bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 60 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Chris Houthalen 12-09-2021

Gewoonweg SUPER!...

Eindelijk heb ik de knoop doorgehakt en een compleet nieuwe setup gekocht. De Line-6 Helix in combinatie met een Mackie Mengtafeltje voor zangeffecten en een Actieve Pioneer XPRS-12 Speaker.

In het WE heb ik alles geïnstalleerd (de Helix rechtstreeks aan de speaker en de zangmicro via het mengpaneeltje naar de speaker) en ik moet zeggen dat de klank van de Pioneer XPRS-12 Speaker echt wel fantastisch is, zeer gedefinieerd, helder en toch met de nodige body.

De Line-6 is ook fantastisch. Ik heb echter enkel nog maar enkele presets geprobeerd en al weet ik uit ervaring dat deze eigenlijk nogal magertjes ingesteld zijn, klinkt ook dat nu al FANTASTISCH...

De balans tussen gitaar en zang is prachtig te regelen.
Mijn gitaren op zich klinken met deze setup ook veel uitgebalanceerder dan op mijn vorige versterkers met een reeks effectpedalen eraan gekoppeld. Tevens blijft de klank van de gitaar zelf veel beter behouden dan op mijn buizenversterkers en ook de klankregeling op de gitaar zelf komt veel beter door bij de Line-6 Helix.
Het aanpassen van de presets bij de Line-6 Helix is vrij eenvoudig, en voor de leek vind je op YouTube filmpjes genoeg hieromtrent. Ook het volume is mooi regelbaar, zodat je echt niet superluid moet spelen om de gewenste klank te krijgen zoals bij sommige versterkers.

In zeer korte tijd heb ik eindelijk de klank gevonden waar ik al geruime tijd naar zoek, en dat in slechts enkele 'minuten'.
Dit belooft echt voor de toekomst, als ik mijn eigen klanken ga finetunen...

Supercontent... en superblij met deze setup.

Ook is de bestelling perfect gelopen, alles mooi, stevig en netjes ingepakt en zoals beloofd mooi op tijd geleverd

Pukkel999 06-09-2021

Snelle en correcte levering.
Bestelde items zijn zeker de prijs waard en voldoen aan mijn verwachtingen.

Pieter K. 06-09-2021

Goede informatie op de website, goede service, snelle levering door de post. Wat misschien beter kan is wat opvulmateriala bijstoppen in de doos die voor verzending wed gebruikt, zodat het gekochte product niet heen en weer kan schuiven in de doos gedurende het transport.

Sven 05-09-2021

Eerste en vooral top service, ik kon terecht via mail en facebook voor mijn vragen ivm een bepaald product!

Ik heb mijn product aan een mooie prijs kunnen kopen dank zij Bax, en ook kon ik rekenen op een mooie kortingcode die de prijs ook nog lager maakte!

Mijn opnamestudio is terug up to date!

Bax Music is de plaats waar je voor alles terecht kan voor u hobby of werk in de muziek branche!

Coreelman Jaak 03-09-2021

Beste,
Verscheidene winkels gedaan maar geen enkele konden helpen aan dat type kabel.
Dus op zoek naar iets anders en uitgekomen bij BAX MUSIC.
Alles is prima en de bezorging ook!!
Dank jullie.

Vaneylen 02-09-2021

Ik verwittig iedereen , als de software het niet doet , zoals ik de autotune kocht van Antares , en de code niet wordt aanvaard , kun je het vergeten .
Bax stoot het op de leverancier en zij doen precies hetzelfde .
Ik had een duidelijke error message , dat mijn code het niet correct is , Bax zegt van wel , en klaar is kees . Ik wilde nog eerst de grote versie bestellen van 400 euro , gelukkig nam ik eerst de instap versie auto tune acces van 100 euro, maar dat geld ben ik dus kwijt , tientallen mails en telefoons en mooie beloften , vergeet het , KOOP NOOIT SOFTWARE BIJ HUN EN EIGEN OOK NIKS ANDERS WANT JE BENT BIJ PROBLEMEN VAN GEEN TEL BIJ HUN !!!!!

Yves 01-09-2021

Keurig materiaal, stipte levering verpakking was beschadigd, maar toestel is in orde

Pretverzet cv 31-08-2021

Uitstekende service.
Product was goed en zoals verwacht.
Heel snelle levering.

frank Van Opstal 20-08-2021

correcte afhandeling en levering. Zeer goede kwaliteit voor alles wat ik er al gekocht heb zowel prive als voor de muziekvereniging.
xxxx

Dymatheo 18-08-2021

Een top serves en snelle levering ik had mijn pakketje de volgende dag in huis. de foto's zijn op de website zeer duidelijk.

Virginie 17-08-2021

Waarom ik Bax -shop een 9 geef.

