Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 346 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

R. Broeksteeg 17-10-2022

Prima website met ruime keuze. Overzichtelijke weergave van de produkten. Snelle verzending. Gewoon goed.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u ons reuze assortiment op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Koen 13-10-2022

Buitengewoon ontevreden over de service.

Vorige maand drie artikelen besteld die een dag later zouden aankomen. Twee dagen later kreeg ik een bericht dat één kabel daarvan niet op voorraad was waarbij ik een alternatief aangeboden kreeg waar ik mee akkoord ben gegaan. Er werd niet gesproken over dat deze kabel duurder was. Uiteindelijk kreeg ik bij levering een factuur voor het restbedrag en kreeg ik de kabels drie dagen later dan ik ze nodig had. Zeer ontevreden over de onprofessionele handelswijze van de klantenservice.

Aad 12-10-2022

Prima shop en snelle fijne verwerking en afhandeling, fijne webshop en overzichtelijk.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze service zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Productie Director 12-10-2022

de bestelling ging makkelijk en moeiteloos, de afwerking prima met een correcte aflevering.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij zien u weer graag terug op de website.

Brandwijk 05-10-2022

Ruime keuze en zeer snelle verzending, ze hadden precies wat ik zocht, stevige vogelnetten voor de fruitbomen
Kabelshop.nl 22-11-2022

Wat fijn dat ons reuze assortiment u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

snel geleverd! 05-10-2022

Supersnelle levering van de oplaadbare zaklampen.Ik had ze na 23.00 uur besteld, maar toch al de volgende dag in huis. En ze zijn precies, wat ik nodig had.Wel in een grote doos, dat mag wel wat kleiner!
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De snelle levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Frankie 05-10-2022

Kabelshop snel en efficient, toegankelijk, scherpe prijzen en geen overbodige verpakkingsmaterialen
Kabelshop.nl 22-11-2022

Bedankt voor uw leuke review! We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Ray Y 05-10-2022

Artikelen zijn heel goed in kwaliteit en waren goed ingepakt. Ik ben heel tevreden met de hoge kwaliteiten, korte bezorgtijden, lage prijzen van Kabelshop.nl en het feit dat mijn bestelling optijd werd geleverd zoals verwacht.

Willem 05-10-2022

Juiste materiaal geleverd geen beschadigingen. mooi op tijd. Kwaliteit materiaal voldoet volledig aan de verwachtingen.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De prijs/kwaliteitsverhouding voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

Hans 29-09-2022

Laat in de avond besteld en de volgende dag gewoon in huis. Dat is ech geweldig.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Bedankt voor uw leuke review! Wat fijn dat u onze snelle levering op deze manier heeft ervaren. We kijken er naar uit u de volgende keer weer van dienst te mogen zijn!

Martin v.h.B 28-09-2022

zeer uitgebreid assortiment, concurrerende prijzen en zeer snelle levering.
Ik vond zelfs een LED lamp met een diameter van maar 25 mm. Iets wat me elders nog niet gelukt was.

S van der Blonk 28-09-2022

snelle afhandeling van de bestelling en een adequate beantwoording van de mail

tjeerd 28-09-2022

Solide verpakt en snel ontvangen. Uitstekende prijs-kwaliteitsverhouding. Volgende keer.....weer

peter 28-09-2022

Makkelijk besteld en binnen 24 uur in huis. Top! Goed-en degelijk verpakt. Ben benieuwd naar het gebruik van mijn 2 gebalanceerde micorfoonsnoertjes.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij bij Kabelshop.nl zijn blij dat u met onze snelle levering zo goed geholpen bent! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Ger Roos 28-09-2022

Vlotte levering van het juiste product, echter de factuur die bij de levering zat was een verkeerde. Maar de digitale factuur was wel oke. Hoop dat de ontvangen van de verkeerde factuur hei juiste bedrag kan afrekenen 😁😁

Bertus 28-09-2022

Een prima webshop om bestellingen te doen , de shop vindt ik zeer gebruiksvriendelijk , de artikelen zijn correct bezorgd bij mij.

Jean 28-09-2022

Omdat ik in het verleden ook al eens kabels gekocht heb bij de kabelshop inmiddels alweer aan de cat 6 versie vandaar de aankoop.
Altijd op tijd geleverd en goede kwaliteit
Kabelshop.nl 22-11-2022

Wat fijn dat onze prijs/ kwaliteit verhouding u heeft geholpen bij het maken van uw aankoop! Het is ons doel als Kabelshop.nl om onze klant tevreden te maken dus wij horen altijd graag als dat gelukt is. Wij zien u weer graag terug op de website.

Jos 28-09-2022

Eenvoudige en uitgebreide site met heel goede zoekoptie en de levering is " heul " snel
Kabelshop.nl 22-11-2022

Bedankt voor uw leuke review! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!

Zalm 28-09-2022

Perfecte levering, bijzonder snel en geheel correct. Deugdelijke verpakking en veilig ingepakt. Kortom, een tien met een griffel.

Henno 27-09-2022

Vliegenvanger Niet verwacht bij kabelshop, snelle levering, goed verpakt, prijs ok. Werking feromoon kan (veel) beter.

Rob 22-09-2022

Eenvoudig bestellen via de website en de volgende dag alles in huis. Zeer tevreden.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor de mooie beoordeling! Wij kijken er naar uit u weer op de website te verwelkomen.

Saskia 22-09-2022

Toevallig deze shop gevonden via zoeken naar kacheltje.Snelle en correcte afwikkeling,tevreden dus

Angela 22-09-2022

Super tevreden, s'avonds besteld en tot onze verbazing de volgende dag geleverd.
16 lampjes en allemaal goed..
Top ervaring, deze winkel blijft in mijn favo staan voor als we weer lampen nodig hebben.

Shepherd 22-09-2022

Goede service en snelle levering en de verpakking was ook netjes en correct verzorgd.
Kabelshop.nl 22-11-2022

Hartelijk dank voor uw mooie woorden. De goede service en goede levering voor onze klanten is waar wij bij Kabelshop.nl voor gaan. Hopelijk tot snel!

JvdK 22-09-2022

Via de heldere site van Kabelshop.nl het produkt gevonden en besteld, waarnaar ik op zoek was. Door de tracking and tracing gegevens was de voortgang van de afhandeling van de bestelling duidelijk te volgen. De levering geschiedde keurig op tijd en conform de specificaties. Heel tevreden!
Kabelshop.nl 22-11-2022

Wat mooi om te horen dat u zo een tevreden klant bent! We streven er bij Kabelshop.nl altijd naar om de klant op nummer één te zetten! Tot de volgende keer!