Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 347 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

John 28-07-2022

Levering was binnen de afgesproken tijd, mag wel zeggen zeer snel, alles klopt zoals beschreven op de site, overzichtelijk, prijs is zeker goed.
Kabelshop.nl 28-07-2022

Bedankt voor deze super review, John! Wij zijn blij om te vernemen dat de levering en het product goed was en hopen u snel terug te zien. Vriendelijk groet, Webcare Team

Dennis 25-07-2022

duidelijke site, goede product omschrijving en goede prijs/kwaliteit verhouding, correct bezorging en netjes verpakt. Het pakket werd ook keurig binnen de beloofde tijd bezorgd.
Kabelshop.nl 28-07-2022

Wij zijn blij om te lezen dat u zo tevreden bent over onze website, prijzen en levering! Hopelijk zien wij u snel terug bij een volgende bestelling. Vriendelijk groet, Webcare Team

Ronald 21-07-2022

Product goed, informatie goed, super snelle bezorging wat wil je meer. Top bedrijf
Kabelshop.nl 28-07-2022

Bedankt voor deze mooie review, Ronald! Wij zijn blij om te lezen dat wij u goed hebben geholpen. Tot een volgende bestelling! Vriendelijk groet, Webcare Team

Sandra Delft 18-07-2022

Je verwacht het niet....., maar inderdaad 2 camping krukjes besteld die ik snel nodig had voor een festival. Leuk geprijsd en de volgende dag al in huis. Perfect op tijd. We hebben er dankbaar gebruik van gemaakt.
Kabelshop.nl 28-07-2022

Fijn te lezen dat u zo tevreden bent over onze producten en levering, Sandra! Wij zien u graag terug bij een volgende bestelling! Vriendelijk groet, Webcare Team

Angelique 18-07-2022

De prijzen waren lager dan bij andere en ze beloofde een snelle levering, die ze helemaal waar maakte.
Ik ben 100% tevreden en zal zeker vaker bestellen.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Super dat je zo tevreden bent over onze lage prijzen en snelle levering, Angelique! We zien je graag nog eens terug in onze webshop. Groetjes, het Webcare Team

Mathijs 17-07-2022

Door collega aangeraden artikel snel gevonden. Levering nog sneller dan verwacht. Uitstekende verzorging van het pakket,

Bedankt voor deze mooie review, Mathijs! Groetjes, het Webcare Team

Will 17-07-2022

Snelle levering en super gave plafondventilator. Inmiddels hangt deze in de woonkamer en doet precies wat ie moet doen. Blij mee
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling, Will. Veel plezier van de plafondventilator. De komende dagen komt deze in ieder geval goed van pas! Groetjes, het Webcare Team

JL 15-07-2022

Vonden bij Kabelshop.nl precies wat we zochten. Besteld en binnen 2 dagen in huis.
De service van dit bedrijf is fantastisch.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Super om te lezen dat je zo tevreden bent over onze service! Groetjes, het Webcare Team

Familie T 15-07-2022

Bestelling snel en correct afgehandeld, en dat voor een voordelige artikelen prijs.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Fijn dat alles naar tevredenheid is verlopen! We hopen je nog eens terug te zien in onze webshop. Groetjes, het Webcare Team

w meijs 09-07-2022

Goede service daarom best aan te bevelen en goede prijs.
Product werd snel bezorgd .
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt voor je mooie review, dit waarderen wij zeer! Groetjes, het Webcare Team

A. Vermunt 08-07-2022

De levering was snel geleverd.
Goed Verpakt.
We hebben een deurbel gekocht, met de juiste beschrijving er bij, was het een fluitje van een cent om het op te hangen/gebruiken.
Zeer blij mee.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent over de deurbel. Veel plezier ervan! Groetjes, het Webcare Team

JB 08-07-2022

Overzichtelijke webshop met een ruime aanbod. Prijzen vergeleken met andere webshops, kabelshop was het scherpst geprijsd.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn dat je zo positief bent over onze website en prijzen! Groetjes, het Webcare Team

