Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

nel 09-01-2023

snelle levering en een goede service vandaag bestellen en morgen in huis beter kan je het niet hebben.
site is duidelijk en overzichtelijk .
een volgend keer zal ik daar zeker nog een keer bestellen

Erik 06-01-2023

Pakje snel ontvangen. Maar terugsturen voor retourneren moet je zelf betalen. Op een pakje van €15,00 heeft dat geen zin dus. Gewoon bij BOL.com bestellen dus, daar doen ze niet moeilijk erover.
Kabelshop.nl 06-01-2023

Beste Erik,
Dank voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u het niet eens bent met de retour voorwaarden. Onze retour- en verzendvoorwaarden staan vermeld op de website, o.a. bij de veelgestelde vragen. Op basis van uw beoordeling kunnen wij uw klant account niet vaststellen. Wij komen graag met u in contact, wanneer u in de gelegenheid bent kunt u hierop reageren of contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

Jitske 05-01-2023

De ervaringen waren tot nu toe ok. Totdat we twee LED kerststerren bestelden. Bij ontvangst bleek 1 ster al gebroken en de andere begaf het na 5 minuten. Het was ook goedkope rommel: een LEDdraad in een plastic omhulsel, maar hier en daar stak de draad uit het plastic. Kortom, een teleurstelling. We namen contact op met Kabelshop.nl en meldden dat we de sterren wilden retourneren vanwege de gebreken. Men meldde ons dat we gebruik konden maken van de 'garantieregeling': omruilen of reparatie. Dat laatste leek ons niet haalbaar en dezelfde sterren van deze kwaliteit weer geleverd, nee dank je. De klantenservice gaf ons geen keus: geen gebruik maken van de garantieregeling betekent terugsturen op eigen kosten. Op ons verweer dat Kabelshop ons kapotte waar leverde maakte geen indruk. We weten, ze staan in hun recht, maar erg klantvriendelijk is het niet. We hebben de sterren teruggestuurd en ons geld terug. Maar we hebben wel 30% van de aanschaf betaald aan verzend en 'administratiekosten'. We zullen niet snel weer wat bestellen bij Kabelshop. Ter vergelijking: deze week ging onze automatische prullenbak kapot. Deze was gekocht in maart 2022 en het betreffende bedrijf betreurde dat het zo snel kapot ging en stuurt een nieuwe prullenbak en de kapotte mag worden teruggestuurd. Zonder vragen en zonder kosten ! zo hoort het.
Kabelshop.nl 06-01-2023

Beste Jitske,
Dank voor uw beoordeling en vervelend om te horen dat u niet tevreden bent. Onze excuses voor het ongemak. Wij zien dat de klantenservice al contact heeft opgenomen naar aanleiding van uw beoordeling om u verder tegemoet te komen. Wij kijken ernaar uit om u opnieuw te mogen verwelkomen voor uw online aankopen. Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop.nl

PhilJits71 06-01-2023

Inmiddels heeft Kabelshop telefonisch gereageerd op onze review. Dit stellen we zeer op prijs en men heeft een passende oplossing aangeboden. Netjes afgehandeld! Bedankt hiervoor.

Carla Agasi-Idenburg 05-01-2023

Fijne winkel, heldere website, grote keuze. Snel geleverd, alles naar wens.

Sim737 04-01-2023

Korte levertijd; de webshop is duidelijk met een goede prijs en een simpel bestelsysteem. Goede prijs

Matovia 04-01-2023

KabelShop is echt betrouwbare, duidelijk product beschrijvingen en bliksem snel met levering.
Ik raad ze 100% aan.

Claudia 02-01-2023

Kabelshop.nl is een duidelijke en overzichtelijke website. De producten zijn goed en betaalbaar. De bevestiging en facturen worden snel verstuurd. De producten worden erg snel geleverd.

Peter van Wezel 02-01-2023

Kabels van goede kwaliteit en zeer snelle levering.. ook het kiezen van ophaalpunten is heel fijn.. echt een top bedrijf!!!

N. 02-01-2023

Duidelijke site met voldoende informatie over de producten. Snelle levering. In de avond besteld en de volgende dag in de middag al geleverd.

Nicole 01-01-2023

Goede service en snelle levering 👍
Ik had mijn bestelling binnen 24 uur.
Zeker een aanrader !!!

Rob Bedankt 30-12-2022

Mijn zoontje de video poort kabel opgezocht die hij wilde, deze voor hem besteld.
En de volgende dag al binnen. Super toch!

Ingrid 30-12-2022

Was op zoek naar een specifiek artikel. En kwam op deze website terecht, helaas was het toch niet het juiste artikel maar heb nu een andere oplossing bedacht.
Artikel keurig en super snel geleverd met DHL werd op de hoogte gehouden via emails.

Jerrie 30-12-2022

Snelle levering, goed ingepakt, tevreden over het product. Bedankt kabelshop.

gonnie 22-12-2022

de site zeer duidelijk te bezoeken en duidelijk met de omschrijvingen.
Ook zeer vlug bezorgd

koos 22-12-2022

Heb voor het eerst een HDMi kabel besteld bij de kabelshop.nl . Op de site stond mooi beschreven wat voor HDMI kabel ik nodig heb voor de computer naar de monitor. Wand er zijn verschillende HDMI kabels. En daar had ik niet aan gedacht . Heb de HDMI kabel ontvangen volgens afspraak . De HDMI kabel is van een uitstekende kwaliteit en was stevig ingepakt geen kans voor beschadiging . Ga er zeker nog bestellen wand er is zoveel meer bij kabelshop.nl Voor mij een aanrader Gr Koos.

Hans 22-12-2022

In de loop van de avond besteld, volgende dag begin van de middag ontvangen. Vlot afgehandeld en keurige prijzen.

Piet 21-12-2022

Kabelshop vind ik een overzichtelijke en makkelijk bedienbare webshop, het bestellen verloopt soepel en vlot, snelle levering, goed verpakt, en nog de goedkoopste ook . Mijn complimenten kabelshop .

Robin 21-12-2022

Mooie producten en werkelijk een razendsnelle levering. Goede en overzichtelijke website, met een uitgebreide omschrijving van de producten die te koop zijn. Én scherpe prijzen!

Karin 21-12-2022

Op zoek naar een kerstcadeau
Op deze site vond ik andere kleuren dan gebruikelijk in het assortiment
Super...

hansie 21-12-2022

snel en goedkoop goed verpakt en genoeg keuze om te bestellen meer weet ik nu niet want ben nog niet zolang klant

Yvo 21-12-2022

Spullen op vrijdag bedteld en werd volgende dag bezorgd..
Ondanks de drukte goed geholpen door de klanten setvice

Rob 21-12-2022

Gebruikersvriendelijk website, producten makkelijk te vinden, goeie prijs en snelle levering!

Danny 21-12-2022

Snel geleverd, DCM kalk voor het gazon tegen een zeer goedkoop tarief, niet verwacht deze kalk bij Kabelshop te kunnen kopen. Zeer tevreden.

Hein 17-12-2022

Zeer goed verpakt en de volgende dag in huis ondanks de kerstdrukte bij PostNL. Top

Annie 16-12-2022

ik heb voor deze bestelling gekozen omdat ze een grote keuze hebben en een flotte bezorgtijd