bax music - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over bax music.

bax music stelt zich voor

Deze score is gebaseerd op 58 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

9,3

Mike Van Brugge 25-06-2019

Bax is sedert jaar en dag mijn "one stop shop" voor al mijn dj spullen. Steeds vlot besteld en geleverd aan scherpe prijzen. Ook advies op maat wanneer je het vraagt, zonder een opdringerige verkoper over je te krijgen.

Rivanho 25-06-2019

Zoals altijd tevreden over de goede info op de website van Bax en de snelle levering in een stevige verpakking. Ik koop er al vele jaren en dat zal ook zo blijven, TOP!

Bart 21-06-2019

Een uitgebreid assortiment, scherpe prijzen en bovendien ook een correcte dienst na verkoop die je niet in de steek laat wanneer je beroep moet doen op garantie. Gewoon perfect zoals het hoort. Meer redenen hoef ik dus niet te hebben om aankopen te doen bij Bax.

Pascal Vangheluwe 21-06-2019

vlugge levering en goede communicatie ! een must voor elke gitaarliefhebber! Zelf had ik nieuwe snaren voor mijn Spaanse gitaar nodig en werd perfect geleverd. iedere snaar is genummerd zodanig dat je je niet kan vergissen bij de vervanging.Voor de mensen die het nog nooit zelf hebben gedaan staan er duidelijke handleidingen op youtube!! Was voor mij ook de eerste keer en lukte mij met de handleiding. Geen paniek dus !!!!

Johan 19-06-2019

100% in orde, leuke site om vooraf te bekijken, je keuze te maken, de prijzen te gaan vergelijken ( in 99% van de gevallen steeds de goedkoopste )
Eens je bestelling geplaatst ga je vlotjes over naar de betaling met een grote keuze aan betaalmogelijkheden. Waaronder Pay pall, bijzonder makkelijk.
Levering steeds voor de volle 100% in orde.
Ben méér dan super tevreden over de volledige service. Top 👍

Edmond K. 18-06-2019

Ik plaats een bestelling vóór 22h45. Na betaling met BC krijg ik een scherm met wat er gaat gebeuren.
Het begint met een email met je order, wat heel normaal is, maar ik ontvang niets?
Als ik ga kijken naar mijn bestellingen onder mijn account, zie ik 2 bestellingen staan?
Alsof ik het al voelde aankomen...dit gaat niet goed. En deze fout ligt bij BAX.
De volgende dag wacht ik om als eerste de klantendienst te bellen (±9h10) om de status te weten.
Het was nog niet verzonden.
Bijgevolg vraag ik klaar en duidelijk en om de bestelling te annuleren en mij hier een bevestiging van te versturen. Dit ging volgens de medewerker gebeuren...maar, een email kwam er niet.
Achter 3 uur bel ik terug voor huidige status, met het volgende antwoord:
Het bestel proces is reeds gestart en ik kan dit niet meer onderbreken?

Dus, niettegenstaande het nog niet verstuurd was en ik tijdig annuleer , wordt het toch verstuurd om de volgende dag aan mijn deur te moeten weigeren. Gewoon te gek voor woorden.
Ben benieuwd wanneer ik mijn geld terug mag ontvangen. (569€)

Ik bestel redelijk veel online. Dit is de slechtste ervaring die ik ooit met een klantendienst heb gehad. De logica is ver zoek en heel onpersoonlijk. Het gaat allemaal om procedures en niet om dienstverlening.

Glenn 15-06-2019

Goedkope prijzen, snelle levering. Zelf in de winkels langsgaan is ook zeer fijn. groot assortiment en genoeg mogelijkheden om instrumenten te testen.

Stefan 13-06-2019

Bestelproces gaat snel via de website.
Snelle en correcte levering.
Lampenset is top en zit mooi verpakt in een hoes.
Handig voor opbergen en/of meenemen.
Zeker een aanrader.

stefaan 11-06-2019

Goede afspraken maakt goede vrienden. Netjes geleverd, kwaliteit! Overzichtelijke website...