Hans 08-07-2022

Super snelle levering. Goede service, prima verpakt. Goede producten. Goede site
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt voor de positieve review, Hans. Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, het Webcare Team

coen 07-07-2022

Volledige en goede artikelomschrijving.
Produkt ziet er goed uit. Duidelijke handleiding.
Snelle levering.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Super dat je zo tevreden bent over je bestelling, Coen. We zien je graag nog eens terug! Groetjes, het Webcare Team

Richard 07-07-2022

3 rookmelders en een kabel besteld en de volgende dag binnen.
Beter kan niet. Bedankt
Kabelshop.nl 18-07-2022

Super dat alles naar tevredenheid is verlopen, Richard! Dit horen we het natuurlijk graag. Groetjes, het Webcare Team

Daniël 06-07-2022

Kabelshop had precies wat ik zocht terwijl ik niet eens zeker was of het bestond. Daarnaast staat er enorm behulpzaam advies op de site, zoals het verschil en de voor en na delen van verschillende soorten
kabels met dezelfde functie. De prijzen zijn prima, de kwaliteit uitstekend en levering was snel en zoals afgesproken. 100% tevreden!
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze mooie review te plaatsen, Daniel. Dit waarderen wij enorm. Groetjes, het Webcare Team

H.M. van Haasen 06-07-2022

de levering van mijn bestelling werd zoals beloofd op tijd bezorgd. een hele fijne communicatie via email. de prijs heb ik kunnen vergelijken met andere aanbieders en jullie waren de goedkoopste. Jullie hebben mijn vertrouwen.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt voor je bestelling en je vertrouwen! We hopen je een volgende keer weer van dienst te mogen zijn. Groetjes, het Webcare Team

danny 06-07-2022

super snelle levering keurig verpakt en een goede prijs we zijn zeer tevreden aanrader als we iets nodig hebben zeer weer hier mvg
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn dat je zo tevreden bent, Danny! Bij je volgende bestelling staan wij graag weer voor je klaar. Groetjes, het Webcare Team

Walter 06-07-2022

Het product is netjes en goed verpakt aan gekomen.
Werkt zoals geadverteerd en installatie was een makkie.
goede service.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent over je bestelling en onze service, Walter! Groetjes, het Webcare Team

Marcel Olst 06-07-2022

Goed product, supersnelle levering.
Zondagmiddag besteld, maandagmorgen in huis👍
Kabelshop.nl 18-07-2022

Wat fijn dat je bestelling op tijd is geleverd, Marcel. Dat lezen we natuurlijk graag. Groetjes, het Webcare Team

Karin 06-07-2022

Snelle levering, zelfde dag, goede produkten. Veel keuzemogelijkheid en goede omschrijving van de artikelen.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Bedankt voor deze positieve beoordeling, Karin! Bij een volgende bestelling staan we graag weer voor je klaar. Groetjes, het Webcare Team

Walter 06-07-2022

Product nog niet ontvangen. Dus dat kan nooit een goede review worden.
Levering niet volgens afspraak.
We zullen zien of het product misschien later wordt afgeleverd.
Kabelshop.nl 18-07-2022

Goed dat je dit kenbaar maakt, Walter. We hebben inmiddels telefonisch contact met je gehad en het blijkt niet om een bestelling bij ons te gaan. We hopen je nog eens terug te zien. Groetjes, het Webcare Team

ac v/d horst 06-07-2022

snel geleverd en netjes op de tijd die postnl had door gegeven keurig verpakt ga zo door

Fijn dat je zo tevreden bent over de levering! Groetjes, het Webcare Team

H. van Wijnen 30-06-2022

Ik heb al eerder iets besteld en dat verliep zonder probleem. Daarom deze bestelling weer bij jullie gedaan en ook nu verliep het hele proces weer prima. Ik zou jullie dan ook bij anderen aanbevelen.

Sonja Ellen 30-06-2022

Eerste kennismakeing met Kabelshop, en dat voor spullen voor de tuin. De artikelen zijn snel en netjes geleverd. Heel tevreden