bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

katbax 14-04-2019

Heel snelle levering en de beste prijs die ik online kon vinden! Enig minpuntje is dat de bevestigingsmail van je bestelling echt heel laat komt (6u later) waardoor ik schrik had dat er iets mis was gegaan met de bestelling. Gelukkig stelde de klantendienst mij meteen gerust! Goede service, snelle levering, echt een aanrader!

stefan 14-04-2019

top dealer snelle service goed bij prijs
dikke aanrader zou dadelijk opnieuw bestellen

Marc 10-04-2019

zeer goede service en is een aanrader prijs- kwaliteit , voor al wat te maken heeft met sound en licht.

Marion 09-04-2019

Als er zich problemen voordoen duurt het wel heel erg lang voor er een oplossing komt. Een dubbele betaling met bancontact (door een uitval van de computer) werd pas rechtgezet na 46 dagen! Hiervoor moesten we 4 maal naar de winkel, hebben we 9 telefoontjes gedaan waarvan slechts 4 met echt contact aangezien de wachttijden ongehoord lang zijn (meermaals langer dan 30 minuten) en 4 mails gestuurd. Heel spijtig dat alles loopt via de nederlandse klantendienst : wachttijden veel te lang, reactie op mail veel te traag, terugbellen doen ze niet, ze kennen het dossier niet en doen geen moeite om even af te stemmen met de belgische winkel. Van het moment dat ze bevestigen dat het zal teruggestort worden, duurt het nog 7 dagen voor het op de rekening staat. Met enkel 'excuus voor het ongemak, bedankt voor je geduld' ... klantenservice ... ik verwacht toch net iets meer 'service' ...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 24-04-2019

Beste Marion,

46 dagen om een dubbele betaling terug te betalen is inderdaad wel wat lang! Normaliter is dit sneller geregeld. Vermoedelijk moet er wat meer aan de hand zijn geweest, maar die gegevens kunnen wij momenteel niet inzien gezien we geen klantgegevens van je hebben.
Indien we nog iets voor je kunnen betekenen, neem dan contact met ons op. Onze excuses voor het eventuele ongemak en oponthoud.

Met vriendelijke groet, Bax Music

Wilms Stephan 05-04-2019

Voor mij was het de eerste keer dat ik on-line een JB system Club7-USB rackmixer bij BAX MUSIC heb aangekocht. De bestelling en levring is perfect verlopen als ook het produkt daar ben ik zeer tevreden over,zou deze winkel zeker aanraden voor de betrouwbaarheid die ieder toch verwacht.

Eric Colemont 05-04-2019

Zeer vriendelijke medewerkers in de shop en ook telefonisch dan natuurlijk ook steeds de beste prijs en service alsook de dag erna geleverd zelfs in een spoed situatie was het dezelfde avond nog geleverd en daarom geef ik Bax dan ook een 10 op 10 "Simply The Best"

martin flossie 03-04-2019

uitstekende kwaliteit en snelle levering ,myn volgende bestelling doe ik zeker opnieuw by bax

Peter Gijbels 02-04-2019

Correct in elk aspect: gebruiksgemak en informatie op website, productkwaliteit, levering, perfect dus

Ferre 30-03-2019

BAX winkel in Antwerpen is een zeer klantvriendelijke winkel,je krijgt een eerlijke antwoord op je vraag

Lorens 29-03-2019

Topbedrijf, topservice, topproducten! Snelle levering en communicatie naar de klanten toe.

Wendi 28-03-2019

Ik ben zeer tevreden over de service van Bax Music, zowel wat de klantvriendelijkheid betreft ivm het plaatsen van een bestelling, alsook de transparante leveringsinformatie.

Supergoed 27-03-2019

Zeer snelle levering (om 23uur bestelling gedaan, de volgende dag 10uur toegekomen) gebruiksvriendelijke webpagina, een aanrader.

vzw warm water 22-03-2019

BAX winkel in Antwerpen is een zeer klantvriendelijke winkel, vlot en soepel. Mensen weten echt wel waar ze mee bezig zijn en geven uitstekende uitleg en adviezen. Prijs/kwaliteit is top

Tom 22-03-2019

Elke bestelling bij Bax Music verloopt erg vlot. De levering hoeft weliswaar niet zo snel te zijn, maar is wel spot on!

