bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

hfh 24-09-2019

Trage gebrekkige communicatie, trage gebrekkige verzending. Morgen in huis ? Forget it!

Trui 23-09-2019

Zeer tevreden over de snelheid van de levering (besteld tijdens het weekend en op dinsdag al geleverd zoals voorzien) en de zeer aantrekkelijke prijs. Daarnaast zijn de geleverde producten ook van een uitstekende kwaliteit.

Marc 18-09-2019

Te late levering
Kabels voldoen aan de verwachtingen.
Zou de volgende dag geleverd worden maar heeft wel drie dagen geduurd! Bax heeft niet gereageerd op mijn mail! Levering was met Gls.

Elien 18-09-2019

Het ruime assortiment, de goede communicatie en gratis levering in de fysieke winkel zijn de 3 voornaamste redenen om voor deze webshop te kiezen

jan 04-09-2019

De goederen zijn steeds vlug geleverd , goed ingepakt en ook van prima kwaliteit .

Kenneth 24-08-2019

Snelle en correcte levering.
Tevens een goeie service met degelijke raad waaraan je iets hebt!
Nog nooit problemen ondervonden met geleverde producten. (Reeds 3 maal producten aangekocht)

burninflames 22-08-2019

levering altijd op afgesproken datum, uitstekende producten. Heb al een paar bestellingen gedaan en geen enkele klacht.

Hugo 20-08-2019

Prima qua behulpzaamheid aan de telefoon, snelheid van afhandeling en effectief de laagste prijs

Quang Boddou 13-08-2019

Goede service, kwaliteitsvolle producten. Snelle levering en omruilservice is uitstekend, indien het product toch niet is wat je had verwacht. Kortom mijn ultieme partner voor alle elektromedia-benodigdheden.

Thierry 13-08-2019

Snelle correcte levering. Product in goede staat. Goeie prijs en 60dagen retourrecht

Tom 13-08-2019

Niets op aan te merken. Super vriendelijk personeel en grote, mooie winkel!

Tom 12-08-2019

Er liep iets mis tijdens de checkout waardoor de levering pas gepland was voor 2 weken later (in plaats van de volgende dag, wat ik had aangeduid). Ik heb dan zelf telefonisch contact opgenomen met Bax en daar wisten ze te vertellen dat dit wel vaker voorkomt bij Belgische klanten. Toch een belangrijke bug lijkt me. Voor de rest alles in orde zoals we van Bax gewend zijn.

Anne 08-08-2019

Door mond aan mondreclame hoorde ik van bax music.De levering van de accordeon gebeurde stipt en als ik iets niet weet zal ik niet nalaten het te vragen. De accordeon was stevig ingepakt en makkelijk uit te pakkende handleiding is makkelijk te volgen. Nu nog een nachtje opladen en dan oefenen voor de les! Da s leuker dan rijden met een elektrische wagen lol!

Marc 06-08-2019

Aankoop in de winkel in Antwerpen.
Ruime openingstijden, uitgebreid assortiment.
Zeer aangename medewerkers, met kennis van zaken.
Correcte prijzen

claire 31-07-2019

duidelijke omschrijving van het produkt ,snelle levering,degelijk verpakt,goede kwaliteit.Ik ben heel tevreden van mijn aankoop en zal zeker in de toekomst nog bestellingen plaatsen bij Bax

Groovie 26-07-2019

Goede kwaliteit/prijsverhouding. Product netjes en goed verpakt. Snelle levering !

Tine De Voecht 20-07-2019

Snelle ‘zaterdaglevering' door B-post van mijn bestelling bij Bax-shop. De bestelling voldoet aan mijn verwachtingen en de korting op de producten is een fijne meerwaarde. De optredens van onze band zullen bij deze weer wat plezanter worden… :-)

peter 18-07-2019

ze hebben goede kwaliteit spullen en een snelle levering. daarom van mij een dikke 10

Davy 11-07-2019

De mensen zijn vriendelijk , zowel via mailverkeer als via de telefoon. Geen gezever , duidelijke taal.
De goederen zijn altijd zeer goed verpakt en worden snel verstuurd.

Ik ben al enkele jaren ( 5 tal jaar ) klant en ik heb letterlijk nog geen enkel probleem of klacht. Zo hoort een winkel te zijn.

Barbara 11-07-2019

Overzichtelijke site, makkelijk dat je producten kan vergelijken. Mijn keuze was alvast snel gemaakt. De supersnelle levering kreeg ik er bovenop bij :-).

hendrik 11-07-2019

heel goed, prijs kwaliteit en een snelle service, ook alles heel degelijk verpakt

DJ Marcel 08-07-2019

Tot nu toe enkel maar positieve dingen meegemaakt met Bax Music. Ze zijn vriendelijk, behulpzaam, kennen hun producten en hebben dan ook nog eens een erg lage prijs (meestal de laagste!) Dus wat kan je als klant meer verwachten? Ik heb het geluk gehad om nog nooit een defect aan mijn toestellen te hebben, maar ik ga er van uit dat hun na-service even hoge toppen scoort. Een prima zaak dus!

Rudy VD 03-07-2019

Ik heb al meerdere artikels gekocht bij Bax. Zeer vlotte communicatie en steeds netjes afgeleverd zoals afgesproken. Op eventuele vragen wordt onmiddellijk geantwoord. Ik ben een zeer tevreden klant.

Fundamentum 27-06-2019

stage keyboard besteld. nog maar 1 in voorraad in NL. Order online vlot doorlopen. Prima website, ook vergeleken met anderen. Na bestelling en ontvangst van trackingcode bleef deze in dezelfde status staan de dag erna. Na een berichtje met vraag voor info ontving ik een zeer correct en duidelijk antwoord vanwaar de vertraging. De dag erna prima geleverd. Er kan altijd iets afwijken van de standaard. Hier is dat perfect opgelost en dat is wat telt. Dus 9/10 verdiend. 10/10 is de uitdaging... :)
Zeker aanbevolen.

Baki Polat Xotix Enschede 26-06-2019

7 Weken geleden een rookmachine teruggestuurd. Volgens de leverancier was er geen defect aan het apparaat, terwijl ik het heb teruggestuurd omdat er geen rook meer uit kwam. Kreeg na enkele weken een 'pakbon' gemaild, maar heb de machine dus nog steeds niet ontvangen. Na enkele weken contact, bleek dat Bax 50 euro aan onderziekskosten van mij verlangt, omdat ze vinden dat het retour sturen van de machine onnodig was.
Inmiddels dus 7 weken zonder rookmachine in mn cafebedrijf. Ook al heb ik ze gevraagd waarom ik een werkende machine uberhaupt terug zou sturen met als gevolg dat de sfeer in de zaak anders is dan gebruikelijk; stoicijns antwoorden met 50 euro onderzoekskosten.
Dus 'gijzelen' ze mijn eigendom al weken.
Vreemde chantagepraktijk, en ik vraag me af of ze mijn eigendom wel in bezit mogen houden.
Bij maxiaxi.com koop ik ook produkten, maar zij doen nooit zo moeilijk.