Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

peter 26-01-2022

goede service en voor dat geld een heel duidelijke bel met een goed volume ben er heel blij mee

Michel 26-01-2022

De prijzen zijn prima, netjes de andere dag geleverd. kan er helemaal niets op aanmerken.

Gewoon goed.

Fred 26-01-2022

Ze maken waar wat ze zeggen...betrouwbaar en betaalbaar.
Vlotte en goede afhandeling van het bestede item.

R.Bouter 24-01-2022

product was makkelijk te vinden en men kwam hun woord na de volgende dag in huis.

Erna 24-01-2022

Ik ben erg blij met hoe het allemaal is gegaan
supersnelle levering, prima in orde, netjes verpakt en prima product!

Y.E.B. 22-01-2022

Snelle duidelijke bevestiging van de bestelling en snelle afhandeling en levering.

Marga 22-01-2022

Snel beZorgd, veilig verpakt en heel makkelijk te installeren. Mooi product en ben er erg blij mee.

R.Janssen 21-01-2022

duidelijk site, gemakkelijk in bestellen, concurrende prijs en snelle levering.
eerste bestelling, maar zal zeker niet de laatste zijn

Jasha 21-01-2022

Ik heb in deze winkel al een aantal keren in deze winkel besteld en er volgde een snelle levering met een goede kwaliteit voor een mooie prijs.

Leon 21-01-2022

De website is zeer overzichtelijke. Vanaf het moment dat ik de bestelling had gedaan kreeg ik berichten die mij informeerde over de stand van mijn order. Product werd geleverd zoals beloofd. Indien ik wederom producten nodig heb zal ik zeker bij Kabelshop gaan shoppen.

Ad 21-01-2022

Heel groot assortiment en snelle levering.
Boven 30 € geen verzendkosten vind ik zeer goed vandaar ook mede mijn waardering 5 sterren.

Vulpen 21-01-2022

Duidelijke site en snelle levering. Juiste prijs/kwaliteit verhouding. Echter er was vertraging bij DHL, dus het kwam toch wat later.

Peer 21-01-2022

Alle producten die ik besteld had,waren prima naar wens! En de bezorging was ook snel,en op tijd met DHL !

johan v 20-01-2022

kwam op de site van kabelshop en vond professionele merken kabels ,,het betere soort dus , en dan ook nog supersnel verstuurd !

Henry 20-01-2022

Vanmiddag besteld en morgen vroeg al in huis !!
Keurig verpakt!!
Grandioos !!!!

Marjan 20-01-2022

Een duidelijk web shop savond om 22:00 uur besteld de volgende ochtend al in huis .
Communicatie is ook goed...
En het product werkt ook heel goed ook belangrijk snoervoor de iPhone ×

Marianne 20-01-2022

10 uur savonds besteld en 15 uur later al in huis.
Product exact zoals besteld. TOPPIE.!!!

John Akkermans 20-01-2022

De door mij bestelde producten waren goed van prijs en werden de volgende dag geleverd zoals afgesproken.

Laurens 20-01-2022

Supersnel geleverd,netjes verpakt.
De juiste kabel voor een mooie prijs.👍
Ik ben tevreden.

Erwin 18-01-2022

Al meedere malen bij kabelshop besteld, zakelijk en prive, en ik ben zeer tevreden.
De prijzen zijn laag, en de levering supersnel.
Wat ook belangrijk is is de afhandeling van disputen over verkeerde levering en dergelijke, maar daar heb ik geen ervaring mee. Tot nu toe krijg ik precies wat ik bestel.

ozone 15-01-2022

Excellent service from start to finish. Easy and efficient ordering of top quality products. Well-structured website Great communication. Also, importantly, perfect packing/shipping and fast delivery. Products exactly as described. Highly recommended to everyone who is looking to purchase cables and accessories online.

P.P 15-01-2022

Veel keus, duidelijke internet pagina, omschrijving artikelen is ok, vlotte afhandeling.

Wilma 15-01-2022

Top service en afhandeling!
Snelle levering, makkelijk te bestellen en netjes afgeleverd.
Geleverd op afgesproken tijd.

Trudy 15-01-2022

Ruime keus.betaalbaar en het zorgvuldig leveren van de bestelling.
Kom graag hier nog een keer terug !;

Eugene 14-01-2022

De artikelen die ik zocht waren ruimschoots aanwezig en zeer gunstig geprijsd. 's Avonds besteld, de volgende ochtend al in huis. Helemaal top.