Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 341 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Ron 14-04-2022

Snel en accuraat geleverd. Ze hebben echt heel veel voor een zeer mooie prijs.

Beste Ron,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

H.Bosch 14-04-2022

Snelle correcte levering tegen een gunstige prijs.
Niets op aan te merken.

Beste H. Bosch,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Chris Mulder 14-04-2022

Kabelshop.nl verkoopt goederen die geleverd worden door andere fabrikanten. In mijn geval gaat het over pokon gazon revolutie. In de beschrijving staat 50gram per m2. Dit is misleidend. Wanneer alles goed wilt instrooien/bedekken dan is 100 gram de juiste dosering. Dus Pokon gazon revolutie is dus 2x zo duur als zij aangeven. Dit is misleidend voor consument.
Ik krijg als antwoord dat ik te veel gebruikt bij kabelshop en bij Pokon fabrikant. Ik geef alleen maar aan dat consument bij aanschaf van product niet 1 zak , maar 2 zakken moet bestellen om een goed resultaat te bereiken. Ik vind dat Pokon de beschrijving moet aanpassen. En Kabelshop moet dit ook aankaarten bij pokon.

Beste Chris Mulder,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat hinder met de dosering van het door u bestelde artikel.

Wij onderhouden contact met de leveranciers om de kwaliteit van onze producten en specificaties te waarborgen en hebben uw feedback hierin meegenomen.

Mochten wij u verder nog van dienst kunnen zijn, kunt u contact opnemen met ons via info@kabelshop.nl

Webcare team

Peter olijkan 14-04-2022

Koop een kabel en moet
Hemel en aarde bewegen deze retour te
Sturen . Alles behalve makkelijk. En eigenlijk willen ze dit tegoed dan weer als tegoed bon op je account zetten wat wettelijk niet mag . Geen aanrader dit bedrijf

Beste Peter Olijkan,

Hartelijk dank voor uw beoordeling en jammer om te horen dat u hinder ondervindt met de retour van uw bestelling.

Wij zien dat er naar aanleiding van uw beoordeling geprobeerd is om telefonisch in contact te komen en hebben dit contact verder per email opgepakt

Mochten wij u verder van dienst kunnen zijn met uw retour en terugbetaling, kunt u reageren op de communicatie met ons.

Webcare team

Doortje de Kind 14-04-2022

Wat een leuk insecten hotel voor weinig geld en een supersnelle levering.
Ga zo door want u hebt er een tevreden klant bij.

Beste Doortje,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteit voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Anne 09-04-2022

Geweldige service medewerker was meedenkend en kwam met goed advies
Zeer klantvriendelijk en goede prijs
Kabelshop.nl 13-04-2022

Beste Anne,

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze persoonlijk advies op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Rik 07-04-2022

Heldere en makkelijk te bezoeken site, goede productinformatie en een ultrasnelle levering. Petje af.
Kabelshop.nl 13-04-2022

Beste Rik,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Cor 07-04-2022

Duidelijk eenvoudig was makkelijk te vinden en makkelijk bestelling te plaatsen

Beste Cor,

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

John Peen 07-04-2022

Artikel is precies zoals was beschreven. Snelle mail bevestiging en ook supersnel geleverd (2 dagen) en prima verpakt!

Beste John,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De hoogwaardige producten voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Jan Meijer 07-04-2022

De product omschrijving op de website was helder en 'to-the-point' en de levering was snel en probleemloos. Dus, gewoon, een aankoop en levering zoals het hoort !

Beste Jan,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de onze product en! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

kabelshop.nl 07-04-2022

de gebruiksaanwijzing mag wat uitgebreider en economischer verdeeld over de pagina zodat er geen plak en knipwerk aan te pas komt om de nederlandse tekst gemakkelijk te kunnen bewaren.
voor mij mag er bij de digitale uitvoering duidelijker worden ingegaan over: hoe onderbreken en weer doorgaan en baktijd verlengen. ( mijn leeftijd is 75+)

Frank 06-04-2022

CAT7 kabel met massieve kernen op rol gekocht incl. Test/aansluitsetje. Hij gaat nog net door een 16mm pvc, maar dan heb je wel topnetwerk! Scherpste prijs die ik online kon vinden. Stekkertjes er op persen is even een handigheidje, maar dat gaat na 2 keer al beduidend sneller. Kun je mooi testen met apparaatje en klaar. Eergisteren besteld dag later bezorgd. Gewoon goed. Voor herhaling vatbaar.

