bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Pieter 23-02-2022

Reeds meerdere keren besteld bij Bax en afhandeling en producten steeds top!
Onlangs voor het eerst een B-stock product besteld en ook dit perfect in orde.

Lotte Van Havere 21-02-2022

Bestelling en betaling via de website is zeer duidelijk en eenvoudig.
Levering is stipt en correct.
Helaas waren enkele kazoo's stuk voor gebruik.

Twan 21-02-2022

Goede producten
Geloofwaardig omschrijving
Snelle dienstverlening

Zeer tevreden

Heinz 20-02-2022

Steeds scherp geprijsd, correct geleverd. Was een B-stock item. Geen klachten hier!

andre appeldoorn basgitarist 20-02-2022

Zeer correcte en accurate afhandeling van de bestellingen , echt aanrader . Bravo voor jullie team ! Heb al enkele collegae aangesproken hierover en aangeraden zeker met jullie producten en prijzen te vergelijken.

Christophe Franckx 18-02-2022

Bax heeft me nog niet teleurgesteld in het op tijd en goed leveren van producten. Vaak is het de volgende dag al op de post en aan de deur geleverd.

Ook de stock van producten is zeer groot en je vind altijd wel het juiste instrument of apparaat dat je nodig hebt.

Dus voor mij alles tiptop.

Maarten 18-02-2022

De Roland Cy13R BK 3 Zone Bekken is heel goed!
Speelt zeer fijn en is velocity sensitief!
Aanrader! Top! Snelle levering! Dank u Bax shop!

Luc 17-02-2022

Onlangs was ik op zoek naar stekkerdozen, zo kwam ik op de site van Bax Music. Hier vond ik deze terug: Brennenstuhl Premium Alu Line powerverdeler 4-voudig. Bij deze maar meteen besteld.
Een zeer vlugge bezorging van deze, dus de service bij Bax Music is Prima !
Ben zéér tevreden en raad zeker bax Music aan !
Meer dan Tevreden dus !

Theo Candries 15-02-2022

Zoals altijd geen problemen bij bestelling en betaling en een stipte levering. Prima service!

Maxim 15-02-2022

Zeer goede customer service. Snelle levering, alles was goed verpakt en het product was helemaal in orde. Zeker aan te raden!

David Siau 12-02-2022

Bax is cool en heeft een mooie winkel met behulpzame werkkrachten en de site is ok produkt ging binnen 26 weken beschikbaar zijn en in realiteit kreeg ik 2 dagen na bestelling antwoord dat het klaar was voor afhaling dat was wel positief voor mij
Service is goed ik had eens een korting vergeten in te vullen bij bestelling en had mail gstuurd ervoor en heb deze korting dan toch via kortingsbons gekregen alleen spijtig dat dit niet in 1 bon verwerkt zat dus ik moest 2 aankopen doen om deze te benutten
Anyway de gear is always ok en de prijs ook

Rudi 11-02-2022

Bax is een aanrader zowel op het gebied van aanbod, levering is netjes en zoals beloofd en op te volgen, het product is degelijk verpakt en indien je klachten hebt staan ze direct voor je klaar. Deze shop is een aanrader! Niet alleen on-line maar de winkel zelf ook!

Robbie DK 11-02-2022

Voor mij persoonlijk de standaard site om eender wat te bestellen dat met muziek te maken heeft. Enorm aanbod en keuze en zowat alles is vrijwel meteen of binnen slechts een paar dagen beschikbaar. Je vind er ook alle informatie terug die je zoekt over je voorwerp dat je zoekt. En moest het toch zijn dat je nog een vraag had kun je altijd meteen iemand contacteren. Top site en top winkel!

B-stock ? De moeite waard om te proberen. 08-02-2022

Ondanks het feit dat het een B-stockartikel was, geen enkel krasje of beschadiging aan het apparaat gevonden.
Enkel de doos was duidelijk eerder geopend geweest.
Tevens correct en snel geleverd.

Jean Verbert 06-02-2022

Hoi, ik deed een bestelling bij bax music van een miniversterker voor gitaar, die de volgende dag zou geleverd worden volgens de site van Bax. Ik kreeg geen bevestiging de volgende dag. Ik heb contact opgenomen via mail met de klantendienst, die alert een uur later reageerde en mijn bestelling heeft nagekeken en bericht dat er vertraging van enkele weken was. Zij boden mij een alternatief, waarop ik ben ingegaan. De volgende dag kon ik genieten van mijn miniversterker. Dank aan de klantendienst van Bax. ....

Joyce 06-02-2022

Ik vind dat Bax Music Shop een heel uitgebreid assortiment aan producten heeft. Je kunt er alles vinden wat je nodig hebt aan een hele mooie prijs. Ik heb drumstokken aangeschaft voor mijn broer en ze zijn echt van goede kwaliteit. Heel stevig en mooi glad, ik geloof dat ze moeilijk zullen breken. Mijn broer is althans tevreden dus ik ook.

willy van steenland 04-02-2022

Een aanrader deze platenspeler Lenco. De verhouding prijs kwaliteit is top. Dit is echt een verpozing in deze elektronica tijden.
En , ook echt rustgevend, dat gevoel van manueel een "plaatje" af te spelen.

Vibol 03-02-2022

Ik heb onlangs Behringer CS400 aangeschaft en ben er heel blij mee, wat de klank betreft supergoed!!!

Bart 03-02-2022

Supergoede service
Levering was volledig zoals beloofd. De webshop is duidelijk en gemakkelijk. De prijzen zijn scherp en de nazorg is top.

gilbert 02-02-2022

goed toestel , goed in gebruik,, de lamp doe voor het is aangekocht ,voor de lage aankoopprijs

Frank 02-02-2022

Correcte en snelle levering, super tevreden! Artikel voldoet aan mijn verwachtingen.

Patrick 02-02-2022

Ik bestel al jaren bij Bax Music Shop, bij een probleem wordt je ook snel en deskundig geholpen, al heb ik ooit maar 1 klein probleempje gehad, onmiddellijk opgelost 👍

neil 02-02-2022

goede gitaar voor beginnende spelers. mooi warm geluid. mooi pakket met extra snaren, 3 plectrums, versterkingskabel en bescherming zak.

Dickel 02-02-2022

Goed verpakt, goede informatie, paste perfect op mijn pickup en snel geleverd

Mitchell beckers 01-02-2022

Bax Music 110%!!!
Bax Music, ondertussen geen onbekende voor mij Bestellen hier al jaren!
Altijd goede service, altijd snel antwoord op uw vragen. Nog niets moeten retourneren omdat ik altijd de juiste info vind op hun website en alsnog snel antwoord krijg op mailtjes. Prijzen zijn ook altijd scherp en vaak krijg je een kortingsbon voor volgende aankopen. Simpelweg top zaak met top personeel