Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 349 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Johan 29-11-2023

Overzichtelijke site. Ruim assortiment, goede producten tegen een scherpe prijs en snelle levering.

Karel 29-11-2023

Vlug, veilig en voordelig, beter kan niet! En een uitgebreid, zeer uitgebreid assortiment dat met veel uitleg en beschrijvingen wordt gepresenteerd!

TOP!

JW 29-11-2023

Voor de racebaan van mijn zoontje batterijvervanger 4xC besteld zoals aangegeven op de website (tekst website: Batterijvervanger | PerfectLED | 4x C (Binnen) ). Na ontvangst batterijen in het apparaat gestoken en auto's rijden bijna niet (output voltage bleek maar 3 volt). Handleiding gelezen van de batterijvervanger. Blijken de vervangers alleen per 2 of 3 te werken en niet zoals de advertentie aangeeft per 4.

Klantenservice gebeld of ze me tegemoet kunnen komen met kosten van retourzending of een ander alternatief (zoals een adapter van 6 volt). Kunnen ze niet mee helpen dus moet ik de retourkosten van 5 euro zelf betalen op een product van 9 euro. Wat mij betreft niet de moeite waard. Ook erg klantonvriendelijk omdat zij de fout zelf maken (en toegeven) door een foutieve omschrijving op de website te geven.

Daarnaast zat er ook al corrosie op het product wat echt niet kan als het nieuw is. En misschien nog wel belangrijker dat ik een ongelukkige zoon thuis heb zitten.

Oftwel ik kan Kabelshop.nl niet aanbevelen
Kabelshop.nl 29-11-2023

Beste JW,
Dank voor jouw beoordeling en jammer dat je niet tevreden bent over onze afhandeling. Wij zien dat de klantenservice in contact is geweest om de situatie toe te lichten. Bij batterijvervangers wordt vrijwel altijd gebruik gemaakt van dummy batterijen en haal je niet altijd het voltage dat je met hetzelfde aantal batterijen haalt. Om deze reden staat het voltage aangegeven in de artikel omschrijving met daarbij een verwijzing naar kerstverlichting. Wij hopen je in de toekomst alsnog opnieuw van dienst te mogen zijn.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

S.P. 24-11-2023

Alles is goed gegaan. Netjes verpakt, in een paar dagen afgeleverd. Bedankt.

Perry 23-11-2023

Makkelijk bestelproces, snelle verzending, goed verpakt, actuele order-updates v.w.b. verzending

Vlot, Veilig en Voordelig 22-11-2023

Vlot, Veilig en Voordelig.
Zo kan de zending worden omschreven. Ook het zelf monteren is goed gelukt en alles werkt prima.

A.D 22-11-2023

Bestelling precies zoals afbeelding en zoals op de website beschreven staat de volgende dag al geleverd.

Sytske 22-11-2023

Groot assortiment, snelle service, prima werkende kabels: wij zijn tevreden.

Melle 22-11-2023

Telefonisch goed geholpen n.a.v. een aantal vragen. Vervolgens besteld via de webshop waarbij de bestelling de volgende dag werd verzonden. Top service!

Fred 22-11-2023

Prima voor elkaar , alles snel geleverd , Alles conform wens en naar verwachting.

Frank 17-11-2023

Gewoon goede spullen en snel geleverd. Werking van de kabels en kabel eindhulsen met tang is perfect.

Henriette 16-11-2023

de webshop is zeer duidelijk en heeft een makkelijke zoekfunctie. Bestellen was erg eenvoudig én een supersnelle levering! (binnen 24 uur)

Jannie 16-11-2023

Door goede reviews en goede prijs hier besteld. Snelle levering. De verpakking ben ik niet tevreden over. Zeer grote doos, ruim de helft gevuld met plastic luchtzakken, met elkaar zeer veel plastic, wat niet nodig was.

Tom 15-11-2023

Ik had per ongeluk de verkeerde kabel besteld. Het was geen probleem om die te retourneren

s daniels 15-11-2023

duidelijke omschrijving op site en correcte levering en afhandeling financieel

Gavreel 15-11-2023

Een goede en betrouwbare website met een vlotte levering en goede communicatie.

hans 15-11-2023

supersnel en de volgende dag al afgeleverd, heel netjes! heb het laten bezorgen bij de dichtsbij zijnde Primera

Roofmanagement 08-11-2023

super snelle levering en het product voldoet prima.
Ga zeker de volgende keer weer bestellen.

bernadette sonderwal 08-11-2023

goed assortiment, betaalbaar en een zeer snelle en nette levering... Zeker een aanrader...

Beppie 07-11-2023

Snelle en goede levering product, erg tevreden, leuke kerstboom ,niet te groot, makkelijk uitvouwen.

Martin 07-11-2023

Een zeer gebruiksvriendelijle website en mijn bestelling zeer snel geleverd.

Gerrit 07-11-2023

Mooie duidelijke website, artikelen makkelijk te vinden met een duidelijke beschrijving

Trijntje 07-11-2023

Ene dag besteld andere dag ontvangen!!!!! Keurige verpakking,en product precies wat ik verwacht en besteld had!!
Superservice!,,

Anton 07-11-2023

Snelle levering producten zoals beschreven. Goede kwaliteit. Kortom fijne webwinkel ben tevreden. Raad iedereen aan!!!! Kom gerust bij KABELSSHOP.NL

Deeleman 01-11-2023

Goede productomschrijving, eenvoudig te bestellen. Zeer snelle levering. Ze doen wat ze beloven.