Beste Frank,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de hoogwaardige producten! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Willie Kiek 06-04-2022

Het door mij gezochte product was snel gevonden. Voor een redelijke prijs aangeboden en vlot verzonden en ontvangen. Alles in goed staat ontvangen.

Beste Willie,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met een passend product zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Gerard 06-04-2022

Duidelijke en overzichtelijke site, voldoende uitleg over de artikelen. Bestelde artikelen zijn dezelfde dag verstuurd en waren de volgende dag netjes en goed verpakt bezorgd.

Beste Gerard,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Peter 06-04-2022

De service en snelheid van kabelshop.nl is gewoon weg super de telefoniste is zeer behulpzaam en heel vriendelijk . Maar dan post.nl is gewoon weg een groot baggerbedrijf die der eigen nooit aan afspraken houden en nooit op tijd leveren volgens afspraak gewoon weg slechtse partner om je spullen door te laten leveren gaat ten kosten van kabelshop.nl

Beste Peter,

Bedankt voor uw review! Wat fijn dat u onze persoonlijk adviesop deze manier heeft ervaren. Wij zouden gaan met u in contact komen over PostNL, zodat wij een onderzoek voor u kunnen opstarten. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

kabelshop.nl 06-04-2022

goede prijs/kwaliteit, supersnelle levering (binnen 24 uur). al boven € 30,00 kosteloze verzending

Beste Heer/Mevrouw,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met de prijskwaliteit en de snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

John 06-04-2022

Snelle levering en ook geleverd wat er besteld is
Maandag besteld en op dinsdag geleverd

Beste John,

Wat mooi om te horen dat u zo tevreden bent met onbze snelle levering! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Ben Box 06-04-2022

Duidelijk omschreven van de producten en zeer snel geleverd, gewoon goed geregeld.

Beste Ben,

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met ons snelle levering tevreden bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Sebastiaan 06-04-2022

Duidelijke website en mijn bestelling volgende dag al in huis. Super! Kom zeker weer terug :)

Beste Sebastiaan,

L H 06-04-2022

een gunstige prijs en een snelle levering en mooi aanbod en ruime keuze .
van harte aanbevolen .

Beste L H,

Wat fijn dat onze reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graat terug op de website.

Michel Bonset 06-04-2022

Nieuw verlengsnoer voor de p.c. was er sneller dan wanneer ik er voor de deur was uitgegaan (nou ja, bijna). Product is goed, prijs was prima en de levering dus supervlot.

Beste Michel,

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. Een passend product voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Ronald 06-04-2022

supersnelle levering 's avonds besteld, de volgende dag in huis. op zaterdag zelfs nog geleverd

Beste Ronald,

Lianne G. 05-04-2022

Bestellen ging makkelijk en het werd snel verstuurd.
Retourneren verloopt helaas moeizaam; dat kon niet meteen. Eerst moet je retour aanmelden, na 4 dagen pas een mailreactie met daarin vragen die ik moest beantwoorden (wil je een ander product, wil je tegoed ipv geld terug, uhh nee!) alvorens ik het eindelijk na 5 dagen dan kon terugsturen.
Inmiddels bijna 2 weken verder en nog geen retourbevestiging ontvangen, noch geld terug. Jammer, elders heb ik betere ervaringen!

Peter 02-04-2022

Snelle levering en netjes verpapakt.
Alles degelijk geplaatst op de website met duidelijke beschrijvingen
Zeker nog eens bestellen

Beste Peter,

theo 01-04-2022

aantrekkelijk geprijst en veel keus en snelle levering echt een aanrader.
zal zeker nog vaker hier iets bestellen

Beste Theo,