bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Mac Patrick 15-07-2021

Goede service en snelle levering, daar wordt een mens blij van, reden temeer om hier in de toekomst nog te bestellen.

Johan 12-07-2021

Zeer goede winkel. Veel keuze aan goede prijzen. Kwalitatief zeer goed materiaal en een goede service. Bij online bestellingen snelle levering als het product op voorraad is.

Patrick 09-07-2021

goeie service en prijs kwaliteit ook telefonische kontakt voor een probleem.... ga daar zeker nog iets bestellen....

Herman Nys 09-07-2021

Sta versteld van het enorme aanbod van Bax Music. Website is zeer overzichtelijk en goed opgedeeld per item. Heb onmiddellijk mijn product kunnen vinden, bestellen, en afrekenen. Levering gebeurde zoals beloofd de volgende dag. Ben zeer tevreden over de geboden service en ga er zeker nog terug shoppen.

Danny 08-07-2021

Topbedrijf, topwebshop, topklantenservice!
Eerlijke prijzen en hulpvaardige raadgevers in de winkels!
Ik ben een tevreden klant!

Luc 08-07-2021

Het is snel geleverd en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen . Het is snel geleverd en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen . Het is snel geleverd en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen . Het is snel geleverd en voldoet ruimschoots aan de verwachtingen .

Dirk 29-06-2021

zeer correcte en vlotte levering,
zeer tevreden met mijn gitaar,
het is een aanrader

Thomas 26-06-2021

Al meerdere malen besteld bij Bax music. En zoals steeds een snelle, vlotte en correcte levering.

Albin 25-06-2021

Ruime keuze, uitstekende service op alle vlakken en over het algemeen snelle levering. Rustig door de website gaan en u vindt zeker wat je nodig hebt tegen een goede prijs.

Wilfried 24-06-2021

Makkelijk te bestellen, snelle levering, prima verpakt, produkt is zoals beschreven staat.
Alles is prima verlopen

Cis 24-06-2021

Mooie site. Goeie prijs. Bovendien is er de winkel in Antwerpen waar je terecht kan (en waar dus ook tewerkstelling is buiten de pakjesdiensten).

murat 22-06-2021

Voor een shoot op zaterdag, plaatste ik donderdag mijn bestelling en deze zou vrijdag geleverd moeten worden volgens de binnen 1 dag geleverd principe dat ze hebben. Volgende dag nog steeds niets vernomen en pakje was nog steeds niet afgeleverd aan het postbedrijf... Uiteindelijk moeten bellen met geen oplossing voor handen stond ik daar dus en op andere plaatsen ook niet tijdig verkrijgbaar. Kon het niet ophalen en als ik er niets aan heb mocht ik terug retourneren, niet kunnen gebruiken voor de shoot en pakje pas maandag ontvangen uiteindelijk.

Het was niet mijn eerste bestelling hier en dus was ik vertrouwd met hun, jammer van de slechte ervaring nu.

Gerd 22-06-2021

Bax hanteert een correcte prijs en het product wordt snel geleverd.
Product is exact hoe het beschreven staat en in perfecte staat.

Zeer tevreden 20-06-2021

Snelle levering, een geweldig product geleverd en een uitstekende service! Zeker en vast een aanrader.

Staf Dierckx 18-06-2021

Bax heeft goede prijzen, levert voortreffelijk en snel. Prima en vriendelijke service bij eventuele vragen. Houden zo Bax!

Michel 18-06-2021

Wat ze hier beloven doen ze ook, dinsdag boek besteld en woensdag was mijn boek thuis, een fantastisch leuk boek om te kunnen oefenen waar je beter in wil worden, ik speel er dagelijks oefeningen uit, en ik weet zeker dat er nog boeken besteld zullen zullen worden bij deze verkoper, ik word het alvast niet beu om hier uit dit boek te spelen, en te oefenen, echt een plezier, dank u wel.

Ben 17-06-2021

Van bestelling tot levering is alles transparant en perfect volgens afspraken verlopen, thx :-)

Mikhail 17-06-2021

Altijd zeer vriendelijk en goede service! Zelf bestel ik hier altijd en heb ik nog nooit problemen gehad.

djdimidigital 16-06-2021

De winkel voor alles wat met muziek heeft te maken. Antwerpen is een kwijl winkel.
Goede service en sterke prijzen.

René Purnaels 15-06-2021

Ik ben al meer dan 10 jaar klant bij BAX, maar retours: / herstellingen kan soms 3 maanden duren!
Heb ook al voor nieuw gekocht, terwijl de batterijtjes al uit de verpakking waren, en in het apparaat zaten.

+ = grote keuze, prijs meestal de goedkoopste, tenzij in het buiten land soms, maar hoe zit het dan met de service? Nederlands?
En retour?
Je kan ook een winkel van hier nemen, en zeggen, dat BAX een lagere prijs heeft!, sommige passen dan de prijs enkel alleen voor u aan! Doe toch maar eerst even bij BAX, zeker nu er een winkel van is in Antwerpen, M.v.g. René παπουρνακισ.

Tadream 15-06-2021

Waldorf Blofeld gekocht aan een prijs die maar 100€ duurder was dan de tweedehandsprijs. Keuze was snel gemaakt dus om voor nieuw te gaan, al was het voor de garantie.

Snel geleverd door Bax zoals altijd.

Toppertje !

Nico 11-06-2021

Al enkele keren besteld bij Bax Music! Elke keer weer maken ze van mij een tevreden klant ! Klantvriendelijk/ service een dikke 10 ! Merci

Dieter 11-06-2021

Snel en op zaterdag geleverd!

Het product was bovendien in promo en nergens zo goedkoop. Dank u bax!

rita 10-06-2021

heel vriendelijk personeel en direckt geholpen als je info vraagt over de case,s en we zijn heel goed mee gebruiken ze voor ons materiaal van onze drumband vriendelijke groetjes

Firefox 09-06-2021

Al jaren mijn topwinkel voor aanschaf van allerlei artikelen ivm men muziekhobby en hobby als DJ..
Telkens goede service, snelle leveringen, items zoals beschreven en uiteraard laagste prijzen tov andere muziekshops..