bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 59 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

marc 21-10-2021

Het is de eerste keer dat ik bestel
Goede informatie en exact binnen de gezegde termijn geleverd
Heel belangrijk goede prijs

Hans S 20-10-2021

Perfect omschreven product, ultrasnelle levering. Mijn Cimar Les Paul uit 1975 heeft een nieuwe thuis gevonden. Top!!!

marc 19-10-2021

Ik kocht een kabel voor de micro van mijn dochter. Alle leerlingen van haar zangklas kopen dezelfde. Het ziet er een kwaliteitsvolle kabel uit: zeer flexibel, degelijk gemaakt en eigenlijk ook wel mooi.

Jo 18-10-2021

Altijd goeie service, correcte terugbetaling bij "niet goed geld terug garantie", groot aanbod en altijd geleverd zoals beloofd.

Bart 17-10-2021

De bestelling werd gedaan op vrijdagavond en zou op zaterdag worden geleverd. Bpost leverde echter op maandag. Het bestelde product was wel volledig in orde.

Stijn VI 15-10-2021

Vox VT20x (gitaarversterker) besteld bij Bax. Bestelling, betaling, bevestiging, verzending, levering: alles is erg vlot verlopen. Versterker werd bijzonder snel (daags erna) geleverd. Ook klantendienst was erg vriendelijk en behulpzaam. Waarvoor bijzondere dank! Vlekkeloze service.

Bart 12-10-2021

Ik ben erg tevreden. Ik heb een aardige korting ontvangen op mijn Arturia Polybrute van in totaal 17,5% van de adviesprijs af en gratis verzending. De belofte dat ik hem de dag na bestelling zou ontvangen hebben ze helaas niet waar kunnen maken, maar dat had te transporteur al aangegeven. Ik kreeg het de dag daarna, dus dat is redelijk snel. Na de bestelling werd ik op de hoogte gehouden van de status. Alles is goed verlopen. Het product is in goede orde ontvangen

Karen 09-10-2021

De shop is ok. De levering was later dan beloofd. Maar de klantendienst is niks waard. Retour wordt niet bevestigd en geen reactie op mails.

jan van buggenhout 07-10-2021

Ik vind het zeer goed om bij bax music te bestellen , de verzending is vlot gegaan en be bestelling ook
Ik zou het iedereen aanraden om bij bax music te bestellen . Doe zo verder

Bram 06-10-2021

Top winkel met goede service. Zeer goede communicatie rond zending met externe partners.

Producten komen volledig en onbeschadigd aan. Service nadien is ook dik in orde!

L. 06-10-2021

Al enkele keren bij Bax besteld, iedere keer werd het correct en snel geleverd, bedankt
Mvg

Hans 05-10-2021

Dankzij het complete aanbod van Bax Music en de eerlijke en vaak democratische of concurrentiële prijzen, kon ik door de aankoop van dit midi keyboard -NEKTAR SE49- al mijn eerste stapjes zetten in het maken van muziek. Wellicht kan ik zelfs een breed spectrum verkennen met dit product ;)

Koen Molemans 05-10-2021

Snelle levering en topproducten.
Ook qua prijzen zitten ze zeker niet te hoog (je vind makkelijk hetzelfde duurder dan goedkoper bij andere winkels)
Jammer dat de fysieke winkel te ver ligt voor me want zou er anders graag eens een bezoekje brengen

Stieven Bonnet 04-10-2021

Steeds tevreden over de service bij baxshop! Altijd een mooie prijs voor wat je maar wilt. De leveringstermijnen worden goed nageleefd, alsook de correspondentie die steed vlot verloopt!

4/10/2021 04-10-2021

Zeer betrouwbaar! De beste kwaliteit voor de beste prijs.
Nabestellingen worden tevens zeer goed opgevolgd.

Sam 02-10-2021

Op aanraden van een kennis heb ik eens bij Bax Music besteld en ik was niet teleurgesteld, bestelling voor 23.00u word de volgende dag geleverd!
Ik zal in de toekomst zeker nog bij Bax winkelen

Alex Vzb 30-09-2021

Gewoon perfect. Bijzonder snel en efficiënt geleverd. Erg overzichtelijke keuze op de webshop. KNAP GEDAAN !!

mark 28-09-2021

Goed advies, snelle levering, uitstekend materiaal, goede prijs, degelijk verpakt