Ik heb reeds zeven bestellingen bij Bax- shop gedaan en ik geef hun service en producten een 9. (There’s always room for improvement ;))
Bij Bax shop kan je rekenen op een snelle levering, klantvriendelijkheid van de bovenste plank en een groot gamma aan producten van zeer goede kwaliteit.
Mijn laatste aankoop was de KAM RZ15AP V3 draagbare Bluetooth speaker - 1000W.
Ik gebruik hem voor karaoke met vrienden en ben hier zeer tevreden over.
De speaker werd snel geleverd en was in top staat, zeer goed geluid en goede meegeleverde microfoons.
Bax-shop is zeker een aanrader voor al jouw music gear!

Michael K 14-08-2021

Fotos op website waren extreem onduidelijk, (b-stock) product was in veel slechtere staat dan vermeld in beschrijving.
Duidelijk gevallen, en afgaande op de stickers op de doos al door meerdere mensen teruggestuurd
Het is bijna onmogelijk om in deze tijden zo'n slechte fotos te maken, dus ik ga er vanuit dat dit doelbewust is om potentiële kopers voor te liegen. Bax's reputatie op het gebied van terugzenden en in sommige gevallen pas heel laat geld terug te krijgen helpt ook niet.

Producent vervangt de beschadigde delen kosteloos, maar Bax stelt zwaar teleur

Jens 11-08-2021

Deze winkel werd aangeraden door vrienden. Door hier zelf te bestellen heb ik ondervonden dat ze een heel snelle levertijd hebben en goede kwaliteit leveren.

Johan 09-08-2021

De beste investering ooit ,prijs kwaliteit , gebruiksvriendelijk , zalig om naar te luisteren ,

Jean 07-08-2021

Pocket Gt van Boss aangeschaft zeer tevreden er over een must . ik gebruik deze wanneer ik mijn spaekers niet mee kan nemen. heel makkelijk koptelefoon en spelen maar nice

patrick 07-08-2021

zeeeer mooie winkel met en zeer uitgebreid gamma en keuze voor iedereen ! snelle en perfecte levering ook reeds 3 keer , ben beginnende gitarist en er is echt voor ieders budget keuze !

toppie ! doe zo voort guys

Roger 06-08-2021

Mijn bestelling bij Bax, een SKB 1SKB-000 koffer was in voorraad en werd de dag erna reeds geleverd, in een degelijke verpakking. De koffer moest dienen voor een Recording King RO-328 All Solid OOO eens gekocht zonder koffer. Deze gitaar past er als gegoten in. Tot nu toe alleen maar tevreden over Bax.

Chris Frisk 05-08-2021

Stabiele staander voor mijn Korg M1, gemakkelijk en snel instelbaar op zithoogte of rechtstaande hoogte. De levering was zeer snel en werd uitgevoerd in extra veilige verpakking. Een aanrader!

KR 02-08-2021

Ik heb online een piano gekocht bij Bax Music (Yamaha P45). De piano was tot 15% goedkoper dan elders én tijdens de corona was hij hier binnen de 2 werkdagen geleverd (wat bij andere grote muziek stores niet kon). Ook goedkope combo's!

Daarna ook in de winkel zelf geweest voor uitleg over toestellen. Zeer creatieve, welwetende mensen die graag de correcte uitleg geven. De winkel is ook zeer goed uitgerust met testmateriaal. U gaat niet buiten zonder iets meer te weten. TOP! danku

Elias 31-07-2021

Ik vind het mooie prijzen en het paketje komt heel snel binnen. En voor de prijzen is het echt hele goede kwaliteit. Echt een top webshop

EVG 29-07-2021

Uitstekende service. Zeer snelle en professionele opvolging. Uitstekend instrument en geleverd op de gevraagde datum.

Hein 27-07-2021

Ik was al lang op zoek naar de ideale gitaar.
Het moest een klassieke cutaway zijn, die even goed klinkt dan een hand gebouwde concertgitaar en die zeer gemakkelijk speelt.
De Yamaha NCX5 doet het allemaal en de perfecte afwerking maakt er een kunstwerk van, dat je graag in je woonkamer wilt laten zien.

Zeer tevreden 24-07-2021

Ik ben zeer tevreden van Bax. Altijd stipte leveringen en degelijk verpakt. De prijzen bij Bax zijn altijd prima en het assortiment ruim voldoende. Ook een prima helpdesk

Frank 24-07-2021

Duidelijke website met heel wat info over de artikelen die je bekijkt (omschrijving, video, reviews). Afwerking van vezending en levering onberispelijk. Bescherming en verpakking zijn top. Opvolging na aankoop ok. Meerdere aankopen over verschillende jaren, en steeds dezelfde top service ervaren.

Yvan De Swaef 23-07-2021

De afgeleverde producten voldoen perfect aan de gestelde verwachtingen. Topdeal!