bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Ronny 04-12-2020

Gekocht en dezelfde dag bericht dat ze klaar voor verzending en steeds op de hoogte wat er mee mijn product gebeurt

Dennis Baijens 04-12-2020

Ik ben niet iemand die makkelijk een tien geeft...
Bax Music is mijn go-to voor alles audio, ze hebben fantastische producten van allerlei merken aan de scherpste prijzen. Altijd snelle leveringen en fantastische service.
Ooit heb ik een keer een klein probleem gehad met een product en de herstel procedure waar heel snel een oplossing voor gevonden werd wat uit draaide in een mooie korting voor mij.

Ik heb totaal niks slecht te zeggen over Bax Music, een aanrader voor iedereen die iets nodig heeft van audio apparatuur.

Pascal. 03-12-2020

Je ne connais pas personnellement la boutique, j'ai commandé en ligne et franchement, c'est nickel.
Transaction rapide et réception du colis le lendemain.
Merci pour votre professionnalisme.

Luc 03-12-2020

Zeer stipte levering én volledig ongeschonden. Voor een muziekinstrument is dat niet vanzelfsprekend. Maar dit kon door de goede verpakking ervan.

JVDIJCK 02-12-2020

Efficiënte website waar snel alle materiaal terug te vinden is. Vlotte manier om te bestellen en te betalen. Goede updates van status bestelling & levering. Snelle levering. Producten komen overeen met de beschrijving en foto's op internet. Kortom, ik heb een goed gevoel bij mijn aankopen bij Bax Music.

DirkVDV 02-12-2020

Ruim assortiment en altijd keurig en netjes geleverd. 1 keer iets moeten terugsturen omdat dat het gekochte niet voldeed, maar dit was ook allemaal netjes geregeld.

Linda Galle 29-11-2020

Heel duidelijke uitleg en vooral heel goede en snelle levering . Ik ben heel tevreden !

Boo 28-11-2020

Heel leuk!
Bax music heeft zeer veel leuke dingen die ik zeker nog wil uitproberen!
Maar moet helaas sparen c: Anders zou ik alles kopen!!!!!!!
BAX MUSIC IS TE LOVELY!!! No words
En de hoe ze het verpakken is zeer veilig, vrij snelle levering! Perfect gewoon c:

Ives VR 28-11-2020

Ik ben al jaren klant bij Bax Shop. Deze keer heb ik een compleet drumstel besteld en thuis laten leveren. Allemaal prima en volgens afspraak verlopen. De levering werd uitbesteed aan een externe firma, maar desalniettemin was het drumstel netjes verpakt en op een pallet gezet en in z'n geheel en zonder poespas netjes op tijd en volgens afspraak afgeleverd. Top service Bax !

J. W. 27-11-2020

Zeer goede service. Het product werd snel geleverd en in perfecte staat. Ik heb al vaker bij Bax besteld en elke keer loopt alles vlot.
Ik ben zeer tevreden met mijn instrumenten. Zowel bij de aankoop van tweedehands instrumenten als nieuwe, krijg je er een in topstaat.

Danyel Bergsma 26-11-2020

Legendarische mixer! Niks gaat de analoge klank te boven van de xone 92. Voor mij als techno artiest een must have.

Lemmi 26-11-2020

Altijd een correcte afhandeling van de bestelling, héél goede service en opvolging van de levering!

geers dirk 26-11-2020

Zo goed dat ik er een tweede besteld en snel geleverd gekregen heb.
Bax schop top service

Kephalus 25-11-2020

Heel tevreden over de klantvriendelijkheid, de overzichtelijkheid van de webshop en prima verpakking.

Olmo 24-11-2020

Snelle en correcte levering. Bijna alles wat ik bestel is op voorraad, enorme stock.

Johnny 23-11-2020

Bax music, zeer goede service, zowel productinformatie als hulp in multimedia geregeld kortingen of coupons acties!ben zeer tevredenen klant .
Bax Lets de music play🎶

Laurie B 21-11-2020

Gebruiksvriendelijke site, vlot bestelproces, goede communicatie en vlot kunnen ophalen in de winkel van Antwerpen. 👌

Leendert 21-11-2020

topservice! snel, duidelijk, correct en efficient! makkelijke keuze opties en betaling

Lucas Kuppens 21-11-2020

Super!
Wanneer je een vraag hebt helpen ze je heel goed.
Prima producten en kwaliteit.

Hansel 16-11-2020

Gebruiksvriendelijke website met competitieve prijzen, snelle levering en een breed gamma aan producten. Jammer dat de doos waarin mijn product werd geleverd redelijk was toegetakeld, desondanks was het product zelf nog in perfecte staat.

Emile 16-11-2020

Prima product zeker zijn prijs waard, beschrijving is in orde
Levering ook zoals vermeld bij bestelling

Maike 15-11-2020

De levering was er in 1 dag, geen beschadigingen en was makkelijk op te stellen. 10/10

Simon 14-11-2020

Goede, betrouwbare en duidelijke webshop.
Eén klein minpuntje, ik kon bij bestelling beslissen wanneer het geleverd werd. Ik bestelde mijn product op vrijdag en ik kon zaterdaglevering aanduiden, dit kostte evenveel. Ik ging er dus vanuit dat het dan zaterdag geleverd zou worden maar uiteindelijk kreeg ik mijn pakketje pas dinsdag. Dit vind ik wel niet kunnen maar voor de rest zou ik Bax Musix zeker aanraden.

Manu 12-11-2020

BaxShop heeft een duidelijke website en zorgt voor goede deals.
Hun service is prima met een uistekende en zeer behulpzame klantendienst voor vragen.

Kobe Nijs 12-11-2020

Ik heb altijd al de beste service gekregen bij Bax Music! Ze staan altijd open voor vragen ivm met producten en zijn heel voordelig! Ik shop regelmatig op hun site en vindt altijd wel iets leuks.