Rudy 25-09-2021

Bax-music is een oneerlijke verkoper die voortdurend de aankoper een rad voor de ogen draait. Op 3 Juli 2021 testten wij enkele luidsprekers in de winkel te Antwerpen en gingen over tot aankoop van 4 stuks Europower TPX152 luidsprekers van 1000W. De verkoper bellofde ons "TER PLAATSE" dat de luidsprekers tussen de 6 à 9 weken konden worden geleverd. Drie weken na aankoop ontvingen wij een eerste mail met daarin excuses maar de levering kon niet worden uitgevoerd wegens vertragingen bij de leverancier zodat onze levering verschoof naar week 44 van 2021 of begin november. Nog eens 3 weken later, dus half augustus, opnieuw een mailtje met opnieuw excuses om dezelfde redenen en dat de levering nu geschat wordt op week 1 van 2022. Deze week op 23/9 ontvingen weerom een mailtje met de gebruikelijke verontschuldigingen maar nu dat de levering wordt geschat op week 13 van 2022 of begin April 2022. Telkens wordt aangehaald dat er vertragingen zijn bij één van de leveranciers. Bij navraag bij andere verkopers en fabrikanten van het door ons bestelde item, blijkt dat de luidsprekers in China zouden worden gemaakt maar dat dit specifiek type NIET MEER ZOU GEMAAKT WORDEN!!!! Met andere woorden, we zijn goed gejost door Bax of worden aan het lijntje gehouden. Als U dan weet dat wij een zanggroep zijn met een goed gevulde agenda en uitkijken naar de nieuwe luidsprekers voor een betere performance te kunnen brengen, dan begrijpt U onze teleurstelling in BAX en de opvolging of zelfs gedrevenheid van het personeel om hun klanten een goede service aan te bieden. Waarom plaats ik deze review?? Omdat het niet de eerste maal is dat ons dergelijke situatie met Bax-music overkomt. Zo werd onze aankoop van 3 draadloze Shure-microfoons plotseling vertraagt wegens problemen bij één van de leveranciers met 6 weken en werd onze PA-Installatie eveneens met vertraging geleverd.

Edith 21-09-2021

Het was niet de eerste keer dat ik een aankoop bij Bax Music Shop deed.
Reeds enige tijd geleden, toen men nog een winkel had aan de Italiëlei kocht ik bij hen een fantastische kwaliteitsbox aan van het merk Xion. Dit voor een gunstige prijs. Intussen doet ie het nog steeds.

Vandaar dat ik ook meteen voor deze aankoop naar hun nieuwe winkel ging, net voor sluitingstijd, gezien ik tot laat werkte lieten ze ons (mijn vriend en ik) nog binnen. Echter twee zeer jonge mensen stonden in de winkel, helaas gaven ze de indruk niet meteen te willen verkopen...

Toen we enkele vragen stelde bleven ze ons verwijzen naar het feit dat we eigenlijk alles perfect online kunnen vinden en bestellen.
Jammer dacht ik, want voeling met klanten wordt in deze digitale tijd te vaak vergeten.

Wél hadden ze gelijk over het gemak en dus de gebruiksvriendelijkheid van online bestellen. De levering kwam tijdig aan en ook de nazorg service + klantendienst zijn van uitstekende kwaliteit.

Zeker de moeite dus!

Greet 20-09-2021

Ik bestelde onlangs een ukelele bij Bax shop omdat het aanbod er erg groot is. Het exemplaar dat ik bestelde bleek lange tijd uit voorraad. Er werd via chat samen met mij onmiddellijk gezocht naar een alternatief. De volgende dag werd ze geleverd. Ik ben dus erg tevreden over de service.

roger de vries 20-09-2021

zeer tevreden over bax shop, goede en verzorgde service, snelle levering . een aanrader voor elke muziekliefhebber.

Jannes 20-09-2021

Gewoon geweldig
Geweldige winkel, snelle levering.
Niet op aan te merken
Echt top
Heel blij met mijn nieuwe gitaar snaren

Brouwers Ria 20-09-2021

Ik bestelde er een eenvoudige boekenstandaard. Er werd verwittigd dat het pakje in de brievenbus paste, dat ik bijgevolg niet thuis moest blijven voor de postbezorging. Het artikel krijgt bovendien een garantie van maar liefst 5 jaar.
De tijd die tussen de bestelling en de levering zat, was heel correct. De informatie over bestelling, levering en factuur was meer dan in orde.

jean pierre 13-09-2021

uitstekende schop heel goede service snel correct en verzorgde levering een echte aanrader