Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Terence 01-03-2023

Groot aanbod aan allerlei verschillende soorten netwerk kabels. Snelle en keurige levering!
Kabelshop.nl 13-03-2023

Beste Terence,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u ons reuzen assortiment op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

John 01-03-2023

Grote keuze en veel productinformatie. Verzendkosten vallen mee, of zijn gratis.
Kabelshop.nl 13-03-2023

Beste John,

Wat fijn dat ons reuzen assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Joost 26-02-2023

Komen na wat ze afspreken en daarom kan ik beter bij kabelshop kan bestellen dan naar de bouw markt

Anouk Luiten 23-02-2023

duidelijke website
snelle levering
nette feedback
ze hebben alles in huis
....

J Van Rijn 22-02-2023

De bestelling en de levering is heel goed gegaan. Bij het installeren bleek er 1 sensor niet te werken. Ondanks dat we de bestelling al wat langer geleden hadden besteld was het geen probleem om de sensor terug te sturen (op hun kosten) en kregen we binnen een dag bericht dat de sensor ontvangen was en dat we een nieuwe toegestuurd kregen. Deze was er weer een dag later. Echt top service dus

Gerrit 22-02-2023

Zondag besteld en werd zondag al verzonden maandag in huis .Snelle service ben er heel blij mee want ik had het kabeltje nodig.

Winston 22-02-2023

Na mijn bestelling had ik geen orderbevestiging ontvangen. Ik heb telefonisch contact opgenomen waar ik heel vriendelijk werd geholpen. Het bleek dat ik mijn email adres verkeerd had getypt 🙂. Gelijk daarna mijn orderbevestiging ontvangen, en zoals beloofd mijn bestelling de volgende dag al in huis. Ik zal hier zeker vaker bestellen. Bedankt ! Een tevreden klant.

ans 22-02-2023

Inderdaad vreemd om bij Kabelshop, tuin kalk te kopen! De site is heel overzichtelijk, snelle reactie, en hele snelle levering zoals voorspeld op de website. Keurig zeer tevreden

Sjoerd 22-02-2023

Super snel een top product ontvangen voor een fantastische prijs. Website zeer uitgebreid.

M van Dongen 22-02-2023

Een goede ruime betaalbare keuze aan producten,
een snelle levering zeker voor herhaling vatbaar top bedrijf.

Andre 22-02-2023

Supper snel geleverd zelfs als je op een zondag besteld maandag in huis supper

Melanie 22-02-2023

De kabel doet het niet en ik moet zelf de verzendkosten betalen om het te retourneren.
Kabelshop.nl 23-02-2023

Beste Melanie,
Dank voor uw beoordeling en wij zien dat de klantenservice al contact heeft opgenomen met u naar aanleiding van uw beoordeling. Om te voorkomen dat artikelen onnodig defect worden teruggestuurd vinden wij het van belang om dit vooraf vast te stellen. Fijn dat wij u van een passende oplossing hebben kunnen voorzien en wij verwelkomen u graag weer terug voor uw volgende online aankopen. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Yur 20-02-2023

Zeer snelle en nette service! Op de gok om +/- 23:50 nog even snel wat besteld, Waarbij je bij veel andere bedrijven vaak een smoesje krijgt met "uw bestelling heeft vertraging opgelopen" Kreeg ik bij Kabelshop netjes de bevestiging dat het product verzonden was en de levering de volgende ochtend al in huis. Ook zeer fijn dat je zelf de keuze hebt tussen de verschillende bezorgdiensten. Veel product keus, maar niet te veel. Gewoon van alles een goedkope, een middenklasser en een van hoge kwaliteit, waardoor je snel kunt kiezen zonder lang te hoeven vergelijken.

Bezemer 19-02-2023

Ik vond er precies wat ik nodig had en het werd ook nog eens one geleverd! Ik kan deze webshop van harte aanbevelen!

Henk 16-02-2023

Deze shop was het voordeligst voor het gezochte artikel. Het artikel kwam snel, volledig en goed verpakt aan.

John 16-02-2023

Erg duidelijke website met erg veel keuze. Voor een erg goede prijs. Snelle levering.

Philip 16-02-2023

Hele snelle levering (de volgende dag) en inderdaad de laagste prijs die ik kon vinden

Marga Van Uden 16-02-2023

Productomschrijving klopt precies met geleverd artikel. De keuzemogelijkheden voor de bezorging is goed. Snelle bezorging, netjes verpakt. Top

Kitty 16-02-2023

Een kabeltje voor de camera van mijn schoonzus besteld na telefonisch contact met jullie gehad te hebben. Daar werd ik keurig te woord gestaan en geholpen met de keuze. Direct besteld en betaaald en ik kreeg gelijk een mail dat het verstuurd ging worden. 2 dagen erna werd het keurig verpakt bezorgd. Het kabeltje was de juiste dus mijn schoonzus is helemaal gelukkig .

El Bacho 09-02-2023

Mooie en overzichtelijke site. Goede prijs kwaliteit verhouding. En super snel geleverd. Daar kunnen grote bedrijven wat van opsteken.

Goedemiddag El Bacho,

Wat fijn dat onze overzichtelijke website samen met de prijs/kwaliteit verhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. De snelle levering voor klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan! Wij zien u weer graag terug op de website.

Anton 09-02-2023

Ben uiterst tevreden. Ook in het verleden bestelde artikelen. Goede kwaliteit en snelle levering.

Goedemiddag Anton,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Ria B. 08-02-2023

ik adres om te onthouden!eb nu een paar keer iets besteld en was altijd prima in orde. op tijd geleverd .

Goedemiddag Ria B,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze goede service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

smt 08-02-2023

helemaal top. Goede service en snelle bezorging. Duidelijke website. Men komt na wat men beloofd

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

hgj stol 03-02-2023

Vlot en snel geleverd.
Gemakkelijk en overzichtelijk te bestellen.
Kwaliteit is prima en goed verpakt

Goedemiddag,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze overzichtelijke website zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Peter 02-02-2023

ik was niet bekend met de Kabelshop, maar de supersnelle afhandeling van de bestelling heeft me positief verrast. Over de prijs van het artikel kan ik nog korter zijn: het goedkoopste incl. verzendkosten.

Beste Peter,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze prijs/kwaliteit en snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!