lawaai rond je heen,je hoort enkel je eigen muziek door je oren ,alsof je in het sportpaleis staat,enkel en alleen jij,niemand om je heen!!!Twijfel niet,dit is echt in super goede hoofdtelefoon.Deze kan alles aan!!!en voor deze prijs is dit in top!!succes ermee!

Pieter De Win 20-02-2021

Overzichtelijke website. Mooi aanbod. Bestelling werd perfect opgevolgd. Mooie BAX-Service.

Werner 20-02-2021

BETER DAN DIT KAN NIET.
De kwaliteit is echt TOP.
Zaklamp nemen zo snel en wegsteken ook.
TOP TOP TOP

Brandonbba 20-02-2021

De gitaar speelt zeer gemakkelijk vanwegen de lage actie. Ook is dit een pracht van een gitaar gemaakt van mahonie hout en een hoge glans er op.

ROLAND 19-02-2021

De verpakking was beschadigd . De tape om de ,veel te grote doos, hing er half los .
Plaat is gelukkig goed aangekomen. Voor de kwaliteit van de plaat krijgt BAX een 10

marc debaere 18-02-2021

er was een ruime keuze aan producten, met telkens een uitvoerige technische beschrijving zodat een miskoop kan vermeden worden.
De levering gebeurde binnen de afgesproken termijn met tracering van het pakje

Marc De Vos 17-02-2021

Online bestelling werd op afgesproken dag geleverd. Mooi instrument aan faire prijs.

Isaak 17-02-2021

Nog geen problemen gehad , de producten zijn ook van goede kwaliteit en de levering is nauwkeurig op tijd

Pat 14-02-2021

Altijd goede ervaringen gehad. Goede ,snelle en correcte service. Zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding.

Yvan 13-02-2021

Alles is prima verlopen
Een correcte levering en goede kwaliteit
Geen verdere opmerkingen

Aline Devos 12-02-2021

Ik vind dat de bestelling er super vlot was. Ik had hem woensdagavond bestelt en hij was er vrijdag al in de middag. De rietjes waren super goed verpakt en waren gelukkig niet beschadigt. Toen ik het pakje zag, dacht ik: dit is waarschijnlijk het verkeerde pakje, omdat het zo groot was, maar toen ik het opendeed, was het het juiste pakje. Het was gewoon heel goed verpakt zodat het niet beschadigt kon worden.
Met deze reden geef ik jullie een 10!

Geert 11-02-2021

Geen goede nazorg . Het instrument dat je besteld word in een pakket opgestuurd . Dan merk je dat de klankstok scheef staat enz . Dit brengt kosten mee om het instrument speel klaar te krijgen . Dat je dit zeker niet verwacht van een nieuw instrument.

Patrick H 10-02-2021

Enkele jaren geleden had ik de gelegenheid om verschillende Gretsch gitaren te testen .Daardoor groeide mijn goesting om ooit een Gretsch gitaar te kopen
Toen er bij Bax-shop een Gretsch B-stock aan zeer voordelige prijs te koop stond heb ik niet getwijfeld om deze Gretsch G6120T Players Edition Nashville Orange Stain te kopen, nadat ik eerst telefonisch uitleg gevraagd had van een Bax-Shop medewerker. Hij verzekerde mij dat indien ik niet tevreden was over de aanschaf van deze prachtige gitaar, ik mijn aankoop binnen de 60 dagen kon retourneren. Waar vind je nog zo’n service?
De goed verpakte gitaar met stijlvolle luxekoffer werd snel geleverd door Bax-Shop. Ondanks dit een B-stock model is, was de gitaar in zeer goede staat zonder krassen op de body, buiten enkele gebruikssporen op de slagplaat.
De vele pluspunten van deze gitaar zijn de pinned rockingbar, die je wel in de lengte een beetje kan verschuiven bij gebruik van andere snaren, de locking tuners , de straplocks , de Graph tech topkam en de string thru-bigsby, waardoor snaren wisselen veel gemakkelijker wordt.
Dit was niet de eerste aankoop bij Bax-Shop en zeker ook niet de laatste!
Bedankt Bax-shop voor de snelle en steeds uitmuntende service

Erik Segers 09-02-2021

Heb al heel wat gekocht bij deze muziekwinkel. Onlangs weer. Ik keer geregeld tevreden terug. Goeie producten, goeie service, goeie prijzen. Bax is de max.

Serhii 06-02-2021

Als je een betrouwbare winkel nodig hebt die niet alleen alles snel verzendt, maar ook alles heel zorgvuldig verpakt zodat het pakket zonder schade bij je aankomt, kies dan voor Bax Music!

Frank 06-02-2021

Uitstekende service en heel mooie winkel in Antwerpen. Ik heb zowel aankopen gedaan in de winkel als via thuislevering. In de winkel: duidelijke uitleg over de werking van je aankoop (in mijn geval studio equipment) en het thuis leveren van een koptelefoon gebeurde binnen 2 dagen!! Proficiat!!

Bruno 05-02-2021

Bax is altijd de Max !!!!! Snelle levering en altijd alles in orde. Bij een winkelbezoek is er niks teveel. Altijd tijd voor een babbel en een koffie, maar vooral heel veel produkt informatie en kennis. Keep it up Bax.