Pieter 19-03-2019

WAARDELOZE Klantenservice
Klantenservice niet of nauwelijks te bereiken. Deze is echt WAARDELOOS.
Er komt enkel een beetje schot in de zaak indien je dreigt met een slechte review te plaatsen.
Nu heb ik lang genoeg geduld gehad.
Na 4 weken te klungelen met mijn bestelling.
Sturen ze gewoon credit nota. Ook al vroeg ik om gewoon mijn bestelde goederen zo snel mogelijk te leveren.
Waarschijnlijk zal het terugbetalen ook al een ramp worden.
Volgens mij lezen de mensen van de KLANTENDIENST gestuurde e-mails maar half of niet...
Officiele reactie van Bax-shop.nl 05-04-2019

Beste Pieter,

Bedankt voor het delen van jouw ervaring. De bestelling is deze week opnieuw naar je opgestuurd en heb je woensdag mogen ontvangen. We hopen dat alles nu in orde is. Nogmaals onze excuses voor het lange wachten op jouw bestelling.

Met vriendelijke groet,

Amanda | Bax Music

Wouter Bossuyt 19-03-2019

Eenvoudig besteld en betaald, snel en correct geleverd. Uitstekend dus. (Enig minpuntje: er op letten om niet onnodig extra te verpakken.)

Prima service 18-03-2019

Steeds correcte snelle levering.
Producten tegen concurentiele prijzen.
Prima service.
Een echte aanrader

joeri 18-03-2019

correcte service, vriendelijk personeel, correcte prijzen en groot professioneel assortiment

Isaac Wils 17-03-2019

Bax Music is de beste online winkel om in te kopen voor muziekapparatuur. De site is zeer duidelijk. De levering is normaal gezien zeer snel (binnen 24u) en de service is voortreffelijk. Ook wanneer je een retourzending wilt maken kan dit zeer vlot en bovendien gratis.

Uitstekende service 15-03-2019

Steeds de dag er op geleverd en goed verpakt. Altijd goed emailverkeer over de status van de bestelling. Top!

Indesco 14-03-2019

Bax-shop legt alles goed uit over het product en verzend dit snel bij bestelling. De GHS LAP-E Electric Hawaiian Lap Steel E Tuning snarenset is heel handig in gebruik om op je lapsteel te zetten; handig is ook dat het een gehele set is en niet alleen maar 1 snaar apart. Uiteindelijk hebben wij de lapsteel verkocht, maar wel voor een goede prijs dankzij deze snarenset.

Kat 12-03-2019

het product voldoet aan wat omschreven wordt op de website; het artikel is gemakkelijk terug te vinden via de zoekfunctie; het enige wat niet goed vermeld staat, is de breedte van de lamp, exclusief verpakking, wat toch belangrijk is

Patrick M. 06-03-2019

Top, binnen de 24u. zonder problemen netjes verpakt en gebruiksklaar thuis geleverd.

Annelore L. 06-03-2019

De eerste keer dat ik via deze site iets bestelde. Online aankopen verloopt vlot, levering is aangekomen op het beloofde moment en betaling achteraf is mogelijk. Bovendien is het product netjes verpakt aangekomen, en voldoet aan alle wensen. Kortom: aangename online koopervaring en betrouwbaar.

Wally tkw 04-03-2019

nog bij geen enkele bestelling problemen gehad . Ook kortingsbonnen worden vlot aanvaard zonder de gekende verrassingen waarbij deze korting net bij U niet geldig blijkt te zijn . Kwaliteitsvolle artikelen , ook als je om budgettaire reden naar de goedkopere versies moet gaan is de beschrijving getrouw aan het aangeboden artikel . Zeer tevreden klient