Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Thijs uit Utrecht 23-02-2022

bestelde wand contact doos die volgens hun site ‘wit ‘ is, bleek crème kleurig. Niet wat ik besteld had. Retourkosten moet ik zelf betalen. Vreemd. Ik zou niet snel nog een keer bij hen kopen.
Kabelshop.nl 24-02-2022

Beste Thijs,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt met een artikel wat niet aan uw verwachtingen voldoet.

Op basis van uw gegevens kunnen wij zien dat uw situatie al is behandeld door ons en wij u ook van verdere uitleg hebben voorzien omtrent de kleur omschrijving, welke conform het ontvangen artikel zijn.

Mochten wij u nog verder van dienst kunnen zijn vernemen wij dat graag, u kunt dan contact opnemen via info@kabelshop.nl

Rookmelder 23-02-2022

Zeer goede shop met snelle levering en een hele goede service, ik had 3 rookmelders besteld maar 1 rookmelder was niet goed en ik kreeg zeer snel een nieuwe toegestuurd.

Peter 22-02-2022

Helaas, vergane glorie. Voorgaande jaren goede ervaringen gehad, helaas nu al een aantal keer zeer negatief. Komen belofte van vandaag besteld, morgen in huis niet na. Als ik zelf contact op neem (!), hoor ik dat er zaken niet op voorraad zijn (bij het bestellen wel). Niets proactief, je moet er zelf om vragen. Support via Messenger is dramatisch. Klantenservice = niet aanwezig. Skip!

Joop Nolet 20-02-2022

De keuze mogelijkheden, de prijzen en de beschikbaarheid waren voor mij doorslaggevend.
Postnl vertraagde de levering met 24 uur maar dat kwam dus niet door Kabelshop.
Bij een volgende bestelling zal ik daar gewoon rekening mee houden.
48 uur levertijd vind ik in deze tijd echt niet zo'n probleem.

Sjors de Heus 19-02-2022

Prima product,snelle levering,zeer tevreden, duidelijke site met zeer veel aanbod.

Henk 19-02-2022

Duidelijke advertentie op Markplaats. Goede foto en dito omschrijving. Voordelig in prijs en prima kwaliteit. Daar komt nog bij, het bestelde artikel had ik de volgende dag in huis voor redelijke verzendkosten.

De Vink 19-02-2022

Zeer vlotte en correcte levering. Product voldeed aan de verwachting. Website is duidelijk en je kunt goed vinden wat je zoekt.Prima dus.

Ton Remmers 19-02-2022

Ik had 2 setjes Sony oortjes gekocht zonder oplader. Ik kwam de juiste oplader bij kabelshop.nl tegen en had hem de dag erna in huis. Gewoon goed geregeld en wordt volop gebruikt.

Dong 18-02-2022

Slechter service 👎. Niet aan te raden . Beter geld uitgeven aan groter winkels of wed shop als mediamarkt… nog nooit zo meegemaakt. Zo slecht
Kabelshop.nl 22-02-2022

Beste Dong

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u uw ervaring op deze manier waardeert.

Wij hebben per email en telefonisch contact met u gehad en deze situatie verder onderzocht. Zoals aangegeven blijven wij van mening dat u goed bent geïnformeerd en houden vast aan ons standpunt.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl

Nico Teeuwen 11-02-2022

De site van kabelsop.nl komen hun afspraak na.
Vandaag besteld is morgen ook echt de volgende dag in huis. Ik beveel kabelsop.nl zeer zeker aan.
Ik ben er heel tevreden mee en zal ook wel vaker in de toekomst nog meer bestellen.

A. 11-02-2022

Producten worden goed beschreven op de website.
Snel geleverd zoals vermeld op de website, de volgende dag.

jbih 10-02-2022

echte supersnelle levering en overzichtelijke site om te bestellen, dus top, bedankt

Dick 10-02-2022

Een nachtlampje gekocht voor de overloop.Makkelijk besteld op de site. De volgende dag geleverd. Product voldoet 100%.Dik tevreden

Martijn. 10-02-2022

Duidelijke website, gemakkelijk bestellen en zoals beloofd de volgende dag in huis!

Emile 09-02-2022

De juiste kabel, juiste informatie en een dag later bezorgd voor een correcte prijs!

Jeff 09-02-2022

Uitstekend bezorgd op tijd zoals beloofd op de website; geen getrut, bestelproces is makkelijk, goede info over bestelling en levering, kortom perfect!!!

Krugie 09-02-2022

Kreeg het bestelde product binnen bedekt met een dikke laag stof! Dit stuur je toch niet zo op naar een klant... Twijfel nog of ik retour ga sturen dit omdat ik denk dat het product erg oud is en er een membraan inzit wat misschien binnen de kortste keren kapot gaat.
Kabelshop.nl 18-02-2022

Beste Krugi,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder ondervindt met uw bestelling.

Fijn dat wij hierover al telefonisch in contact hebben kunnen komen en dat we de situatie voor u hebben kunnen oplossen.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak en wij hebben de situatie verder onderzocht om onze kwaliteit in de leveringen te blijven waarborgen.

Patrick 09-02-2022

Artikel voldoet niet aan specificaties die op de website vermeld staan.
Een retouraanvraag tot het uitbetalen duurt 2 en een halve week

pim 04-02-2022

produkt was beetje lastig te vinden op de site, maar verder alles goed.. bestellen, betalen en volgende dag geleverd

Ten Hoorn 02-02-2022

Deze winkel is van alle markten thuis en mijn bestelling is in goede orde en super snel geleverd, dus ben heel tevreden!

Kabelshop 02-02-2022

Snelle en correcte aflevering, prima communicatie over de aflevering, het product voldoet aan mijn verwachtingen, kortom een uitstekende aanschaf c.q. koop,

Cor 27-01-2022

Goedkoop, snelle levering, goed verpakt, zoals omschrijving en nog wel een paar dingen ben er zeer tevrede mee met wat ik heb gekocht

Cees 27-01-2022

Levering van mijn kabel zeer snel en accuraat geleverd ‘s-avonds besteld volgende dag in huis. Perfect !!

M 27-01-2022

Een aantal merkproducten besteld; goedkoop, en in keurige staat afgeleverd.

Rudolph van der Meulen 27-01-2022

Uitstekende prijs/kwaliteit. Duidelijke website en bijzonder snelle levering. Een aanrader dus.