David 07-06-2019

Ik kocht de Yamaha DGX-660 Black bij Bax en de levering verliep zeer vlot. De dag na mijn bestelling had ik de piano in huis. De piano speelt super goed. heel mooie realistische klank. De verschillende ritmes maken de mogelijkheden nog groter van de piano. Gewoon top!

dj Zeke 06-06-2019

Duidelijk website, scherpe prijzen en vlotte levering/terugname. Ik kan deze als zelfstandig dj zeker aanbevelen

Marc Backx 06-06-2019

Trage reactie van klantendienst
Trage reactie van klantendienst. Wachttijd via telefoon: 15 tot 20 minuten. Mail:verstuurd 27 mei. Antwoord: 31 mei, met inmiddels achterhaald antwoord.
Door mij verstuurde mail van 31 mei is tot op heden (3 juni) niet beantwoord.
Dat moet toch beter kunnen...

Jacques 04-06-2019

‘S avonds kabel besteld, de volgende dag reeds netjes geleverd.Service zoals het hoort.Ruime keuze en correcte prijszetting. Een aanrader voor muzikanten .

Steve 31-05-2019

Correct, snel, duidelijk en zeer betrouwbaar.
Goede service en de aankoop procedure is heel overzichtelijk

Christoph 29-05-2019

Gemakkelijk te gebruiken site, veel verschillende betaalopties en leveringsmethodes, uitstekende service, ruim aanbod, aantrekkelijke prijszetting en stipte levering, ... Wat kan je nog meer verwachten?

Paul Naessens 28-05-2019

Kwaliteitsproducten op keurige wijze via Bpost geleverd. De klank van het Mackie CR4 Creative Reference monitorset is perfect.

Lode 28-05-2019

Uitstekende webshop met relevante filters. Zeer goede info en perfecte uitlevering. Bestellen bij Bax Music verloopt duidelijk en gebruiksvriendelijk. Product beantwoordt 100% aan de verwachting.

Koen 27-05-2019

Ik koop regelmatig bij Bax-shop omdat het elders niet goedkoper is en omdat het snel wordt geleverd. Je kan zelf de leverdatum kiezen, dat is ook handig.
De keuze is ook zeer uitgebreid en dankzij de reviews kan je ook een gefundeerde keuze maken in hun enorm aanbod.
Ik beveel met veel plezier Bax-shop aan bij mijn collega-muzikanten!

Bobo Kool 18-05-2019

Site gemakkelijk te gebruiken om te bestellen. Vlotte afhandeling. Geleverd zoals beloofd. Top Service

Vocaal ensemble F:e-m@il 15-05-2019

Ik vond Bax music via de zoekfunctie : stemvorken kopen en was verwonderd van de zeer lage prijs. De bestelling werd snel geleverd en ik was wel erg verwonderd hoe klein de stemvorken waren ( misschien wel beter vermelden op de site) maar ze werken prima! Geen klachten

Dennis M. 14-05-2019

Marktconforme prijzen, goeie service, snelle levering. 10/10 volledig waard.

Luc Claus 14-05-2019

Een eerlijke en faire leverancier, de dienst na verkoop draagt klantenservice en klantenbinding hoog in het vaandel. Ruilen of retouren is nooit een probleem. soms doe je wel eens een miskoop.

Bastino 11-05-2019

Fantastisch hoe snel en correct ik in het bezit kwam,van mijn mengpaneel!.
Goede reviews, en uitleg doen mij altijd kopen bij Bax shop.
De prijs is ook goedkoper als in een gewone winkel!.

Lieven 04-05-2019

Bax Music heeft een ENORM goede klantenservice. Hier is een voorbeeld van hun uitstekende service: Als beginnende gitarist heb ik gewoon de "gear" van mijn favoriete gitarist gekocht. Er was een probleem waar ze niets aan konden doen ("third party"'-leveringsdienst had fouten gemaakt). Ik nam contact op via mail en ze onderzochten het probleem onmiddellijk en volgden dan ook nog op om zeker te zijn dat mijn bestelling toekwam. Daarnaast ben ik enorm tevreden van de kwaliteit van hun producten. Je krijgt waar je voor betaalt, en alles is ook aan een goede prijs.

Prijs en service zijn dik in orde. 26-04-2019

Prijs en service zijn dik in orde. Vandaag bestellen en morgen gratis geleverd. Prijs vergeleken op het internet en deze was de goedkoopste.