Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Dennis 14-01-2022

Duidelijk, snel en goed geregeld & geleverd!
Geven je duidelijk de staat van je bestelling en de verwachte levering ervan.

v. d. Ster 14-01-2022

Snel gevonden op de overzichtelijke site, makelijk te bestellen. Makkelijk af te rekenen. En nog belangrijker, snelle levering, komen na wat ze beloven.

Anita 14-01-2022

Simpel bestelling in te voeren, andere dag keurig geleverd en bestelde producten conform verwachting.

Ton van Straten 14-01-2022

Goed assortiment en makkelijk te vinden wat je nodig hebt, overzichtelijk en goede prijs-kwaliteit

Rosemarie 12-01-2022

Verkeerde bestelling geleverd. Op vraag hoe ik de producten op hun kosten kan terugsturen krijg ik geen antwoord. Eigen bestelling niet ontvangen, wel betaald.
Echt slechte service.

Kerstboog 10-01-2022

Site werkte goed en de levering was, zelfs rond oudjaar, heel erg snel.
Het was wel jammer dat ik foto van het product niet goed kon vergroten.

Jaser 10-01-2022

Binnen 10 uur na mijn bestelling op hun website werd de product door postnl bezorgd. Super snel!

Evert 09-01-2022

duidelijke omschrijving, goede afhandeling, zeer snelle levering van het product.

Astrid 09-01-2022

Zeer tevreden ze doen wat ze zeggen en je krijgt wat je hebt besteld. Duidelijke site goede omschrijving en netjes verpakt en bezorgd

René 08-01-2022

Snelle levering en goed verpakt. Kwaliteit prijs verhouding is prima. Ook de website is overzichtelijk.

Raymond 08-01-2022

goed overzichtelijk ,vertrouwelijk ,komt na wat beloofd is :vandaag besteld morgen in huis ,kort perfect!!

Bri 08-01-2022

Zeer eenvoudig bestelling plaatsen via website,snelle afhandeling en zeer goede communicatie na aankoop.
Artikel ook snel ontvangen.(volgende dag)
Aanrader👌🏼

Jeroen 07-01-2022

Ik heb kabelshop als zeker prettig ervaren.
Ik was op zoek naar een oplader en oplaadkabels voor onze telefoons.
Ik heb gevonden wat Ik zocht en toen ze geleverd worden, wat erg snel was, bleken het ook nog eens hele fijne en degelijke kabels te zijn!
Voor ons dochter was Ik op zoek naar een sorteerdoos en Ik kwam ook sorteerdozen van kabelshop tegen. Ze zagen er goed uit en ook de Prijs was gunstig .

Kortom.....een aanrader!!!

Michael 07-01-2022

Snelle levering, en goedkoper dan elders, scheelde de helft met de andere webshops

Maria 07-01-2022

Het was een toevallige keuze, na wat gegoogle kwam ik bij uw site terecht. Het bleek een goede keuze te zijn, ik had een kleine bestelling maar die werd met net zoveel zorg behandeld als een grote bestelling. De dag na de bestelling had ik het al in huis.

Cilia 07-01-2022

In de drukke kerstperiode besteld en de volgende dag in huis. Voldeed aan de verwachtingen.

Leny 07-01-2022

Via internet snel de “shop” gevonden die ik nodig had. Top. Ook het produkt was leverbaar en zeer snel geleverd. Heel fijn.

Arjan 07-01-2022

Niet verwacht dat jullie deze dingen leverde en nog zeer snel ook bedankt, tot snel ?

K.Appel 07-01-2022

De zeer snelle levering is zoals gewenst top.
daarnaast de producten die je zoek en verwacht bij de naam 'Kabelshop.nl' zijn altijd aanwezig.
en daarnaast ook eens een goeie voorraad!!

kortom betaalbaar snel geleverd en ruim assortiment!

J.H.TEMME. 04-01-2022

Eerste indruk perfct. Naam van het bedrijf via kennis die ervaring met het bedrijf heeft.De site komt vriendelijk en helder over. De levering netjes en zeer snel. Compliment.

Snelle levering 30-12-2021

Gekozen voor Kabelshop.nl omdat ik daar snel vond wat ik nodig had en met een duidelijke omschrijving. De volgende dag in huis zoals beloofd.

Jan 30-12-2021

Ondanks de kerst drukte had ik binnen 16 uur mijn bestelling in huis.
netjes verpakt.

MB 30-12-2021

Overzichtelijk en duidelijke omschrijvingen van de producten. Tevens voor een eerlijke prijs.

Snel geleverd alles naar behoren

Denise 29-12-2021

Snelle levering van een kwalitatief goed product tegen een schappelijke prijs.

Peter 29-12-2021

Keurig de volgende dag ontvangen, goed ingepakt. En - ook prettig - ik werd keurig op de hoogte gehouden van de voortgang van de zending.