Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Cor 01-09-2023

Ik was niet zo tevreden over de bezorgingsprocedure. Op de website kon ik kiezen voor een bezorgpunt, echter dit adres werd als 2e adres 'thuis' geregistreerd. Zo leek het voor DHL na bezorging afgehandeld te zijn en was het pakket afgemeld. Daardoor kreeg ik het pakket niet mee toen ik het af wilde halen. Pas de volgende werkdag, na overleg tussen bezorgpunt en DHL kreeg ik het pakket mee. Verbeterpunt: Maak op de website de optie 'bezorgen op een bezorg/afhaalpunt' werkbaar.
Kabelshop.nl 09-10-2023

Beste Cor,
Dank voor uw beoordeling en het lijkt erop dat u het afhaalpunt zelf als bezorgadres heeft ingevuld. Fijn om te horen dat u het pakket uiteindelijk in ontvangst heeft mogen nemen. Bij het bestellen heeft u de keuze voor de bezorgwijze waarbij u een afhaalpunt kunt selecteren. Optie: Ophalen bij een afhaalpunt in de buurt. Wanneer u hier de keuze maakt wordt uw bestelling ook aangemaakt op de juiste manier als Afhaalpakket. Wij hopen u alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Koko 01-09-2023

TOP winkel. Zeer snelle levering, ruime keuze en laagste prijs.. staat zeker bij mijn favorieten
wij hebben bankirai beits besteld was bij ons in de buurt niet verkrijgbaar. Via google kwamen we bij de kabelshop terecht.

Frederik Vos 31-08-2023

Uitstekende online shop, makkelijk te vinden op internet en met in het assortiment precies het artikel waar ik naar opzoek was.
Het produkt bevalt uistekend, dus helemaal tevreden. Aanrader!

Marcel Spekking 31-08-2023

zeer snelle verzending, duidelijke en vriendelijke communicatie, prima producten, en voor mij belangrijk betrouwbare verkoper die nakomt wat hij beloofd dus voor mij alles wat ik nodig heb doorgaan zo !!!!

Danny 31-08-2023

Was zeer verbaasd van alle artikelen die ze verkopen ik ja bbq tangen gekocht die de helft goedkoper waren dan elders en na gebruik was het nog goede kwaliteit ik zeg win win snel en keurig optijd geleverd

Yvonne 31-08-2023

Makkelijk te bestellen, super snelle levering en netjes verpakt.
Zeker een aanrader om de volgende keer weer bij kanelshop.nu te bestellen.

Hennie 31-08-2023

Prima shop alleen jammer dat dit product voor geen meter werkt. (vliegen-verjager) Miskoop van de maand :-) Het apparaat doet het prima maar vliegen verjagen ho maar

Anna 25-08-2023

Ik ben zeer tevreden over de kabelshop. Goede afhandeling van bestelde producten. Vriendelijke behulpzame medewerkers aan de lijn en mails worden ook snel beantwoord.
Dus een welverdiende 10!!!!

Henk 24-08-2023

Slechte service met terugbetalen,telefonische niet bereikbaar.ik raad deze webshop niet aan en als je retour stuurt moet je de kosten zelf betalen.
Kabelshop.nl 09-10-2023

Beste Henk,
Dank voor uw beoordeling en vervelend dat u moeite heeft gehad om in contact te komen. Door een storing hebben wij uw beoordeling niet eerder kunnen beantwoorden. Het klopt dat u bij herroeping zelf verantwoordelijk bent voor de retourzending. Dit staat verder aangegeven op de website onder andere bij de veelgestelde vragen. Wij hopen u alsnog opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

K. Kok 19-08-2023

Groot aanbod , slechte ervaring met produkten van andere webshop, supersnelle levering

Frank 19-08-2023

Artikel was defect aangekomen maar er werd direct een nieuw artikel verstuurd, netjes opgelost.

Geert 19-08-2023

Product als omschreven, een snelle verzending. Wij zijn erg blij met onze aankoop bij Kabelshop.nl.

Lena Smeets 18-08-2023

Ik was op zoek naar mest voor taxushaag, ik vond hem bij alle kabels 10 kilo 27 euro en bij andere bedrijven kreeg ik 1,5 kilo voor 18 euro. Dat is nogal een verschil. Ik had het besteld en kreeg s'avonds al een bericht dat het pakket was verzonden en volgende dag al netjes afgeleverd. Ik wist niet dat ze zoveel verschillende dingen verkopen dus als we de volgende iets nodig hebben zal ik eerst bij alle kabels kijken.

Ernst Koch 18-08-2023

Ik had een Toolland automatische drukspuit besteld welke de volgende dag al geleverd werd. Het apparaat werkte perfect maar helaas ging na 2 weken de accu stuk. Hierop een mail gestuurd waarin ik het probleem beschreef met daarbij een filmpje dat ik snel met de GSM gemaakt had. Nog voordat ik het door had werd er al een nieuw exemplaar afgeleverd aan de deur. Super goede en snelle service waar de concurrentie nog wat van kan leren!

Simone 18-08-2023

De avond ervoor besteld en de dag erna al direct geleverd! Top! Zoals het hoort

Cees 18-08-2023

Wat ik heb besteld is geleverd, functioneert naar mijn tevredenheid. Top !

Marcel Filart 18-08-2023

Duidelijke website.
Ruime keus.
Snelle levering.

Top geregeld tot een volgende keer.

huub gortzen 18-08-2023

ben zeer tevreden met de besteling en de prijs was zeer goed zal in de komende week weer een besteling platzen

Edward V 18-08-2023

Dit is de slechtste webwinkel waar ik zaken mee heb gedaan!
RMA verzoeken duren meer dan 2 weken (schrijven ze ook zelf op de website nadat je een retourverzoek hebt ingediend). Retourafhandeling meer dan 2 weken benodigd voor verwerking en als klap op de vuurpijl: tegoed in online account (waar het niet zichtbaar is) en nog een actie om je geld terug te krijgen. Deze 'klantvriendelijke benadering' verdient geen nieuwe klanten.

Toppie 18-08-2023

Snel een goed product geleverd tegen een goede prijs .een duidelijke website is ook altijd prettig

Maarten 18-08-2023

Goede klantenservice, belde zelf nog op om de order te bevestigen. Ook de mogelijkheid om achteraf te betalen is erg gewaardeerd. Deze winkel geeft vertrouwen dat ze hun afspraken nakomen!

Jan B. 18-08-2023

Hadden voor mij het juiste product tegen een goede prijs en levering binnen 24 uur. Toppie.

Marlon 18-08-2023

Ik was op zoek naar een bescherming hoes voor mijn elektrische bbq. Gelukkig zag ik een mooie en functionele hoes bij kabelshop.nl. ik had het snel nodig en tot mijn verbazing had de kabelshop het mij binnen 24 uur toegestuurd. Geweldige service.. compliment voor al jullie medewerkers.

Mike 18-08-2023

Ik heb keurig het gevraagde artikel in een zeer snel tempo mogen ontvangen. Het artikel was precies wat ik nodig had en ook zeer goed verpakt. De betaling was ook zeer gemakkelijk en gebruiksvriendelijk. Ik wist ook niet direct dat men bij kabelshop ook een ander zeer uitgebreid assortiment heeft. Ik zal zeker nog een keer gebruik maken van deze site.

Paul 18-08-2023

supersnel/goedkoop en het goede artikel wat wil je nog meer! een aanbeveling.