Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Deeleman 01-11-2023

Goede productomschrijving, eenvoudig te bestellen. Zeer snelle levering. Ze doen wat ze beloven.

Frans 01-11-2023

Snelle levering. Je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben het in hun assortiment.

Chris Snelders 01-11-2023

Duidelijke website en prompte levering van mijn bestelling. Een minpuntje is het feit dat aan een van de bestelde kabels een jackplug ontbrak.

Kees kornelis veenstra 01-11-2023

Gemakkelijk bestellen . 2 kerst … mast verlichting. Lekker geprijsd . Goeie service , overzichtelijk site. Snel geleverd. Goeie kwaliteit. Succes met jullie enthousiaste jonge bedrijf.

Jan Bra 01-11-2023

Voor de eerste keer hier iets besteld. Alles verliep zeer soepel. Gunstige prijs, snelle levering en je krijgt wat je besteld.
Super dus !

A 26-10-2023

Bijna een 10. Echter ik had gevraagd later te versturen ivm afwezigheid . Dit is niet gehonoreerd.

Marian 26-10-2023

Makkelijke website, goede prijzen en snelle verzending. Het had wat mij betreft alleen in een envelop verstuurd mogen worden, zodat het geen pakketje werd.

Elizabeth van Geest 26-10-2023

Supershop betaalbare prijzen.electra onderdeken besteld op woensdagmiddag op donderdagmorgen in huis .Supersnel .🥇

Jonathan 26-10-2023

Prima website met duidelijke uitleg van de producten. Goede prijs voor de netwerk kabels van 100 meter. Zet snel geleverd!

Besteld maar niets ontvangen 25-10-2023

Besteld maar niets ontvangen. Kabelshop reageert ook niet op mailtjes e.d.

Marie Thérèse 25-10-2023

Groot assortiment, zeer snelle levering.
Goed verzorgd en goede communicatie

Mathieu Schreurs 25-10-2023

Prima overzicht van producten , goed product geleverd en nog snellere levering. ( 1 dag )

Richard 25-10-2023

Product zoals verwacht, goede prijs en supersnelle levering, helemaal toppie!

Ton 25-10-2023

Snelle levering, maar jammer dat er een veel te grote omdoos met plastic luchtzakken wordt gebruikt, voor een kabeltje dat ook als brievenbus pakketje verzonden had kunnen worden.

Jo 25-10-2023

Het juiste product, een muizen verjagen, wat ik zocht, vond ik niet op de web site, even met ze gebeld, en ik kreeg een alternatief product aanbevolen. Zaterdagochtend had ik het in huis , meteen geïnstalleerd volgens instructie en het muizenprobleem is opgelost. Tot nu toe( woensdag) heb ik geen muis meer gezien of gehoord. Bedankt voor de juiste info en producten.

Ap Aalbers 25-10-2023

Super Goed - Super Snel - Super verpakt - Super Alert - Super Klantvriendelijk / Dus.. 5 x Super !

Michael 25-10-2023

Snelle en complete levering van een waterkoker en broodrooster.
Erg verrast dat kabelshop.nl deze producten aanbiedt, tegen zo'n scherpe prijs!

Salvatore 25-10-2023

De bestelling werd de dag nadien geleverd, zoals aangegeven tijdens de bestelling.
Het aangeschafte product werkt perfect, dus ben ik meer dan tevreden.

Karen 25-10-2023

Goede producten en snelle levering. Ik was aan het zoeken op een andere site, maar daar was het ingewikkeld. Toen kwam ik op Kabelshop en bij het eerste product dat ik uitzocht gaf hij gelijk de selectie van bijbehorende producten welke ik nodig had. Dat scheelde veel zoekwerk. Ideaal!

Bart 25-10-2023

De prijzen zijn scherp, duidelijke uitleg en fijne service die snel antwoorden. Levering was iets vertraagd maar door de goede opvolging helemaal geen probleem.

Peter 19-10-2023

Precies wat ik verwacht had te krijgen, dus goed omschreven op de site.
En binnen de beloofde tijd, netjes en zonder te veel verpakkingsmateriaal geleverd.

Marc 18-10-2023

Precies wat ik zocht en supersnel geleverd. Ik kon de zeewier kalk de volgende ochtend al in mijn tuin gebruiken.

Annemarie 18-10-2023

Ik werd netjes opgebeld om de bestelling door te nemen en aan te laten passen.

Kees Verkerk 18-10-2023

Heel duidelijke site. Als "leek" op het gebied van elektronica kon ik toch vinden wat ik nodig had.
Levering was super. Kabel op zondag besteld en werd op maandag al geleverd!!

Rene 18-10-2023

Hoewel niet exact het product is geleverd met wat ik besteld heb, kan ik het wel gebruiken. Levering ging super vlot en zoals afgesproken.
Maandag besteld; dinsdag afgeleverd