Kabelshop.nl - Reviews & Ervaringen

Op deze pagina vind je shopinformatie en consumentenreviews over Kabelshop.nl.

Deze score is gebaseerd op 344 goedgekeurde reviews die geschreven zijn in het afgelopen jaar. In de gemiddelde beoordeling tellen oudere reviews minder zwaar mee dan de meest actuele reviews. Lees meer over deze berekening

Visje 18-08-2023

Duidelijke site. Ze maken waar wat ze beloven. Later in de avond bestellen en de spullen de volgende dag 's morgens al in huis. Duidelijke communicatie. Top service.

WHJL 18-08-2023

Duidelijk website, gemakkelijk navigeren. Prima product gekocht, nog even afwachten of het werkt zoals wordt vermeld, hier heb ik wel alle vertrouwen in. Product conform afspraak onbeschadigd geleverd.

Peter 18-08-2023

Goede producten voor een geweldige prijs! Ze zouden alleen de naam moeten veranderen want ze verkopen véél meer!! 👍👍

Gerda Timmerman 13-08-2023

Een super snelle en een top service. Kan niet beter, vandaag besteld en de volgende dag al binnen.

Ans en Jos 10-08-2023

Product was gemakkelijk te vinden en de omschrijving was goed waardoor de keuze goed te maken is. Levering reeds de volgende dag. Uitstekend.

Martijn 10-08-2023

Bestelling was zeer snel binnen. Had meerdere producten gekocht en bij het open maken van het pakket, bleek niet alles aanwezig.
Totdat de doos open werd gemaakt en daar de rest van de bestelling in zat.
Handig om dat vooraf te melden.

C.P. Augustijn 10-08-2023

Besteld en zo snel en correct geleverd , prima !
Dat is een voorbeeld voor anderen !!

Frans 10-08-2023

2 x 10 meter microfoonsnoer 3-aderig besteld. De volgende dag al bezorgd! Prima kwaliteit en betaalbaar!

Oktay 10-08-2023

Trage reactie voor een simpele retourtje.
Product is niet goed, krijg ik allemaal opties om het aan de praat te krijgen (waar opzicht niks mis mee is, maar ik had al aangeven dat het niet goed was) Vervolgens 1 week verder en nog niet duidelijk hoe nu verder.

Willie 06-08-2023

Fijne shop met een uitgebreider assortiment als gedacht ! 😁 Snelle verzending en goed verpakt , kom hier zeker terug ! 👍

Floor 06-08-2023

Goed product. Tegenwoordig zijn er allemaal verwend met " vandaag besteld, morgen in huis"... vandaar een 9 en geen 10. ;-)

Frits 04-08-2023

Snelle levering volgen volgens afspraak. Top !
Goede kwaliteit, Gewenste kwaliteit.

J Wassenaar 04-08-2023

Super heel snel geleverd niet verwacht dat de kabelahop zoveel goederen in de verkoop heeft kom graag nog eens terug bij deze winkel

Sumon Molla Selim 04-08-2023

I found the product that I was looking for. The delivery was fast, order process was easy.

Berrie 03-08-2023

Duidelijke webshop. Gekochte artikelen binnen de beloofde tijd geleverd. En prijs / kwaliteit verhouding prima in orde.

Easywolf 03-08-2023

Via de site besteld en keurig de volgende dag in huis. Niks op aan te merken.

Eva 03-08-2023

Goede service en breed assortiment en de volgende dag al in huis.....we zijn er blij mee

Sonia 03-08-2023

The web page was easy to use, the prices and availability were also good and they derivered the next day. RECOMENDED

Joke van den berg 01-08-2023

snelle levering, goede service .....................................................................................................................................................................................................................

Jaap 30-07-2023

Ze doen echt wat je graag wil en sturen alles snel op. Wat erg verrassend was de aankoop van zaai en stekgrond; had ik niet verwacht maar is ook goed en snel afgeleverd.

Ahmet 30-07-2023

Net iets voor 00:00 u besteld en ja hoor volgende dag stond is het geleverd. Snel en betrouwbaar en goedkoper vergeleken met andere webshops.

Jan van Wijnen 27-07-2023

Ik ben heel tevreden met de snelle service we hebben gewoon via google fezocht op raamuitzetters en toen kwamen wij hier terecht.

jan 27-07-2023

Veel producten en snelle levering, netjes verpakt. Goede kwaliteit. Ik kan deze webshop zeker aanbevelen.

Teun 27-07-2023

Super snelle levering
wist niet dat ze zulke producten verkochten een leren BBQ schort
super kwaliteit en goed bezorgd

Anneke 27-07-2023

Bestelde product was er de andere dag al. Prima verpakt. Voldoet aan alle verwachtingen.