Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Daan 16-03-2023

Gekozen voor bezorgen thuis maar toch werd er besloten om 15;15 om een afleveringpunt om af te halen. Wel jammer.
Kabelshop.nl 16-03-2023

Beste Daan,
Dank voor uw beoordeling en jammer dat u uw verzending vertraagd is geweest door de bezorgdienst. Wij zien dat de klantenservice contact heeft opgenomen om ervoor te zorgen dat uw feedback verder in behandeling wordt genomen. Wij kijken er naar uit u opnieuw te mogen verwelkomen in onze webshop.

Harry 15-03-2023

Goede keus , overzichtelijke site die begrijpelijk is en snelle levering tevens een nette aflevering van de gekozen producten.
Compliment waard.

Beste Harry,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

killieboy 15-03-2023

Goede prijzen met lage verzendkosten. Daarbij zeer snelle verzending. Net voor 12 uur 's nachts besteld en de volgende dag reeds ontvangen.

Beste killieboy,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Jan 15-03-2023

ruime keuze tegen prima prijzen. Makkelijk te bestellen en de levering was de volgende dag al.

Beste Jan,

Wat fijn dat ons reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Richard en Sandy 15-03-2023

ik hed er nog nooit besteld maar moest beslag hebben voor mijn WC deur, ik moet zeggen ze doen wat ze beloven voor 11.59 besteld de volgende dag geleverd, helemaal top een aanrader.
op de site is alles makkelijk te vinden en zeer overzichtelijk.
als ik weer vwat zoek kijk ik als eerste op Kabelshop.nl.

ik ben een tevreden klant

Beste Richard en Sandy,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Ramses 15-03-2023

zeer snelle levering, top! Makkelijk zoeken op de site, goeie prijs/kwaliteit verhouding.

Beste Ramses,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze prijs/kwaliteit zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

R.Groen 15-03-2023

Doen wat ze beloven en bestelde produkten zijn snel geleverd via de koerier.

Beste R.Groen,

Dennis 15-03-2023

Lekkere voordelige kachel ventilator gekocht en ben tevreden met het produkt en bezorging en de betalings mogelijkheden.

Beste Dennis,

Tjeerd 15-03-2023

Prima levering netjes op tijd en snel geleverd wat ik gevraagd heb . Dus helemaal top

Beste Tjeerd,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Terugsturen is problematisch 14-03-2023

Het terugstuur traject werkt men tegen. Na diverse mails kreeg ik eindelijk een retournummer. Terugbetaling (ik heb nb ook verzendkosten gemaakt) doet men alleen niet. Kostbare misstap. Wees gewaarschuwd, ondanks verkozen tot "Beste webwinkel".
Klanten zijn vaak tevreden over snelle de levering, je leert het bedrijf pas goed kennen als je iets wil terugsturen.
Kabelshop.nl 14-03-2023

Beste beoordelaar,
Dank voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice telefonisch contact heeft opgenomen en dat de situatie met de terugbetaling voor u wordt opgelost.​ Verder vinden wij het bij een retouraanvraag belangrijk om vast te stellen wat de reden voor retour is zodat wij u goed verder kunnen helpen met de juiste oplossing. Mochten wij u verder van dienst zijn, kunt u reageren op het bestaande contact.

Kabelshop.nl 14-03-2023

Beste Terugsturen is problematisch,
Dank voor uw beoordeling en nogmaals onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice telefonisch contact heeft opgenomen en dat de situatie voor u wordt opgelost met de terugbetaling.​ Verder vinden wij het bij een retouraanvraag belangrijk om vast te stellen wat de reden voor retour is zodat wij u goed verder kunnen helpen met de juiste oplossing. Mochten wij u verder van dienst zijn, kunt u reageren op het bestaande contact.

Riny 13-03-2023

Fijne site, gemakkelijk te bestellen assortiment, goede prijs, fijne communicatie en zeer snelle levering. Helemaal tevreden :)

Beste Riny,

Marion 09-03-2023

Alles naar volle tevredenheid en volgens belofte.
Denken met je mee en doen er moeite voor.
Bedankt!

Beste Marion,

Maurice te Brake 08-03-2023

Snel gevonden wat ik zocht, voor een schappelijke prijs.
Snelle levering, goed verpakt en netjes bezorgd.
In gebruik genomen en het doet wat het moet doen

Beste Maurice te Brake,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

CR 08-03-2023

Ze zijn duidelijk en klantvriendelijk. Tevens bieden ze een goede en snelle service en levering.

Beste CR,

Wat fijn dat onze goede service u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Hannie 08-03-2023

Goede service en klantgericht. Ik ontving een snelle reactie via e-mail, na een defect.

Beste Hannie,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een goede service naar onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

tuinliefhebber 08-03-2023

Snelle levering, producten om alg e.d. van terras te verwijderen prima (eerder gebruikt)

Beste Tuinliefhebber,

cootje 08-03-2023

gewoon heel goede accurate en snelle levering van het bestelde product met een alleszins zeer acceptabele prijs

Beste Cootje,

Pavle 08-03-2023

Meerdere kabels besteld, nooit problemen gehad. De kabels zijn altijd qua prijs/kwaliteit zeer goed!

Beste Pavle,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Reinder Bruinsma 08-03-2023

Goed produkt. Snelle reactie en verzending.
Helaas was post.NL niet optimaal. Ik kreeg mededeling dat het pakje was bezorgd op vrijdag, terwijl ik het pas op maandag ontving.

Beste Reinder Bruinsma,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle leverign! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Makkelijker kan niet 06-03-2023

Makkelijker kan niet, gewoon van uit je stoel bestellen. De volgende dag in huis

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Glenn 02-03-2023

Goede materialen en een hele snelle verzending ga hier zeker vaker bestellen

Beste Glenn,

Maes 01-03-2023

Ik heb twee zakken biologische moestuingrond van Pokon gekocht bij de Kabelshop. Zij hadden de laagste prijs en de verzendkosten vielen ook mee. De zakken zaten samen in een kartonnen doos. Deze doos was (uiteraard) niet berekend op het gewicht van twee zakken met grond, en hing behoorlijk uit elkaar, bovendien was er een gat ontstaan in éen van de hoeken. Omdat éen van de twee zakken met grond ook gescheurd was, ´stroomde´ de grond gewoon door dat gat in de doos naar buiten. Erg slordig allemaal. Misschien is de Kabelshop verder een prima zaak, maar een gescheurde zak grond in een gescheurde kartonnen doos is geen visitekaartje.
Kabelshop.nl 06-03-2023

Beste Maes,
Dank voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat uw bestelling beschadigd is ontvangen. Wij zien dat de klantenservice contact heeft opgenomen naar aanleiding van uw beoordeling om de situatie verder op te lossen. Wij kijken er naar uit om u opnieuw in de webshop te mogen verwelkomen,

Leonieke Merkestein 01-03-2023

De omschrijving van het product op de site was duidelijk, de prijs veel beter dan elders en de levering was snel en keurig verzorgd.
Hiernaast was ik positief verbaasd over de diversiteit van producten die Kabelshop aanbiedt.
Deze kennismaking met de Kabelshop beviel goed en ik ga hier zeker vaker bestellen!

Beste Leonieke Merkestein,

Henny 01-03-2023

Bij Kabelshop.nl voor het eerst een bestelling in de avond gedaan. Zeer tevreden. En direct verzonden en dag er na heel netjes bezorgd.

Beste Henny,

Jan 01-03-2023

Snel bezorgt .
Het artikel klopte precies met wat ik had besteld.
Voor dergelijke bestellingen kijk ik eerst bij Kabelschop !!

Beste Jan,