bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Dirk 09-03-2023

Een zeer goede uitleg en service in de winkel te Brugge.
Met de site hebben we ook een goeie ervaring.

Yari vandermeulen 09-03-2023

Ik heb hier al meerdere malen gekocht en het is altijd correct en perfect. Beter kun je niet krijgen!

LIBENS Tony 08-03-2023

Geweldige service verzorging van de artikelen en de tijdspanne van levering.Naast de staander heb ik ook enkele dagen voordien de aankoop gedaan van het keyboard YAMAHA PSR E 473 geweldig instrument

flighttomars 01-03-2023

Zeer tevreden over hun dienstverlening: heel volledige en overzichtelijke site, goede prijs, supersnel geleverd met tracking. En meteen na aankoop een email met duidelijke info over garantie er retourrecht, moest er toch iets niet in orde zijn, bij mijn weten de enige winkel die het zo aanpakt. Top!

Marc 01-03-2023

Leuke shop, service in verband met bestellingen zeer correct ook de levering via B-post is prima.

Rataplan 27-02-2023

Gebruiksvriendelijke website, snelle levering en goed materiaal.
Ik koop regelmatig zaken via deze site, alles steeds perfect, zelfs telefonisch vriendelijke en professionele medewerkers.

Very good 24-02-2023

Very good experience buying here at Bax Music.
Recomend it for sure and will be back.

Patrick 24-02-2023

Bax is voor mij de beste winkel ivm prijs toch elders goedkoper laat het bax weten en passen het aan .ook de verpakking bij verzending is in orde .en vraag over en product bel of mail en je bent gegolpen.

Miel 15-02-2023

Het bestelde item werd niet geleverd. Klantendienst was onbereikbaar via mail, instagram of telefoon en de zogezegde chatfunctie op de website is onbestaand. Na meer dan anderhalve week nog steeds geen noemenswaardig contact.

lusse 14-02-2023

ik heb mijn bestelling van bpost nog steeds niet gekregen,na twee mails naar jullie gestuurd te hebben kreeg ik nog geen reactie.mijn bestelnummer 8328260 en mijn klantnummer 1204731771. bestelling is geplaatst op 7-2-23.
Ik zou graag een reactie krijgen

Peter H. 14-02-2023

Bax leverde het artikel zeer snel aan een correcte prijs.
Gevraagde info werd snel en efficiënt verstrekt.
In eerste instantie voldoet het artikel perfect aan de verwachtingen.
De tas biedt naast de ruimte voor de speaker waarvoor ze ontworpen is, ook nog ruimte voor kabels, micro's, accessoires, documenten, en kleinere instrumenten zoals mondharmonica's.
Over de duurzaamheid kan ik voorlopig niks kwijt aangezien het om een soort reiszak gaat.
Dat zal pas het komende jaar duidelijk worden.

WM 13-02-2023

Goede en snelle service van BAX shop !! Het product voldoet dan ook aan de verwachting zoals de beschrijving het voorstelde.
Thx WM

Leo 09-02-2023

Heel stevige kabel, ziet er onverwoestbaar uit. Het feit dat er levenslang garantie op gegeven wordt, zegt genoeg.

Dan 01-02-2023

Ik vind deze site leuk. De bestellingen die ik had geplaatst kwamen op tijd thuis. Gefeliciteerd Bax Muziek.

Jos 30-01-2023

Vriendelijke bediening, vlotte afhandeling. Sinds Keymusic is veranderd in Baxmusic, loopt alles veel vlotter.

L Fr 29-01-2023

Online besteld, het product werd snel geleverd, Het product is zoals beschreven op hun site

Patrick 26-01-2023

Raadgeving van Bax Music was correct, product voldoet aan de verwachting en meer. Levering op tijd. getest en goedgekeurd.

S 25-01-2023

Het product werd binnen de 2 dagen geleverd! Beste prijzen op de markt na vergelijking

Evert 25-01-2023

Zeer overzichtelijke website waarop je goed items met elkaar kan vergelijken. Ook worden leveringstermijnen gerespecteerd, krijg je online een goed overzicht van aangekochte items. Prima webshop!

Ted 24-01-2023

Zoals eerder reeds vermeld, als je ter plaatse kan gaan, doe dit! Het contact is beter en iets regelen, uittesten, bespreken,... gaat vlotter. Tot op heden heel tevreden van de service. Mooie store te Goes!

Dominique 23-01-2023

Pakket een dag te laat geleverd, omdat de verzending te laat werd ingezet, maar anders zeer tevreden over. Goede kwaliteit en netjes ingepakt.

Ante 22-01-2023

het pakket werd snel en onbeschadigd geleverd, ik kreeg voldoende mails met de info die ik nodig had. En over subwoofer zelf heb ik ook zeker geen klachten.

William 20-01-2023

Snel, betaalbaar, accuraat beschreven en goed verpakt! Meer dan tevreden. Bedankt

Arne 20-01-2023

Ik hield wou al even een Line6 Helix LT kopen, maar die waren helaas overal uitverkocht. Bij Bax waren ze als eerste terug in stock.
Op vrijdagnamiddag besteld, zaterdagvoormiddag al in huis in perfecte staat.
Zeer tevreden dus.

Peter Sabbe 19-01-2023

Altijd welkom bij Bax Brugge. Mensen gepassioneerd door muziek. De levering is vlekkeloos verlopen. Op de hoogte gebracht dat mijn zending in de winkel was aangekomen (vroeger dan ik dacht ). Top.