bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Hendrik 11-01-2021

Snel en professioneel. Ik bestelde een leeslamp voor piano partituren. Werkt uitstekend voor zowel piano als vleugel.

Wouter 11-01-2021

Al meermaals besteld bij Bax en altijd super tevreden over de snelheid van levering en de service.

Niks op aan te merken.

I.B 10-01-2021

Ik ben enorm blij met mijn aankoop! Het artikel was niet op voorraad, maar de levering was heel snel! Alles is perfect!

Jano 10-01-2021

Praktisch te monteren en verstelbaar. Het maakt meteen een statement voor de kamer.

Lorenz 08-01-2021

Het is de eerste keer dat ik iets besteld heb op bax shop, maar het is probleemloos verlopen. Dus ik kan het zeker aanraden.

Eugene De Schrijver 06-01-2021

Zoals steeds: snelle service, duidelijke productbeschrijving, en geen problemen bij een eventuele retour. Top, meer moet dat voor mij niet zijn.

Robbe 06-01-2021

Een zeer vlotte en goede service, de box is een goede kwaliteit voor wat het gekost geeft, echt een aanrader

PB 04-01-2021

Snel besliste aankoop want Bax Music had voor deze Crown XLi 800 versterker een speciaal aanbod en deze prijs had ik nergens gekregen. Perfect verpakt, op tijd geleverd en heel tevreden met deze aankoop.
De Crown is functioneel getest en onmiddellijk in MONO/Bridge in bedrijf gezet in de studio voor het aansturen van een 12" Cerwin Vega subwoofer. Ik zocht niet naar grote geluidsdruk (...SPL vervorming) maar lichte support in de 25 Hz @ 150 Hz low-end en het idee werkt prima! Smiling faces overal...

Walter B. 04-01-2021

Revv 4 pedaal: besteld via de winkel in Goes, van daar uit naar thuisadres (Gent); ondanks feestdagen mooi op tijd. Beste distortion pedaal ooit - vol geluid, de EQ knoppen doen wat ze moeten, afstelbaar van crunchy rock tot full blown metal. De twee standen van de agression switch maken een meer gecomprimeerd of net "opener" geluid mogelijk. Neutrale stand levert ook al behoorlijk goed werk. Fantastische sound ook op lage volumes, dus ook bij thuis oefenen heb je een goede sound zonder het dak eraf te blazen. Ik had online reviews bekeken (o.a. Ola Englund) en eerst geopteerd voor de Revv G3 (strakker/ compacter), tot ik de Revv G4 gehoord had, en geen twijfels had. Deze pedaal is ook perfect te combineren met een overdrive pedaal ervoor om extra oomph te genereren (gebruik zelf een TC Electronics MojoMojo), maar de Revv heeft op zich zeker genoeg in huis om alle genres tot hun recht te laten komen. Behuizing is degelijk en mooi. Absolute aanrader.

Luc 03-01-2021

Snelle levering. Alleen jammer dat Bpost een vervuilde verpakking aflevert.
Ik vroeg en kreeg ondersteuning op 31/12!

Serge 03-01-2021

Zeer snelle en correcte levering!! Vandaag besteld volgende geleverd! Veilig verpakt (3 dozen)!

Benny V 03-01-2021

Correcte opvolging, goede verpakking en correcte levering. Een overzichtelijke website met degelijke uitleg. Zeker als leek voor een specifieke MIDI-USB verbindingskabel.

Alex Van Loon 01-01-2021

Bax Music biedt kwalitatief materiaal aan en zorgt voor een snelle levering

Dirk 01-01-2021

Goede service; zeer scherpe prijzen; levering snel via B-post, wat zéér gewaardeerd wordt omwille van de persoonlijke band met de postbode !
Postbode zorgt ervoor dat je dure materiaal niet zomaar ergens geleverd wordt!

Paul 01-01-2021

Makkelijke bestelling online. Snel en goed verpakt geleverd in een gekozen ophaalpunt. Het product komt volledig overeen met de beschrijving op de website.

Geert 01-01-2021

BaxShop is ongetwijfeld de koploper, niet alleen qua aanbod, maar ook qua service.
De website is duidelijk op vlak van aanbiedingen, prijzen én beschikbaarheid.
Een voorbeeld voor webshops waar ook ter wereld !

Jochen 29-12-2020

Altijd tevreden over de klantenservice en de kwaliteit van de producten. Altijd mooie aanbiedingen te verkrijgen en als je vragen hebt Worden deze via de chat zeer rap beantwoord

Frans 29-12-2020

Ik ben regelmatige klant bij Bax-music.be . Ik vind er meestal wat ik nodig heb. Afhandelingen van bestellingen , betalingen , support indien nodig is steeds uitstekend.
Ik heb 1 minpunt : Het zoeken van apparatuur op de website is niet altijd succesvol. De zoekmachine kan verbeteren. Het aanbod is uitstekend

Corneel Wuyts 28-12-2020

Top site! Ben al een lange tijd klant en ga altijd mijn muziekgerief daar aankopen. Zeer hard aan te raden

Johan 28-12-2020

Weerom geen klachten over Bax music. De bestelling verliep vlot, de verkregen kortingvoucher werd correct van het totaalbedrag afgetrokken en de verwerking van de bestelling verliep vlot. De communicatie rond deze bestelling was ook optimaal. Bax music krijgt van mij dan ook 5 sterren. Jammer was dat deze geleverd werd door BPost in een 24h Pro levering. Ondanks dat gegeven deed de bestelling er drie dagen over. eindconclusie Bax music 5/5 - BPost 0/5
Misschien moet Bax Music er eens over denken om de Belgische zendingen ook te laten leveren door PostNL die hier ook vestigingen heeft en correcter levert

Danny D 27-12-2020

Gemakkelijk om je keuze te maken , goede service en vooral ook ,ondanks corona, snelle levering !

Wouter Bauweraerts 26-12-2020

Voor mij de beste muziekwinkel! Ze hebben een gebruiksvriendelijke webshop, maar ook fysieke winkels. In de winkel in Antwerpen hebben ze steeds een ruim aanbod. Hier kan je verschillende artikelen bekijken en vergelijken. Ook kan je in aparte ruimtes een instrument/versterker uitproberen, zodat je weet wat je koopt. De medewerkers staan steeds paraat om je bij te staan met advies. Ze helpen je de beste keuze te maken door hun eerlijke mening te geven

Kris 26-12-2020

Top micro, op tijd geleverd en goed verpakt.
Zal zeker nog bij jullie kopen.

Audry Antoni 26-12-2020

Duidelijk overzicht van de producten , hele goede communicatie via mail
Direct bevestiging en snelle levering
Topservice
Nogmaals bedankt

Paul S. 26-12-2020

Uitgebreide keuze, combinatie aankoop mogelijk wat prijsvoordeel oplevert.
Super snelle levering. Ik had nog maar juist mijn laptop afgesloten en de deurbel ging al. (Grapje!)
Aanrader om eens te bekijken.