Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Japio 13-10-2023

Ik heb al eerder gebruik gemaakt van 'De Kabelshop' en had de ervaring dat de website goed en overzichtelijk werkt en bestellingen vlot worden verstuurd. Zo ook deze keer. Alleen jammer dat POST NL er dan 2 dagen over doet om het brievenbuspakketje af te leveren.

Beste Japio,

Wij zien u weer graag terug op de website.

Robert 11-10-2023

Dit is de eerste keer dat ik wat bij Kabelshop heb besteld. dus kan ik er nog weinig over vertellen.
Ik ben wel heel erg tevreden over mijn bestelling. Deze was goed en bijzonder snel geleverd.
Het zal daarom zeker niet de laatste keer zijn dat ik iets bij Kabelshop bestel.

Beste Robert,

Hans van Beers 11-10-2023

Gevonden via Google Shopping en de gevraagde prijzen waren acceptabel met redelijke verzendkosten. De snelle levering maakte het plaatje compleet: een dikverdiende 9

Beste Hans,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de service!

Manda 11-10-2023

Snelle en nette levering. Afgelopen weekend de matjes getest en ze houden ons goed warm.

Beste Manda,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Pim Meijer 11-10-2023

Duidelijk omschrijving van de producten
Snelle levering!!
Goede prijzen/kwaliteit verhouding

Beste Pim,

Wat fijn dat onze overzichtelijke website u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Fam. Oud 11-10-2023

Eigenlijk geen enkel minpuntje kunnen ontdekken. Op zoek naar bonsai-potgrond verwacht je niet zo gauw dat je (via Google) op deze webshop terecht komt, maar ronduit prima! Bestellen verliep vlot, bestelling snel én goed verpakt geleverd en uitstekende potgrond voor onze nieuwe hobby: bonsai-boompjes kweken. Dus een 10!

Beste Fam. Oud,

Bedankt voor uw leuke review!
Wat fijn dat u ons ruime assortiment op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Dennis 06-10-2023

Erg blij met de producten en vooral de snelheid van levering. Een prima aanrader dus.

Beste Dennis,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

jaap k 05-10-2023

volgens mij verkopen ze alles, zondags wat voor de tuin besteld , maandagmiddag al in huis. super!!

Beste Jaap,

Bedankt voor uw leuke review!

Wat fijn dat u ons ruime assortiment en snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Jacoba 04-10-2023

Goede service: snelle levering van goed materiaal (echte Apple, zoals gevraagd)

Beste Jacoba,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling!

Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering en goede producten zo goed geholpen bent!
Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Alex Plomp 04-10-2023

Snelle levering van het product. Goed verpakt, makkelijk te bestellen. Een aanrader

Beste Alex,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden.

mieke 30-09-2023

Goed product en supersnelle levering ! Eindelijk een goed functionerende deurbel!

Goedemiddag Mieke,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de levering en het artikel! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

ben 29-09-2023

direkt na bestelling geleverd,andere dag in huis.
keurig verpakt.
PRIMA INFORMATIE OVER AFLEVERING

Beste Ben,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

J. Massop 29-09-2023

Snelle service. Bestelde 's avonds en het werd de volgende ochtend al geleverd.

Ruiter 29-09-2023

Overzichtelijke webshop. Makkelijk te zoeken via de zoekfunctie.
Goede prijs, snelle levering. Product zoals foto op de webshop.
Goed op de hoogte gehouden van bestelling en levering via de mail.

Goedemiddag Ruiter,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze diensten! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

K150302738

Marianne 28-09-2023

Sneller dan ik had gelezen bezorgd. Dus super.
Zal zeker als ik wat nodig heb opnieuw een bestelling doen.

Beste Marianne,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Jan 28-09-2023

ging allemaal prima en erg vlot geleverd door dhl in de brievenbus in de voordeur

Beste Jan,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Johanna 28-09-2023

Ons bestelde product is snel geleverd en voldoet aan de verwachtingen. We zijn goed geïnformeerd over de verzending.

Beste Johanna,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Arjan 28-09-2023

Doen gewoon wat ze zeggen te doen. Bestelt, mailtje gekregen en de volgende dag werd het geleverd.

Beste Arjan,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Remco Heemskerk 28-09-2023

Zondag besteld en Maandag binnen, Toppie, goede en snelle service.

Kon direct verder met werken, vorige kabel defect geraakt in het weekend.

Beste Remco Heemskerk,

Marion van rooij 28-09-2023

LEUKE WINKEL FIJNE SNELLE SERVICE. EN IK BLIJF DEZE SITE ZEKER BEZOEKEN.EN ZO NODIG OOK KOPEN.

Beste Marion van Rooij,

J.G.. Severein 28-09-2023

Prijs en kwaliteitsverhouding is prima voor elkaar. Netjes bezorgd, zonder beschadiging. Ook op tijd en snel geleverd.

Beste j.G. Severein,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze prijs/kwaliteit zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Ina 27-09-2023

De volgende dag in huis werd ook daadwerkelijk waargemaakt. Alles in goede orde ontvangen en heel snel dus.

Beste Ina,

Jeroen 27-09-2023

De bestelling is Snel geleverd, goed verpakt, niet de eerste keer dat ik heb besteld en zeker niet de laatste keer

Beste Jeroen,

Bob 27-09-2023

De prijzen zijn echt goed, levering snel en het werkt allemaal top. Wat wil je nog meer?

Beste Bob,

Steffen 27-09-2023

Ik ben buitengewoon tevreden met de service van Kabelshop.nl! Onlangs had ik een dringende behoefte aan een UTP kabel, nadat mijn USB-stick met al mijn DJ muziek was gecrasht. Het was al laat in de avond, rond 23:00 uur, toen ik besloot om online een kabel te bestellen. Ik had mijn twijfels of ik de kabel snel genoeg zou kunnen krijgen om mijn backup (sneller) te kunnen herstellen.

Tot mijn vreugd werd de UTP kabel de volgende dag al bezorgd! Deze efficiënte service en snelle levering hebben me positief verrast en ik ben Kabelshop.nl zeer dankbaar voor hun hulp in mijn moment van nood.

Beste Steffen,