Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

A. Smits 01-02-2023

Alles prima verlopen en volgens belofte.. Op tijd verstuurd, op tijd binnen en product voldoet aan verwachting.

Beste A. Smits

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle service voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Ed 01-02-2023

Deze site is super duidelijk, en snel geleverd vrijdag om 22.30 uur besteld en zaterdag om 14.00 uur kon ik het al ophalen.

Beste Ed,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Robert uit Assen 01-02-2023

bestelling snel en gemakkelijk. Besteld op zondagavond en maandag rond de middag werd het al thuis geleverd!

Beste Robert,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Eelco 01-02-2023

Zondag besteld maandag geleverd, De Moca adapters snel geleverd, alles werkende en goed uitleg filmpje op de artikelpagina.

Dick Groen 01-02-2023

Goede omschrijving op de website. Makkelijk te bestellen en af te tekenen. Snel geleverd en boldoe aan de verwachting,

Beste Dick Groen,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De overzichtelijke website en snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Blije klant! 01-02-2023

Zocht een coax kabel voor TV van Ziggo. Makkelijk te vinden op de site omdat er een foto bijstond, moest alleen een langere maat hebben! Makkelijk te bestellen, en de volgende dag al geleverd, dus helemaal TOP!

Goedemiddag,

Wat fijn dat onze overzichtelijke website u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Wietze 01-02-2023

Na lang zoeken,het goede product hier gevonden.
Zeer snelle levering,en zeer tevreden over het product.
Superrrr service!!

Beste Wietze,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

FFCC 01-02-2023

Always a fast and efficient service. I am very satisfied and already used them to buy different kinds of products.

Good afternoon,

Thank you for your nice review! We are glad that you experienced our service in this way. We look forward to serving you again next time!

Kind regards,

Gerard 28-01-2023

Website is heel goed. Een uitgebreid assortiment, goede prijzen, en snelle levering.
Mijn ervaring is heel goed.

John 27-01-2023

Produkt (mollen verjagen) snel gevonden. Prijs was voordelig en levering was snel en zonder problemen.

Maria 27-01-2023

De prijzen waren voordeliger vergeleken met andere webshops. Tevens een ruime keuze uit het assortiment.
Zeer snelle levering! 's Avonds laat besteld, de volgende ochtend al in huis en netjes verpakt.

Eindhoven 26-01-2023

Goede kwaliteit en prijstechnisch erg goedkoop.
Zeker een aanrader om bij kabelshop te winkelen.
Zal hier zeker vaker shoppen.

Sibiene Meindertsma 26-01-2023

Super snelle levering .
S’avonds de bestelling en de volgende ochtend in huis. Keurig verpakt

Teus Reijmerink 26-01-2023

Snel en correcte leveringen! Wat meer kun je wensen?........................................

Charles 26-01-2023

Mooi product voor een mooie prijs. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Eindhoven 26-01-2023

Goede en snelle service.
Voor het niet voorradig product werd een alternatief aangeboden, deze was nog goedkoper

Peter 26-01-2023

Bij toeval op de site terecht gekomen. Ik ben goed door het keuze en bestel proces geloodst.

Top shop 20-01-2023

Goede overzichtelijk webshop en snelle verzending / levering. Kwam er alleen achter dat ik mogelijk een andere plug op 1 van de kabels had willen hebben . Dat had ik zelf beter moeten lezen voor de rest werken de kabels naar behoren. Goede prijs- en kwaliteitverhouding

lettie 18-01-2023

de keuze was groot,levering op tijd.goed verpakt,ik weet in ieder geval waar ik moet kijken,wat een goede site

Max 18-01-2023

Voordeliger dam andere shops. Eenvoudig te bestellen. Snel en goed geleverd.

Peter 18-01-2023

Op de site is alles goed te vinden en dus goed onderverdeeld in rubrieken. Verzending is perfect, erg snel!

Martien Weber 18-01-2023

Heb al eerder een aankoop gedaan bij kabelshop en dat beviel prima vandaar mijn keuze om hier weer mijn aankoop tedoen. Grote keuze en goede service

C.H.Timmermans 12-01-2023

Goede bescrijving en betaal mogelijkheden plus zeer snelle aflevering van hun goede producten. Prima verpakt.

Robin 11-01-2023

Erg makkelijk om de kabels te vinden die ik nodig had voor het aanleggen van mijn thuisnetwerk. Levering was mooi vlot en geen problemen ondervonden.

doreen vogelzangs 11-01-2023

groot assortiment, goedkoop en snelle levering , jammer dat de review langer moet