bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Marc 11-10-2023

Heel goede en vlugge service.
Vlotte en correcte afhandeling bij de aankoop van het toestel.

Pat 08-10-2023

Alles verloopt vlot, is duidelijk , de juiste prijs.
Bovendien snel geleverd

Luc 04-09-2023

Top product,goed geluid
Snel verstuurd ,goed verpakt.
Gebruik dit om regelmatig evenementen te ondersteunen

Peter 21-08-2023

Een electrische gitaar aangeschaft als decoratie. Ik speel geen ene noot....Maar uiterst snelle levering, materiaal in topconditie en uitermate voordelig.

Theo Moors 08-08-2023

Ordelijke website waardoor keuze snel gemaakt was. Tussen bestellen en levering liep alles vlot. De pupiter oogt labiel maar hij staat stevig op zijn voet. In hoogte verstellen is makkelijk, gewoon trekken of neer duwen. Hopelijk heeft de dirigent er lang plezier van.

Nathan clarys 07-08-2023

Zeer tevreden over de levertijd, na 2dagen reeds al mijn fender stratocaster topgitaar ontvangen en hoe.
Dubbel verpakt in karton,zoals het hoort. Elektrische gitaren zijn zeer gevoelig en zouden bij eventueel laten vallen schade kunnen oplopen. Bij Bax music garanderen ze dus snelle levertijd en zeer verzorgde manier om hun producten te beschermen bij transport,

Patrick 04-08-2023

De leveringsdatum klopte met wat op de website werd aangekondigd. Materiaal goed verpakt. Prima aankoop.

Hans K. 03-08-2023

Twee weken gelede verkeerde standaard geleverd. Even een belletje naar Bax in Goes en kon hem de andere dag al om komen ruilen.
Goede service en ontzettend fijn I-pad statief van König & Meijer. Statief ontzettend stabiel. I-pad zit keurig vast en is zowel in portretstand als in landscapestand te gebruiken. Heel goede aankoop.

Hendrik 30-07-2023

Top! Product in perfecte staat en op tijd geleverd in een degelijke verpakking!

Orry 27-07-2023

Mijn producten komen altijd op tijd en zijn goed ingepakt. Op deze manier is er weinig schade tijdens de shipping. Ik heb ook de indruk dat ik hier met prijzen vaak goed of beter zit dan bij een ander. Genoeg redenen dus

Koen 20-07-2023

Duidelijke omschrijving en snelle levering ! Top
De website is duidelijk, je kan makkelijk contact opnemen en het aanbieden van B-stock artikelen (as new) maakt het nog budgetvriendelijk!

Patrick 20-07-2023

Ik heb op 13/07/2023 een Höhner Marine Band Low D gekocht maar de blows en draws op positie 3 en 4 klinken dof en niet helder door in vergelijking met de andere tonen. Zeer jammer, had er enorm veel van verwacht. Ben dan ook van plan om het instrument te retourneren.

Stijn Doms 12-07-2023

Zeer duidelijke advertentie, goed gedocumenteerd, goede communicatie en een vlotte levering maw thanks guys !!!!!! Alles was weer Pico Bello !!!

Kim De Sutter 11-07-2023

Bax heeft me nog nooit teleurgesteld! Instrumenten, opname en thuisstudio materiaal werden altijd correct en zorgvuldig geleverd!

Marino 09-07-2023

Was voor mij dochter is erg geholpen er nee kan niet veel geluiden aan daarom deze gekocht ze is er ook erg blij mee erg bedankt

Marshall MG15R Gold 1x8 gitaarversterker combo 09-07-2023

Je bestelling word gegeven in een mooie verpakking. De Marshall MG15R Gold 1x8 gitaarversterker combo geeft een mooi geluid weer en vult de hele kamer. Een hele mooie versterking die veilig is geleverd zonder beschadegingen

Danny Poelmans 09-07-2023

Was een beetje bang voor de 250 ohm te bestellen ,omdat ik op YouTube gehoord had dat hij extra versterking nodig had
Maar viel zeer goed mee ,zeer goede kwaliteit steekt rechtstreeks in computer en moet niet loeihard staan ,heb na vier uur studio
Geen fluitende oren meer ,maar wel top kwaliteit gehoord , bedankt Bax al meer dan 10 jaar tevreden
Klant 👍. Groetjes Danny

leonardo 07-07-2023

Snelle en vlotte levering . De bax winkel is een aanrader .
De pianokruk is heel degelijk gebouwd ...........zodoende ben ik zeer tevreden .

Domenico 28-06-2023

Een duidelijk website met een ruim assortiment voor groot en klein. Heel gebruiksvriendelijk met een goede en snelle dienstverlening als je met vragen zit. De materialen zijn zeker kwalitatief, rekening houdend met prijs/kwaliteit. Van producten voor beginners tot gevorderden.

Bax music is zeker een aanrader!

Kenzo Putteneers 27-06-2023

Goede shop maar product nooit ontvangen. Klantendienst laat steeds op zich wachten. Product staat op de website geleverd maar nooit iets ontvangen.

Sofie DL 23-06-2023

Heel tevreden over over Bax Music. Ik had een vraag over SE Electronics popfilter met metalen scherm. Heel fijn dat ene online winkel ook telefonisch bereikbaar is. Medewerker aan de lijn (Brugge?) was zeer behulpzaam en gaf geschikt advies, ets wat ik erg waardeer aangezien ik me als nieuweling in de microfoonwereld bevind. Top! De betaling, levering en ontvangst van factuur verliep vlekkeloos.

Bart 13-06-2023

Prima web site. Goede informatie . Eenvoudig en makkelijk betaalsysteem.
Vandaag bestellen morgen geleverd faalde met weinig info. Werd tien dagen. Op voorraad volgens de site.
Goed ingepakt. Weer uitstel van levering van een dag door post NL.
Gebruikssporen en een kleine beschadiging op het instrument . Niet mint nieuw dus .
Geen antwoord op vraag voor compensatie daarvoor .
Zeer blij met de gitaar en is een blijver.

Piet Arnaut 09-06-2023

Bax respecteert zijn belofte “voor 23u besteld, de volgende dag in huis “ voor geen meter. Donderdagmiddag besteld, wordt pas de maandag geleverd.
Doe geen beloftes die je niet kan houden

Jos 04-06-2023

Zeer goede prijs/ kwaliteitsverhouding.
Zeer stabiele en stevige luidsprekerstatief.
Ben daar zeer tevreden over.

JacquesF@B9500 31-05-2023

In één woord, "vlekkeloos". Nog nooit een miskoop gehad bij BAX MUSIC en dus gaan we verder op de ingeslagen weg, toch?