Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 339 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Harmen 10-05-2023

Snel geleverd en goedkoop. Goed neerzetten ivm met wind. Minder makkelijk in gebruik met dagelijks besproeien. Of de planten beter groeien met deze Tunnelkas kan ik pas later beoordelen. Dus misschien een 8, 9 of een 10.

repd 10-05-2023

mijn keuze was omdat de informatie en behandeling over het product snel en duidelijk was

Mauri Wolff 10-05-2023

Ik ben heel blij met dit bedrijf en jouw bestelling gaat makkelijk en men levert heel snel

Bart van den Heerik 10-05-2023

Heel eerlijk nog nooit zaken gedaan met dit bedrijf, maar zondag besteld, dan den je zal wel dinsdag woensdag worden, maar wat treft mijn verbazing. Geleverd op maandag, dat is echt bizar goed. Zeker de moeite waar om daar te bestellen. Heel erg goed
Dank

Plukhoofd 06-05-2023

Makkelijke en overzichtelijke website, groot assortiment, eenvoudig bestellen en snel bezorgd.

Erik 04-05-2023

Zondag twee kabels besteld, maandag in huis.
Kabels netjes verpakt.
Echt een aanrader.

John Tummers 03-05-2023

Zoals beloofd op de website : om 23 h besteld, de volgende dag 11 h in huis !

Kabels goed en snel geleverd 03-05-2023

Kabelshop.nl was makkelijk te vinden via Google, de reviews van Trustpilot waren goed ,waarna ik 2 kabels besteld heb die de volgende dag geleverd werden. De kabels waren goed beschermd in de verpakking.

Marcel 03-05-2023

Omschrijving was goed naar hetgeen wat ik aan het zoeken was, er stond goed bij aangegeven wat goed of minder goed was en waar je op moest letten.

JL 03-05-2023

Prima service, niet te hoge verzendkosten en het product werd snel geleverd.

Carlo 03-05-2023

Super snelle levering van een goed geprijsd artikel! Duidelijk voordeliger dan elders!

hpk 03-05-2023

vlotte afhandeling, duidelijke omschrijving. We kunnen in deze winkel goed vinden wat we zoeken.

Hans de Roon 03-05-2023

Goede en overzichtelijke site die verder ook goed werkt.
Levering en informatie hieromtrent ook goed

Lianne 01-05-2023

Binnen 2 weken al 2 kabels kapot met USB C aansluiting. De ene wilde ik loskoppelen en bleef het ijzeren uiteinde in mijn apparaat zitten. En de andere kabel heeft nu een schreef opzetstuk waardoor het apparaat nauwelijks geladen wordt. De kwaliteit valt me erg tegen.
Kabelshop.nl 05-05-2023

Beste Lianna,
Dank voor uw beoordeling en vervelend dat de artikelen niet naar wens functioneren. Wij zien dat de klantenservice contact met u heeft opgenomen om u van een passende oplossing te voorzien en de werking van de artikelen te beoordelen. Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn kunt u reageren op het contact met de klantenservice.
Vriendelijke groet, Webcare Team Kabelshop

An 28-04-2023

Keurige en goed verpakte verzending. Snel en correct. Inhoud voldoet aan mijn wens!

Eugene 28-04-2023

Duidelijke uitleg bij artikel. Levering netjes verzorgd. Deurklinken besteld van Intersteel, prima prijs - kwaliteit. Tevreden klant

Rolo 28-04-2023

Alles ging heel goed snelle verzending netjes verpakt niks op aan te merken!

Ton 28-04-2023

Supersnelle levering van het bestelde product voor een zeer concurrerende prijs.

Hans R 28-04-2023

Snelle levering, al snel geen verzendkosten. Prima assortiment. Kortom een goede webwinkel.

Jim 28-04-2023

Snelle levering en goede afhandeling. Het product voldeed aan de verwachtingen. Zeer tevrede.

Henk 28-04-2023

Baal enorm dat ik zolang moet wachten dinsdag besteld en zaterdag word het pas geleverd baal enorm hiervan

Eric M. 28-04-2023

Bij de zoekopdracht kwam Kabelshop.nl tevoorschijn en met meteen het juiste product. Geen lokkertjes, niet een zoekopdracht misbruiken om eigen waar aan te prijzen etc. Daarna makkelijk besteld en snel geleverd.

roel van kamperdijk 27-04-2023

goede uitleg en advies gekregen op mijn vraag van tulp naar hdmi verder enorm snel geholpen

Bianca 24-04-2023

Mooie en handige wasmachine/ droger verhoger besteld. Staat heel mooi. Kan 200 kg dragen.

H.F. 20-04-2023

Gemakkelijk bestellen op de site, keurig verpakt en snel geleverd snel geleverd.